Gjest prust Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Fantastisk med sommertemperatur! I går etter skole/jobb/barnehage og i dag har det vært sommerstemning i heimen. Vi har funnet frem bikini og shorts, vannspreder og andre vannleker, solbriller og pledd på gresset... Ungene er yre over å få gå barbeint og med sandaler, med minimalt av tøy, jeg nikoste meg i formiddag i bikini med ei ny bok liggende på nyslått plen. Vi var en tur i byen for å supplere litt sommerutstyr, og det var skikkelig sommerstemning :-) Nå skal grillen tas ned fra garasjeloftet, og vi skal grille sommerkoteletter for første gang hjemme i år. Og i kjøleskapet står noen kalde bokser med øl. Fantastisk :-) God pinse alle sammen! 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Snøft, her var det fint i går, skikkelig sommer, men i dag yr... men heldigvis mildt, nesten som sommerregn 0 Siter
Angustia Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ja, herlig! Grillen er straks klar her også (er så gammeldags at jeg bruker kull), og tilbehøret er ferdig. God pinse til deg og alle de andre her inne :-) 0 Siter
Gjest fattigmor Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 ))) ja,er det ikke herlig! I kveld blir det vannbalje og ett skikkelig fotbad..nå har jeg gått barbeint i 2 dager, helt nydelig:o) God Sommer til alle. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ja, herlig! Grillen er straks klar her også (er så gammeldags at jeg bruker kull), og tilbehøret er ferdig. God pinse til deg og alle de andre her inne :-) Vi har også kullgrill. Synes det fungerer helt ypperlig, og lukta er slik den skal være. Mannen min er flau over den og vil at vi skal kjøpe gassgrill, men det synes jeg er sløsing (den er vel bare 3 år gammel)... Deilig med grilling :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.