Gå til innhold

Hvor ble det av svarte truseinnlegg?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Det må være gunstigere for miljøet å vaske en truse om dagen (selvfølgelig i en full vaskemaskin), enn å kaste et truseinnlegg om dagen som utgjør 365 truseinnlegg i året og et til i skuddårene;-) Eller kan man droppe truseinnlegg på lørdager og da trekke fra 52 i året?

Ikke godt å si hva som er mest miljøvennlig gitt.... Jeg tror uansett jeg foretrekker å skifte truse hver dag, miljø eller ikke ;-P

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• morsan

5

• candyqueen_83

4

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg har aldri hatt utflod og da jeg hadde mensen brukte jeg tamponger.

Nettopp, ditt utgansgspunkt for å svare er - "jeg har aldri hatt behov for det, så da skjønner jeg ikke poenget."

Da kan jo jeg skrive "Ikke skjønner jeg vitsen med briller, og noe så ubehagelig å ha på seg"

For _jeg_ trenger ikke briller, så hvorfor i all verden orker andre folk å gå med det?

Hallo.

Gjest segunda
Skrevet

Ikke godt å si hva som er mest miljøvennlig gitt.... Jeg tror uansett jeg foretrekker å skifte truse hver dag, miljø eller ikke ;-P

Der er vi i hvert fall enige;-)

Skrevet

Det må være gunstigere for miljøet å vaske en truse om dagen (selvfølgelig i en full vaskemaskin), enn å kaste et truseinnlegg om dagen som utgjør 365 truseinnlegg i året og et til i skuddårene;-) Eller kan man droppe truseinnlegg på lørdager og da trekke fra 52 i året?

Det er jo ikke bare en truse om dagen det dreier seg om, jeansene må vaskes mye oftere (dem pleier jeg faktisk å bruke mer enn én dag) hvis ikke man bruker innlegg (og har litt utflod).

Gjest segunda
Skrevet

Det er jo ikke bare en truse om dagen det dreier seg om, jeansene må vaskes mye oftere (dem pleier jeg faktisk å bruke mer enn én dag) hvis ikke man bruker innlegg (og har litt utflod).

Det er naturlig å bruke truseinnlegg når det er utflod eller liten mens, men jeg har alltid skiftet truse også.

Skrevet

Det er naturlig å bruke truseinnlegg når det er utflod eller liten mens, men jeg har alltid skiftet truse også.

?

Var det svar til meg?

Gjest segunda
Skrevet

?

Var det svar til meg?

Ja du snakker om truseinnlegg og jeans i fortsettelse av det som ble skrevet før i tråden.

Jeg får hellere spørre om ditt forrige svar til meg om det var til meg?

Gjest Shira :o)
Skrevet

Svarte truseinnlegg har jeg aldri sett. Ellers må jeg si at jeg er litt motstander av at vi skal behage bleieindustrien fra "vugge til død".

Bleier, truseinnlegg, mensbind/tamponger og deretter Tena Lady. Jeg synes nok det er bedre at vi lærer oss å tolerere litt kontakt med våre egne kroppsvesker innimellom:-)

Samtidig er det veldig bra at det kommer gode produkter på markedet for dem som trenger det, og at dette er lett tilgjengelig.

Hilsen en som er mye på urologisk avdeling ;o)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1274563355' post='4364492]

Samtidig er det veldig bra at det kommer gode produkter på markedet for dem som trenger det, og at dette er lett tilgjengelig.

Hilsen en som er mye på urologisk avdeling ;o)

Det er sant, Shira:-)

Skrevet

Ja du snakker om truseinnlegg og jeans i fortsettelse av det som ble skrevet før i tråden.

Jeg får hellere spørre om ditt forrige svar til meg om det var til meg?

Du argumenterte for at det ikke ble så veldig mye ekstra vask av en truse, gjorde du ikke? At det var bedre miljømessig å vaske en ekstra truse enn å kaste et truseinlegg?

Og jeg skrev at man må vaske jeansene oftere hvis man ikke bruker truseinlegg. Og det er i alle fall ganske mye ekstra vask.

Gjest segunda
Skrevet

Du argumenterte for at det ikke ble så veldig mye ekstra vask av en truse, gjorde du ikke? At det var bedre miljømessig å vaske en ekstra truse enn å kaste et truseinlegg?

Og jeg skrev at man må vaske jeansene oftere hvis man ikke bruker truseinlegg. Og det er i alle fall ganske mye ekstra vask.

Jeg har ikke diskutert dette særlig seriøst. Det er ikke slik å forstå at jeg mener at truseinnlegg ikke skal brukes ved utflod og slik.

Det var snakk om svarte truseinnlegg i svarte truser på dater eller noe lignende for å spare trusevask. Jeg husker dette ikke engang.

Skrevet

Nettopp, ditt utgansgspunkt for å svare er - "jeg har aldri hatt behov for det, så da skjønner jeg ikke poenget."

Da kan jo jeg skrive "Ikke skjønner jeg vitsen med briller, og noe så ubehagelig å ha på seg"

For _jeg_ trenger ikke briller, så hvorfor i all verden orker andre folk å gå med det?

Hallo.

Jeg bruker ikke briller heller jeg ;o)

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg bruker ikke briller heller jeg ;o)

gud hjelpe meg..

Skrevet

Har aldri hørt om svarte truseinnlegg.

Jeg bruker ikke truseinnlegg til daglig, bare på slutten av mensperioden. Tror ikke det er bra for a Laura å være innsvøpt i plast dag utt - dag inn.

candyqueen_83
Skrevet

Har aldri hørt om svarte truseinnlegg.

Jeg bruker ikke truseinnlegg til daglig, bare på slutten av mensperioden. Tror ikke det er bra for a Laura å være innsvøpt i plast dag utt - dag inn.

Laura!!! Hahaha

Skrevet

Hallo.

''Da kan jo jeg skrive "Ikke skjønner jeg vitsen med briller, og noe så ubehagelig å ha på seg"

For _jeg_ trenger ikke briller, så hvorfor i all verden orker andre folk å gå med det?''

LOL

Skrevet

kanskje greit på ferie når du ikke har tilgang på vaskemaskin og ikke orker å vaske i håndvask og henge til tørk til spott og spe for vaskedamene,

så har du heller truseinnlegg som du bytter på hele ferien :D

lol

Og husk at du kan vrenge trusa og bruke den enda noen dager! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Hallo.

LOL

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...