Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Det setter jeg pris på.

Jeg husker en kald natt på et leilighetshotell på Kreta i slutten av september, da jeg skulle ha gitt mye for ei tung og varm dyne. I stedet lå jeg fullt påkledd (og vel så det) under lakenet. Det lå noen skitne ulltepper på toppen av et skap, men de fristet ikke.

Du er nok ikke alene om den opplevelsen....Har hørt det fra mange "sydenturister"!

Har selv aldri vært i "syden"....

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

15

• morsan

12

• hidi, the scorpion

12

• Sør

3

Gjest segunda
Skrevet

Det setter jeg pris på.

Jeg husker en kald natt på et leilighetshotell på Kreta i slutten av september, da jeg skulle ha gitt mye for ei tung og varm dyne. I stedet lå jeg fullt påkledd (og vel så det) under lakenet. Det lå noen skitne ulltepper på toppen av et skap, men de fristet ikke.

Dette kommer veldig anpå kvaliteten på hotellene uansett hvor de er.

Skrevet

Du er ikke i fare for å dette ned på gulvet når du er under kjøkkenbordet. Det er en forskjell....

Høyrisiko-sex, altså?

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

Høyrisiko-sex, altså?

Med vennlig hilsen

Opp på kjøkkenbordet, men ikke under...........ja det er stor forskjell;-)

Jeg anbefaler under bordet..................pga. risiko....

Skrevet

Du er nok ikke alene om den opplevelsen....Har hørt det fra mange "sydenturister"!

Har selv aldri vært i "syden"....

Jeg er også veldig skeptisk til sengetepper på norske hoteller, og det første jeg gjør er å flerre dem av og legge dem så høyt og langt vekk som mulig. Slike blir vel sjelden vasket eller renset?

(Altså tepper som ligger oppå sengetøyet).

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er også veldig skeptisk til sengetepper på norske hoteller, og det første jeg gjør er å flerre dem av og legge dem så høyt og langt vekk som mulig. Slike blir vel sjelden vasket eller renset?

Du kan sikkert dø av det....

Selv velger jeg å dø av sunn fornuft fremfor redsel:)

Gjest verinoca
Skrevet

Ikke midt på sommeren vel. Jeg skal til Brussel om få dager og håper at de ikke har tykke dundyner der på denne årstiden....

Da er det vel bare å skrelle av dynetrekket og hive ut dyna? :-)

Gjest segunda
Skrevet

Hvis sengetøyet er rent kan det ikke være farlig med et teppe oppå som ikke er nyvasket.

Gjest segunda
Skrevet

Da er det vel bare å skrelle av dynetrekket og hive ut dyna? :-)

Nja ikke hvis de blir kjølig utpå natta. Da vil jeg gjerne ha dyne eller teppe;-)

Jeg blir alene i senga. Håper jeg i hvert fall;-) (tenk hvis det blir en edderkopp eller kakerlakk der).

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvis sengetøyet er rent kan det ikke være farlig med et teppe oppå som ikke er nyvasket.

Har absolutt ingen forståelse for "lakenskrekk";)))

Skjønner det bare ikke...

hidi, the scorpion
Skrevet

Nja ikke hvis de blir kjølig utpå natta. Da vil jeg gjerne ha dyne eller teppe;-)

Jeg blir alene i senga. Håper jeg i hvert fall;-) (tenk hvis det blir en edderkopp eller kakerlakk der).

''Jeg blir alene i senga. Håper jeg i hvert fall;-) (tenk hvis det blir en edderkopp eller kakerlakk der).''

Da er du ikke alene;))))

Skrevet

Nei, farlig er det nok ikke, men det byr meg i mot.

En gang fant jeg en brukt tannpirker på badegulvet og noe som lignet kjønnshår på puta på et hotell. Urk og spy.

Jeg har helt fobi mot brukte tannprkere. Jeg sleiker og suger på kjæresten både her og der, men jeg tåler ikke at han legger brukte tannpirkere på bordet.

Gjest segunda
Skrevet

Har absolutt ingen forståelse for "lakenskrekk";)))

Skjønner det bare ikke...

Jeg foretrekker rene lakener, men jeg vet egentlig ikke hva "lakenskrekk" er.

Skrevet

Heller ti edderkopper enn en brukt tannpirker i senga.

Gjest segunda
Skrevet

''Jeg blir alene i senga. Håper jeg i hvert fall;-) (tenk hvis det blir en edderkopp eller kakerlakk der).''

Da er du ikke alene;))))

Nei og jeg vil heller være alene;-)

Jeg må jo si at jeg foretrekker dyner fremfor lakener og tepper, og synes alltid det er godt å komme hjem til egen seng, dyne og ordentlig sengetøy;-)

Gjest segunda
Skrevet

Heller ti edderkopper enn en brukt tannpirker i senga.

Jeg antar at vi skal bo på ordentlig hotell, og at jeg blir alene i senga uten edderkopper og tannpirkere;-)

Gjest segunda
Skrevet

Nei, farlig er det nok ikke, men det byr meg i mot.

En gang fant jeg en brukt tannpirker på badegulvet og noe som lignet kjønnshår på puta på et hotell. Urk og spy.

Jeg har helt fobi mot brukte tannprkere. Jeg sleiker og suger på kjæresten både her og der, men jeg tåler ikke at han legger brukte tannpirkere på bordet.

Jeg overnattet på et hotell i Damaskus hvor det ikke var lakener eller håndklær. Vi ba om det og fikk beskjed om å lete i et skap. Det er eneste gangen jeg ikke har greid å dusje på et hotell, men jeg var nødt til å tisse. Heldigvis trengte jeg ikke å gjøre noe annet.

Jeg pusset tennene av flaskevann.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg foretrekker rene lakener, men jeg vet egentlig ikke hva "lakenskrekk" er.

Ikke jeg heller;)

Men det må jo innebære noe med laken....?

Skrevet

Jeg overnattet på et hotell i Damaskus hvor det ikke var lakener eller håndklær. Vi ba om det og fikk beskjed om å lete i et skap. Det er eneste gangen jeg ikke har greid å dusje på et hotell, men jeg var nødt til å tisse. Heldigvis trengte jeg ikke å gjøre noe annet.

Jeg pusset tennene av flaskevann.

Det høres ganske ille ut! Badet var skikkelig møkkete?

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei og jeg vil heller være alene;-)

Jeg må jo si at jeg foretrekker dyner fremfor lakener og tepper, og synes alltid det er godt å komme hjem til egen seng, dyne og ordentlig sengetøy;-)

Jeg og;)))

Men jeg hadde et forhold med dyne og pute i Tyskland engang....Kunne blitt langvarig det;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...