Gå til innhold

Menn alene i Thailand

Anbefalte innlegg

Gjest Linnforsvinn
Skrevet

Hvor sannsynlig, uavhengig av personlighet er det at menn som reiser alene til Thailand kjøper seg sex?

Fortsetter under...

Gjest Linnforsvinn
Skrevet

43.6 %.

Det var jo egentlig ikke såå gale. Hvor har du lest dette?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var jo egentlig ikke såå gale. Hvor har du lest dette?

Når du reiser som enslig mann stempler de statistikken inn i passet ditt i immigration.

Gjest togli
Skrevet

Når du reiser som enslig mann stempler de statistikken inn i passet ditt i immigration.

Nå kødder du vel??? *usikker på om jeg er "blond" eller ei*

Skrevet

*hikste-ler*

Med vennlig hilsen

Annonse

Skrevet

Hvilken verdi har statistikk "uavhengig av personlighet"?

Altså, hvis personligheten tilsier at han kjøper sex, så er jo statistikken 100%.

Hvis personligheten tilsier at vedkommende ikke kjøper sex, så er statistikken 0%.

Jeg vil dog tippe at "personligheten" avhenger en del av alkoholinntaket.

Med vennlig hilsen

Skrevet

*kremt*

Med vennlig hilsen

Gjest dolberta
Skrevet

Sjelden jeg ler av deg togli, men nå gjorde jeg det ;) (til "vanlig" ler jeg med deg) ;)))

hidi, the scorpion
Skrevet

Togli da....!!!!

hidi, the scorpion
Skrevet

Sjelden jeg ler av deg togli, men nå gjorde jeg det ;) (til "vanlig" ler jeg med deg) ;)))

Har ledd meg gjennom hele tråden, jeg;))))

Gjest solfryd
Skrevet

Tja... Det er sikkert noen pedofile som reiser dit for å misbruke småbarn :-(, og ungkarer som reiser for å få tak i en kone.

Men siden Thailand nå er blitt et populært feriested for "hvermannsen", så vil jeg tro at flertallet som reiser dit er ute etter en god ferie og ikke så mye annet.

Annonse

Gjest togli
Skrevet

Togli da....!!!!

Okei da, jeg er skapblond ;-P

Gjest togli
Skrevet

Kan jeg skylde på at jeg nettopp hadde våkna tro? ;-P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Okei da, jeg er skapblond ;-P

For mye farge i håret kan være farlig det også. ;)

Gjest togli
Skrevet

*kremt*

Med vennlig hilsen

Åkkei da ;-P

Mvh. "blonde" togli ;)

Gjest togli
Skrevet

For mye farge i håret kan være farlig det også. ;)

Hehe ;)

Skrevet

''Hvor sannsynlig, uavhengig av personlighet er det at menn som reiser alene til Thailand kjøper seg sex?''

På dette grunnlaget antar jeg at sannsynligheten er tilnærma lik menn som reiser aleine til Vardø eller Vennesla ;.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...