Gå til innhold

Så deilig med sommer!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Fantastisk med sommertemperatur!

I går etter skole/jobb/barnehage og i dag har det vært sommerstemning i heimen. Vi har funnet frem bikini og shorts, vannspreder og andre vannleker, solbriller og pledd på gresset...

Ungene er yre over å få gå barbeint og med sandaler, med minimalt av tøy, jeg nikoste meg i formiddag i bikini med ei ny bok liggende på nyslått plen.

Vi var en tur i byen for å supplere litt sommerutstyr, og det var skikkelig sommerstemning :-)

Nå skal grillen tas ned fra garasjeloftet, og vi skal grille sommerkoteletter for første gang hjemme i år. Og i kjøleskapet står noen kalde bokser med øl.

Fantastisk :-) God pinse alle sammen!

Gjest Dolores77
Skrevet

Snøft, her var det fint i går, skikkelig sommer, men i dag yr... men heldigvis mildt, nesten som sommerregn :D

Skrevet

Ja, herlig! Grillen er straks klar her også (er så gammeldags at jeg bruker kull), og tilbehøret er ferdig.

God pinse til deg og alle de andre her inne :-)

Gjest fattigmor
Skrevet
:o))) ja,er det ikke herlig! I kveld blir det vannbalje og ett skikkelig fotbad..nå har jeg gått barbeint i 2 dager, helt nydelig:o) God Sommer til alle.
Gjest prust
Skrevet

Ja, herlig! Grillen er straks klar her også (er så gammeldags at jeg bruker kull), og tilbehøret er ferdig.

God pinse til deg og alle de andre her inne :-)

Vi har også kullgrill. Synes det fungerer helt ypperlig, og lukta er slik den skal være.

Mannen min er flau over den og vil at vi skal kjøpe gassgrill, men det synes jeg er sløsing (den er vel bare 3 år gammel)...

Deilig med grilling :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...