Gå til innhold

Hvor ble det av svarte truseinnlegg?

Anbefalte innlegg

Gjest lollita
Skrevet

Det var jo på "moten" en stund,

da slapp du det sjenerende hvite truseinnlegget som stakk frem fra trusa om du var så heldig å få bli med noen hjem fra byen (kremt hehe)...

nå ser jeg bare hvite?

Og for å sette ting på spissen.

Hva syns dere om truseinnlegg? Greit nok, slipper å skifte truse så ofte men...

litt uromantisk om du og kjæresten skal hoppe til køys,

og han drar av deg trusa og ser truseinnlegget?

Åssen ordner dere det? Sørger dere for å ta av truseinnlegget før dere går på date?

Ja da, bare flir :)

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• morsan

5

• candyqueen_83

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Hmm, nå har ikke jeg all verdens erfaring med dating, men tror jeg hadde droppa truseinnlegget før jeg skulle på date? ;) Evt gått på do rett før...eh.... og kasta truseinnlegget?

*uerfaren*

Gjest segunda
Skrevet

Er det vanlig å bruke truseinnlegg for å slippe og skifte truse?

Kan ikke tenke meg noe så uromantisk som å ta av meg truseinnlegg foran en mann.

Skrevet

Truseinnlegg?

Ikke skjønner jeg vitsen og noe så ubehagelig å ha på seg og som skrevet, veldig usexy.

Gjest dette visste jeg ikke...
Skrevet

Hmm, visste ikke at det var vanlig å bruke truseinnlegg for å slippe å skifte truse så ofte! I så fall ville jeg definitivt droppa det før en date!

Det hender jeg bruker truseinnlegg, men det er i begynnelsen og slutten av menstruasjon når jeg blør såpass lite at jeg ikke behøver bind/tampong. Og i forbindelse med menstruasjon ville jeg nok droppa sex på date uansett ;-)

Gjest verinoca
Skrevet

Men så man noe på det da? Altså, greit å ha et innlegg som trygghet rett før man venter mensen, og resultatene på innlegget viser jo om mensen er på vei....

Dette ser man vel ikke på et truseinnlegg?

Og, om man har såpass med blødninger eller hva at en må bruke truseinnlegg, blir man da med mannfolk hjem fra byen for å ha seg?? (Har ikke vært singel siden jeg var 19, så ikke vet jeg ;-)

Gjest verinoca
Skrevet

---dette ser man vel ikke på et *svart* truseinnlegg --

Forresten, på lista over 100 nyeste leste jeg "hvor ble det av truseinnlegget?" og så for meg at et truseinnlegg hadde forsvunnet sporløst fra trusa.... :-P

Gjest Shira :o)
Skrevet

Når du sier det, så har jeg ikke sett svarte på evigheter.

Gå på do, eller krøll trusa i krøll, så er det ingen som merker om du har innlegg eller ikke.

Selv er jeg så gørrkjedelig at jeg ikke har hatt date eller ONS, så jeg har ikke testet det ut i praksis ;o), men gå på do og kaste det først er jo ett sikkert stikk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vet ikke engang hva truseinnlegg er, men jeg synes mildt sagt det er rystende at det finnes artikler som gjør at "du slipper å skifte truse så ofte".

Hvor mye mas er det egentlig forbundet med å skifte truse som vanlige folk?

Skrevet

Min oppfatning er at man bruker truseinnlegg om man har mye utflod, eventuelt er på slutten av mensen. Ikke fordi man "ikke vil skifte truse så ofte", men altså fordi det blir litt vanskelig å skifte truse seks ganger om dagen (om man skal holde seg gullende ren).

Jeg hadde løst situasjonen ved å ta en kjapp tur på toalettet før jeg hoppet til køys med noen. Verre er det vel ikke.

candyqueen_83
Skrevet

Hmm, visste ikke at det var vanlig å bruke truseinnlegg for å slippe å skifte truse så ofte! I så fall ville jeg definitivt droppa det før en date!

