Gjest togli Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Det må være gunstigere for miljøet å vaske en truse om dagen (selvfølgelig i en full vaskemaskin), enn å kaste et truseinnlegg om dagen som utgjør 365 truseinnlegg i året og et til i skuddårene;-) Eller kan man droppe truseinnlegg på lørdager og da trekke fra 52 i året? Ikke godt å si hva som er mest miljøvennlig gitt.... Jeg tror uansett jeg foretrekker å skifte truse hver dag, miljø eller ikke ;-P 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Jeg har aldri hatt utflod og da jeg hadde mensen brukte jeg tamponger. Nettopp, ditt utgansgspunkt for å svare er - "jeg har aldri hatt behov for det, så da skjønner jeg ikke poenget." Da kan jo jeg skrive "Ikke skjønner jeg vitsen med briller, og noe så ubehagelig å ha på seg" For _jeg_ trenger ikke briller, så hvorfor i all verden orker andre folk å gå med det? Hallo. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ikke godt å si hva som er mest miljøvennlig gitt.... Jeg tror uansett jeg foretrekker å skifte truse hver dag, miljø eller ikke ;-P Der er vi i hvert fall enige;-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Det må være gunstigere for miljøet å vaske en truse om dagen (selvfølgelig i en full vaskemaskin), enn å kaste et truseinnlegg om dagen som utgjør 365 truseinnlegg i året og et til i skuddårene;-) Eller kan man droppe truseinnlegg på lørdager og da trekke fra 52 i året? Det er jo ikke bare en truse om dagen det dreier seg om, jeansene må vaskes mye oftere (dem pleier jeg faktisk å bruke mer enn én dag) hvis ikke man bruker innlegg (og har litt utflod). 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Det er jo ikke bare en truse om dagen det dreier seg om, jeansene må vaskes mye oftere (dem pleier jeg faktisk å bruke mer enn én dag) hvis ikke man bruker innlegg (og har litt utflod). Det er naturlig å bruke truseinnlegg når det er utflod eller liten mens, men jeg har alltid skiftet truse også. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Det er naturlig å bruke truseinnlegg når det er utflod eller liten mens, men jeg har alltid skiftet truse også. ? Var det svar til meg? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 ? Var det svar til meg? Ja du snakker om truseinnlegg og jeans i fortsettelse av det som ble skrevet før i tråden. Jeg får hellere spørre om ditt forrige svar til meg om det var til meg? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Svarte truseinnlegg har jeg aldri sett. Ellers må jeg si at jeg er litt motstander av at vi skal behage bleieindustrien fra "vugge til død". Bleier, truseinnlegg, mensbind/tamponger og deretter Tena Lady. Jeg synes nok det er bedre at vi lærer oss å tolerere litt kontakt med våre egne kroppsvesker innimellom:-) Samtidig er det veldig bra at det kommer gode produkter på markedet for dem som trenger det, og at dette er lett tilgjengelig. Hilsen en som er mye på urologisk avdeling ;o) 0 Siter
Colette Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1274563355' post='4364492] Samtidig er det veldig bra at det kommer gode produkter på markedet for dem som trenger det, og at dette er lett tilgjengelig. Hilsen en som er mye på urologisk avdeling ;o) Det er sant, Shira:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Ja du snakker om truseinnlegg og jeans i fortsettelse av det som ble skrevet før i tråden. Jeg får hellere spørre om ditt forrige svar til meg om det var til meg? Du argumenterte for at det ikke ble så veldig mye ekstra vask av en truse, gjorde du ikke? At det var bedre miljømessig å vaske en ekstra truse enn å kaste et truseinlegg? Og jeg skrev at man må vaske jeansene oftere hvis man ikke bruker truseinlegg. Og det er i alle fall ganske mye ekstra vask. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Du argumenterte for at det ikke ble så veldig mye ekstra vask av en truse, gjorde du ikke? At det var bedre miljømessig å vaske en ekstra truse enn å kaste et truseinlegg? Og jeg skrev at man må vaske jeansene oftere hvis man ikke bruker truseinlegg. Og det er i alle fall ganske mye ekstra vask. Jeg har ikke diskutert dette særlig seriøst. Det er ikke slik å forstå at jeg mener at truseinnlegg ikke skal brukes ved utflod og slik. Det var snakk om svarte truseinnlegg i svarte truser på dater eller noe lignende for å spare trusevask. Jeg husker dette ikke engang. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Nettopp, ditt utgansgspunkt for å svare er - "jeg har aldri hatt behov for det, så da skjønner jeg ikke poenget." Da kan jo jeg skrive "Ikke skjønner jeg vitsen med briller, og noe så ubehagelig å ha på seg" For _jeg_ trenger ikke briller, så hvorfor i all verden orker andre folk å gå med det? Hallo. Jeg bruker ikke briller heller jeg ;o) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Jeg bruker ikke briller heller jeg ;o) gud hjelpe meg.. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Har aldri hørt om svarte truseinnlegg. Jeg bruker ikke truseinnlegg til daglig, bare på slutten av mensperioden. Tror ikke det er bra for a Laura å være innsvøpt i plast dag utt - dag inn. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Har aldri hørt om svarte truseinnlegg. Jeg bruker ikke truseinnlegg til daglig, bare på slutten av mensperioden. Tror ikke det er bra for a Laura å være innsvøpt i plast dag utt - dag inn. Laura!!! Hahaha 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 ''Jeg vet ikke engang hva truseinnlegg er'' Det er når en fotballspiller tar boxeren i stedet for ballen: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3897923 (Tråden er nesten to år gammel. Junior har nå begynt på 7'erlag og vet bedre.) http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3897892 *h ehe* Jeg husker den kommentaren om truseinnlegg:-) 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Nettopp, ditt utgansgspunkt for å svare er - "jeg har aldri hatt behov for det, så da skjønner jeg ikke poenget." Da kan jo jeg skrive "Ikke skjønner jeg vitsen med briller, og noe så ubehagelig å ha på seg" For _jeg_ trenger ikke briller, så hvorfor i all verden orker andre folk å gå med det? Hallo. ''Da kan jo jeg skrive "Ikke skjønner jeg vitsen med briller, og noe så ubehagelig å ha på seg" For _jeg_ trenger ikke briller, så hvorfor i all verden orker andre folk å gå med det?'' LOL 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 kanskje greit på ferie når du ikke har tilgang på vaskemaskin og ikke orker å vaske i håndvask og henge til tørk til spott og spe for vaskedamene, så har du heller truseinnlegg som du bytter på hele ferien lol Og husk at du kan vrenge trusa og bruke den enda noen dager! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Nettopp, ditt utgansgspunkt for å svare er - "jeg har aldri hatt behov for det, så da skjønner jeg ikke poenget." Da kan jo jeg skrive "Ikke skjønner jeg vitsen med briller, og noe så ubehagelig å ha på seg" For _jeg_ trenger ikke briller, så hvorfor i all verden orker andre folk å gå med det? Hallo. LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.