Gå til innhold

Spennende pastarett?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har lyst på pasta i kveld, men ikke med kjøttsaus, og ikke vanlig carbonara.

Vil gjerne ha tips på noe litt mer spennende :o)

candyqueen_83
Skrevet

Denne oppskrifta på pasta med kongekrabbe, chili og lime er helt nydelig! http://www.channel4.com/food/recipes/chefs/gordon-ramsay/angel-hair-pasta-with-crab-chilli-and-lime_p_1.html

Ellers er ungene mine kjempeglade i pasta med kylling og salviesmør: http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3942336

Den med krabbe så veldig god ut. Den skal jeg lage en annen gang. Samboeren min tåler ikke skalldyr så godt så han skal få slippe å spise det i kveld :o)

Den med kylling og salvie har jeg prøvd før. Den var god, men kanskje litt lite smak? Hvis ikke jeg har gjort noe galt da?

mariaflyfly
Skrevet

Den med krabbe så veldig god ut. Den skal jeg lage en annen gang. Samboeren min tåler ikke skalldyr så godt så han skal få slippe å spise det i kveld :o)

Den med kylling og salvie har jeg prøvd før. Den var god, men kanskje litt lite smak? Hvis ikke jeg har gjort noe galt da?

Du får pøse på med mer salvie, sitron, hvitløk og litt mer salt. ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Den med kylling og salvie har jeg prøvd før. Den var god, men kanskje litt lite smak?''

Ha i egne urter etter smak, krydder og hvitløk;)

candyqueen_83
Skrevet

''Den med kylling og salvie har jeg prøvd før. Den var god, men kanskje litt lite smak?''

Ha i egne urter etter smak, krydder og hvitløk;)

Hmm.. kanskje det kanskje :o) Fikk lyst til å ha i litt cherrytomater eller soltørkede tomater. Kanskje litt oliven og.. Tror jeg går for det. Da blir det kylling og salvie pasta med litt til ;O))

candyqueen_83
Skrevet

Denne oppskrifta på pasta med kongekrabbe, chili og lime er helt nydelig! http://www.channel4.com/food/recipes/chefs/gordon-ramsay/angel-hair-pasta-with-crab-chilli-and-lime_p_1.html

Ellers er ungene mine kjempeglade i pasta med kylling og salviesmør: http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3942336

Har du forresten litt mer nøyaktige mål på fiskegratengen du linket til sammen med pastaen? Tror kanskje det blir middagen på mandag :o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hmm.. kanskje det kanskje :o) Fikk lyst til å ha i litt cherrytomater eller soltørkede tomater. Kanskje litt oliven og.. Tror jeg går for det. Da blir det kylling og salvie pasta med litt til ;O))

Blir snadder, vet du;)))

Skrevet

Når du sier carbonara, mener du da med kjøpesaus, eller skikkelig god, ordentlig carbonara?

candyqueen_83
Skrevet

Når du sier carbonara, mener du da med kjøpesaus, eller skikkelig god, ordentlig carbonara?

Hjemmelaget :o) Jeg er litt lei av det selv om vi ikke spiser det så veldig ofte.

candyqueen_83
Skrevet

Nå håper jeg det blir godt for jeg måtte i sju(!) butikker for å finne salvie! Og de hadde èn potte igjen ;O))

candyqueen_83
Skrevet

Det ble knallgodt. Tok i MASSE hvitløk, salvie, sitron og soltørkede tomater. Silte den ikke helt så en del av innholdet fikk bli med i pastaen og ga en nydelig smak :o) Syns det blir tamt å sile av hele.

Skrevet

Hjemmelaget :o) Jeg er litt lei av det selv om vi ikke spiser det så veldig ofte.

Phu! Godt å høre :)

mariaflyfly
Skrevet

Det ble knallgodt. Tok i MASSE hvitløk, salvie, sitron og soltørkede tomater. Silte den ikke helt så en del av innholdet fikk bli med i pastaen og ga en nydelig smak :o) Syns det blir tamt å sile av hele.

Kult! :) Bra du fikk swung på smaken, så det ikke ble tamt en gang til. :)

candyqueen_83
Skrevet

Kult! :) Bra du fikk swung på smaken, så det ikke ble tamt en gang til. :)

Blir nok laget flere ganger nå :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...