Gå til innhold

Hvor ble det av svarte truseinnlegg?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Litt økonomisk med tanke på å spare vaskinga da :)

Blir jo fort fullt i vaskemaskina når man skal skifte truser hver dag :D

Jepp ;)

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• morsan

5

• candyqueen_83

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest trådstarter
Skrevet

Jepp ;)

kanskje greit på ferie når du ikke har tilgang på vaskemaskin og ikke orker å vaske i håndvask og henge til tørk til spott og spe for vaskedamene,

så har du heller truseinnlegg som du bytter på hele ferien :D

lol

Skrevet

Svarte truseinnlegg har jeg aldri sett. Ellers må jeg si at jeg er litt motstander av at vi skal behage bleieindustrien fra "vugge til død".

Bleier, truseinnlegg, mensbind/tamponger og deretter Tena Lady. Jeg synes nok det er bedre at vi lærer oss å tolerere litt kontakt med våre egne kroppsvesker innimellom:-)

Gjest dette visste jeg ikke...
Skrevet

Mange sliter med mye utflod, og det er jo ganske mye lettere å skifte truseinnlegg enn å skifte truse 4 ganger pr dag.

Ja, da er det forståelig :) Jeg tenkte mer at da slipper man å skifte truse hver dag liksom... ;-)

Skrevet

Jeg vet ikke engang hva truseinnlegg er, men jeg synes mildt sagt det er rystende at det finnes artikler som gjør at "du slipper å skifte truse så ofte".

Hvor mye mas er det egentlig forbundet med å skifte truse som vanlige folk?

''Jeg vet ikke engang hva truseinnlegg er''

Det er når en fotballspiller tar boxeren i stedet for ballen:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3897923

(Tråden er nesten to år gammel. Junior har nå begynt på 7'erlag og vet bedre.)

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3897892

candyqueen_83
Skrevet

Ja, da er det forståelig :) Jeg tenkte mer at da slipper man å skifte truse hver dag liksom... ;-)

Æsj ;O)

Gjest verinoca
Skrevet

Svarte truseinnlegg har jeg aldri sett. Ellers må jeg si at jeg er litt motstander av at vi skal behage bleieindustrien fra "vugge til død".

Bleier, truseinnlegg, mensbind/tamponger og deretter Tena Lady. Jeg synes nok det er bedre at vi lærer oss å tolerere litt kontakt med våre egne kroppsvesker innimellom:-)

''Jeg synes nok det er bedre at vi lærer oss å tolerere litt kontakt med våre egne kroppsvesker innimellom:-)''

Ufffff.... kommer vel litt an på mengden, tror du ikke? ;-)

Og jeg som bruker hvite bukser på jobb har ingen planer om å tolerere litt røde flekker på denne innimellom, gett.

Gjest verinoca
Skrevet

Truseinnlegg?

Ikke skjønner jeg vitsen og noe så ubehagelig å ha på seg og som skrevet, veldig usexy.

Underforstått - du har verken mens eller utflod. greit nok, men veldig mange andre damer har det, det må du vel vite?

Skrevet

''Jeg synes nok det er bedre at vi lærer oss å tolerere litt kontakt med våre egne kroppsvesker innimellom:-)''

Ufffff.... kommer vel litt an på mengden, tror du ikke? ;-)

Og jeg som bruker hvite bukser på jobb har ingen planer om å tolerere litt røde flekker på denne innimellom, gett.

''Ufffff.... kommer vel litt an på mengden, tror du ikke? ;-)''

Jo, selvfølgelig :-) Det er det overdrevne jeg reagerer på:-)

Gjest verinoca
Skrevet

''Ufffff.... kommer vel litt an på mengden, tror du ikke? ;-)''

Jo, selvfølgelig :-) Det er det overdrevne jeg reagerer på:-)

Hvem overdriver, og hvem skal avgjøre hva som er en overdrivelse?

Tror de fleste jenter mer enn gjerne hadde sluppet truseinnlegg, men det nok mer behagelig enn en våt flekk i trusa. ;-)

Gjest togli
Skrevet

kanskje greit på ferie når du ikke har tilgang på vaskemaskin og ikke orker å vaske i håndvask og henge til tørk til spott og spe for vaskedamene,

så har du heller truseinnlegg som du bytter på hele ferien :D

lol

Smart ;-P

Skrevet

Hvem overdriver, og hvem skal avgjøre hva som er en overdrivelse?

Tror de fleste jenter mer enn gjerne hadde sluppet truseinnlegg, men det nok mer behagelig enn en våt flekk i trusa. ;-)

Det må vel enhver avgjøre selv. Men tendensen er vel at det tolereres mindre og mindre av det som er en naturlig variasjon i "egne truser" for å si det sånn:-)

Gjest verinoca
Skrevet

Det må vel enhver avgjøre selv. Men tendensen er vel at det tolereres mindre og mindre av det som er en naturlig variasjon i "egne truser" for å si det sånn:-)

Nettopp - enhver må avgjøre selv. Alternativet du presenterte, var imidlertid en smule mer....alternativt. ;-)

Skrevet

Nettopp - enhver må avgjøre selv. Alternativet du presenterte, var imidlertid en smule mer....alternativt. ;-)

Jeg visste at den ville komme, og at den ville mistolkes. Jeg løper ikke og skifter truse så fort det kommer litt utflod som kan forstyrre den behagelige blandingen av vaskemiddel/skyllemiddel:-) Men selvfølgelig beskytter man seg mot mensblod og større mengder urin/utflod..

Mn du skjønte at det var det jeg mente, gjorde du ikke? :-)

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg visste at den ville komme, og at den ville mistolkes. Jeg løper ikke og skifter truse så fort det kommer litt utflod som kan forstyrre den behagelige blandingen av vaskemiddel/skyllemiddel:-) Men selvfølgelig beskytter man seg mot mensblod og større mengder urin/utflod..

Mn du skjønte at det var det jeg mente, gjorde du ikke? :-)

''Mn du skjønte at det var det jeg mente, gjorde du ikke? :-)'' Ble litt i tvil med alt dette -bli-kjent-med-dine-egne-kroppsvæsker-pratet... ;o))

Skrevet

''Mn du skjønte at det var det jeg mente, gjorde du ikke? :-)'' Ble litt i tvil med alt dette -bli-kjent-med-dine-egne-kroppsvæsker-pratet... ;o))

Så du trodde jeg var et grisete kvinnfolk?:-)

Gjest verinoca
Skrevet

Så du trodde jeg var et grisete kvinnfolk?:-)

Ikke nødvendigvis grisete, men kanskje med litt andre interesser enn de fleste andre..... ;o)

Skrevet

Ikke nødvendigvis grisete, men kanskje med litt andre interesser enn de fleste andre..... ;o)

Gi deg nå....:-)

Skrevet

Underforstått - du har verken mens eller utflod. greit nok, men veldig mange andre damer har det, det må du vel vite?

Jeg har aldri hatt utflod og da jeg hadde mensen brukte jeg tamponger.

Gjest segunda
Skrevet

Jepp ;)

Det må være gunstigere for miljøet å vaske en truse om dagen (selvfølgelig i en full vaskemaskin), enn å kaste et truseinnlegg om dagen som utgjør 365 truseinnlegg i året og et til i skuddårene;-) Eller kan man droppe truseinnlegg på lørdager og da trekke fra 52 i året?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...