Det hender jeg bruker truseinnlegg, men det er i begynnelsen og slutten av menstruasjon når jeg blør såpass lite at jeg ikke behøver bind/tampong. Og i forbindelse med menstruasjon ville jeg nok droppa sex på date uansett ;-)

Mange sliter med mye utflod, og det er jo ganske mye lettere å skifte truseinnlegg enn å skifte truse 4 ganger pr dag.

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg vet ikke engang hva truseinnlegg er, men jeg synes mildt sagt det er rystende at det finnes artikler som gjør at "du slipper å skifte truse så ofte".

Huff, føler for å "hjelpe" lollita litt her.. Alle kvinner har utflod (blank væske), noen mer enn andre, og noen så mye at trusa blir fuktig. Trådstarter mener ikke nødvendiogvis (sannsynligvis ikke i det heletatt) at hun bruker truseinnlegg slik at hun kan bruke samme truse flere dager i strekk, men at hun slipper å skifte mange ganger pr dag.

candyqueen_83
Skrevet

Det er jo snakk om ved mye utflod osv da. Skal man ha helt ren truse til enhver tid da så må man skifte truse kanskje 4-5-.6 ganger pr dag. Jeg tror nok de fleste uansett skifter truse hver dag uansett liksom.

Skrevet

Min oppfatning er at man bruker truseinnlegg om man har mye utflod, eventuelt er på slutten av mensen. Ikke fordi man "ikke vil skifte truse så ofte", men altså fordi det blir litt vanskelig å skifte truse seks ganger om dagen (om man skal holde seg gullende ren).

Jeg hadde løst situasjonen ved å ta en kjapp tur på toalettet før jeg hoppet til køys med noen. Verre er det vel ikke.

Min oppfatning også *og har aldri hørt om svarte truseinnlegg*

Gjest togli
Skrevet

Er det vanlig å bruke truseinnlegg for å slippe og skifte truse?

Kan ikke tenke meg noe så uromantisk som å ta av meg truseinnlegg foran en mann.

Det er viktig å spare inn på strømforbruket, så truseinnlegg gjør jo at man slipper unna med å skifte truse på lørdagene - og voila..vann- og strømforbruk blir redusert ;-P

Gjest segunda
Skrevet

Det er viktig å spare inn på strømforbruket, så truseinnlegg gjør jo at man slipper unna med å skifte truse på lørdagene - og voila..vann- og strømforbruk blir redusert ;-P

Ehemmm.......truseinnlegg er vel ikke særlig gunstige for miljøet, om de så ble skiftet bare på lørdager..............

Gjest togli
Skrevet

Ehemmm.......truseinnlegg er vel ikke særlig gunstige for miljøet, om de så ble skiftet bare på lørdager..............

Truseinnleggene skiftes hver dag, men trusa en gang i uka ;-P

Gjest trådstarter
Skrevet

Huff, føler for å "hjelpe" lollita litt her.. Alle kvinner har utflod (blank væske), noen mer enn andre, og noen så mye at trusa blir fuktig. Trådstarter mener ikke nødvendiogvis (sannsynligvis ikke i det heletatt) at hun bruker truseinnlegg slik at hun kan bruke samme truse flere dager i strekk, men at hun slipper å skifte mange ganger pr dag.

Hihi fikk meg en god latter når jeg leste alle svara :)

Og til de som lurer. Nei jeg har ikke problemer med mye utflod osv,

ikke bruker jeg truseinnlegg fast heller. Men husker de svarte truseinnleggene, så lurte på om de fortsatt var i handelen?

Ulempen med å bruke slike rett før mensen er at man ikke ser om det er kommet blod i men --- pyttsann: Ble nok ingen salgssuksess.

Og jeg bruker ikke truseinnlegg for å slippe å skifte truse hver dag da hehe, men mistenker at enkelte gjør det ;-)

Mest av alt skrev jeg dette for å se hvor mange rare svar det ble :)

God helg folkens og SKÅÅÅÅL!!!

Gjest trådstarter
Skrevet

Truseinnleggene skiftes hver dag, men trusa en gang i uka ;-P

Litt økonomisk med tanke på å spare vaskinga da :)

Blir jo fort fullt i vaskemaskina når man skal skifte truser hver dag :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...