Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så veldig bereist, men jeg har vært i noen land i Sør-Europa og de fleste i Norden. I Danmark bruker folk dyner, i Spania bare laken. Hva med Tyskland, Be-ne-luxlandene og Storbritania? Sover folk med dyne eller teppe eller laken over seg?

Og er det eventuelt forskjell på årstidene - dyne om vinteren og bare laken om sommeren?

Dette har jeg grublet en god del på, og håper nå å bli opplyst av de som har bodd i eller besøkt hoteller i mange land.

Finnes det en eksakt dynegrense som kan strekes på kartet?

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

15

• morsan

12

• hidi, the scorpion

12

• Sør

3

Skrevet

Nei, for i mange land bruker noen laken/teppe og andre dyne.

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

Jeg vet ikke om det finnes noen eksakt dynegrense, men i USA f.eks. er det vanlige med tykkere tepper om vinteren og laken om sommeren. Jeg antar at det er slik hvor det er kaldt om vinteren og varmt om sommeren. Jeg har vært på hoteller i USA og andre steder med ordentlige dyner, men det har vært dyre hoteller. På de billigere har det vært laken med teppe over.

Hvordan det er i Tyskland og Benelux-landene vet jeg ikke. Har ikke overnattet i private hjem der, og husker ikke hvordan det har vært på hoteller.

Gjest segunda
Skrevet

Med vennlig hilsen

Det er vel noe flytende grense hva som er teppe og hva er dyne.

Ville kanskje være enklere å spørre hvor det er vanlig å bruke dynetrekk.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg vet ikke om det finnes noen eksakt dynegrense, men i USA f.eks. er det vanlige med tykkere tepper om vinteren og laken om sommeren. Jeg antar at det er slik hvor det er kaldt om vinteren og varmt om sommeren. Jeg har vært på hoteller i USA og andre steder med ordentlige dyner, men det har vært dyre hoteller. På de billigere har det vært laken med teppe over.

Hvordan det er i Tyskland og Benelux-landene vet jeg ikke. Har ikke overnattet i private hjem der, og husker ikke hvordan det har vært på hoteller.

''Hvordan det er i Tyskland og Benelux-landene vet jeg ikke. Har ikke overnattet i private hjem der, og husker ikke hvordan det har vært på hoteller.''

De har tykke dundyner;)

Skrevet

Noen liker å knulle over dyna - andre under. Jeg foretrekker ofte den siste varianten. Da blir det fort varmt sommerstid. En meget lett og tynn dundyne er derfor å foretrekke på sommeren. En tykkere om vinteren selvsagt.

Skrevet

Med vennlig hilsen

Da blir det straks mere komplisert. Enn om vi holder oss til hoteller: har du opplevd dyner i Sveits, Belgia, Nederland, Frankrike?

Gjest segunda
Skrevet

Noen liker å knulle over dyna - andre under. Jeg foretrekker ofte den siste varianten. Da blir det fort varmt sommerstid. En meget lett og tynn dundyne er derfor å foretrekke på sommeren. En tykkere om vinteren selvsagt.

Nå var det ikke spørsmål om preferanser i forhold til knulling. Noen kan foretrekke å knulle ute på verandaen og andre under kjøkkenbordet.

Gjest segunda
Skrevet

Da blir det straks mere komplisert. Enn om vi holder oss til hoteller: har du opplevd dyner i Sveits, Belgia, Nederland, Frankrike?

Jeg skal til Brussel om få dager og kommer sikkert til å ha dette i tankene;-)

Gjest segunda
Skrevet

''Hvordan det er i Tyskland og Benelux-landene vet jeg ikke. Har ikke overnattet i private hjem der, og husker ikke hvordan det har vært på hoteller.''

De har tykke dundyner;)

Ikke midt på sommeren vel. Jeg skal til Brussel om få dager og håper at de ikke har tykke dundyner der på denne årstiden....

Skrevet

Og jeg har aldri knullet under verken dyne eller teppe. Det visuelle er en viktig del av erotikken. Men nå var det i grunnen ikke knulling som var temaet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har;)

Og de fleste plassene tilbyr dundyne!

Skrevet

Nå var det ikke spørsmål om preferanser i forhold til knulling. Noen kan foretrekke å knulle ute på verandaen og andre under kjøkkenbordet.

Ev. kan begge grupper tilfredstilles (as the actress said to the bishop) av å sette kjøkkenbordet ut på verandaen!

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke midt på sommeren vel. Jeg skal til Brussel om få dager og håper at de ikke har tykke dundyner der på denne årstiden....

De følger nok med gradestokken;))

Gjest segunda
Skrevet

Ev. kan begge grupper tilfredstilles (as the actress said to the bishop) av å sette kjøkkenbordet ut på verandaen!

*løsningsorientert*

Med vennlig hilsen

Hehe og så kan de ha dyne under kjøkkenbordet på verandaen og velge om de er under eller over den......

Skrevet

Og jeg har aldri knullet under verken dyne eller teppe. Det visuelle er en viktig del av erotikken. Men nå var det i grunnen ikke knulling som var temaet.

Jeg beklager veldig at jeg misforsto temaet. Jeg forstår ikke bedre..

Skrevet

Jeg skal til Brussel om få dager og kommer sikkert til å ha dette i tankene;-)

Det setter jeg pris på.

Jeg husker en kald natt på et leilighetshotell på Kreta i slutten av september, da jeg skulle ha gitt mye for ei tung og varm dyne. I stedet lå jeg fullt påkledd (og vel så det) under lakenet. Det lå noen skitne ulltepper på toppen av et skap, men de fristet ikke.

Skrevet

Dette med under kjøkkenbordet forstår jeg ikke. Jeg har prøvd oppå, men ikke under. Hvordan var det?

Gjest segunda
Skrevet

Det kan jo være så kaldt i begynnelsen at det er bedre å dyna over og så sparke den vekk når aksjonen begynner å varme;-)

Det må være lov med avsporing i slike tråder. Dette har med sengeforhold å gjøre;-)

Gjest segunda
Skrevet

Dette med under kjøkkenbordet forstår jeg ikke. Jeg har prøvd oppå, men ikke under. Hvordan var det?

Du er ikke i fare for å dette ned på gulvet når du er under kjøkkenbordet. Det er en forskjell....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...