Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, farlig er det nok ikke, men det byr meg i mot.

En gang fant jeg en brukt tannpirker på badegulvet og noe som lignet kjønnshår på puta på et hotell. Urk og spy.

Jeg har helt fobi mot brukte tannprkere. Jeg sleiker og suger på kjæresten både her og der, men jeg tåler ikke at han legger brukte tannpirkere på bordet.

Da får du passe på at du ikke blir langt inn på sykehus. Sist jeg var innlagt fant jeg potetgull i senga mi og under senga.

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

15

• morsan

12

• hidi, the scorpion

12

• Sør

3

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg antar at vi skal bo på ordentlig hotell, og at jeg blir alene i senga uten edderkopper og tannpirkere;-)

Så kjedelig:)))

Gjest segunda
Skrevet

Så kjedelig:)))

Jeg kjeder meg sjelden, og kommer helt sikkert ikke til å kjede meg på denne reisen:-)

Gjest segunda
Skrevet

Jeg og;)))

Men jeg hadde et forhold med dyne og pute i Tyskland engang....Kunne blitt langvarig det;)

Jeg har hatt en del forhold, men aldri med dyne og pute;-) Dog har det vært viktig med sengetøy i forholdene.....

Skrevet

Da får du passe på at du ikke blir langt inn på sykehus. Sist jeg var innlagt fant jeg potetgull i senga mi og under senga.

Ja, det sykehuset jeg sogner til er skikkelig jævlig. De vasker bare litt midt på gulvet, bad og dasser er visst både blodige og fulle av dritt, sies det. Grøss. Men må man, så må man.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg kjeder meg sjelden, og kommer helt sikkert ikke til å kjede meg på denne reisen:-)

Fortell oss etterpå:)

Gjest segunda
Skrevet

Det høres ganske ille ut! Badet var skikkelig møkkete?

Jeg har reist veldig mye, og dette var ekstremt. Badet og rommet var skikkelig møkkete og lite innbydende.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har hatt en del forhold, men aldri med dyne og pute;-) Dog har det vært viktig med sengetøy i forholdene.....

LOL

Bare pass deg;)))

Gjest segunda
Skrevet

Fortell oss etterpå:)

Vi får se. Dette er jobbrelatert, ikke ferie.

Gjest segunda
Skrevet

LOL

Bare pass deg;)))

Jeg reiser overalt og er flink å passe meg uansett om jeg er alene eller ikke.......

Gjest prust
Skrevet

Jeg bodde i Frankrike ett år, i privat hjem, og der lå vi med laken både under og over oss, og et teppe oppå overlakenet. Lakenene var strukket stramt, slik at det kjentes ut som om å ligge i en konvolutt :-)

Da vi var på Mallorca i høst og bodde i leilighet, var det samme opplegg i sengene, og ungene syntes dette var veldig rart. Jeg fortalte om de franske konvoluttene, og de forstod det godt :-)

I Sverige er det dyner som er vanlig, mener jeg, men de har en annen standard størrelse på putene enn vi har i Norge (vi har vel 50x70 tror jeg)

Skrevet

Ja, det sykehuset jeg sogner til er skikkelig jævlig. De vasker bare litt midt på gulvet, bad og dasser er visst både blodige og fulle av dritt, sies det. Grøss. Men må man, så må man.

Tilhører vi det samme tro? Jeg har vært innlagt i 14 dager 6 ganger på litt over et år og de har ikke skiftet på senga mi, ikke vasket toalettet eller gulvene mens jeg har vært der.

Skrevet

Tilhører vi det samme tro? Jeg har vært innlagt i 14 dager 6 ganger på litt over et år og de har ikke skiftet på senga mi, ikke vasket toalettet eller gulvene mens jeg har vært der.

Nei, jeg bor nordpå.

Skrevet

Jeg bodde i Frankrike ett år, i privat hjem, og der lå vi med laken både under og over oss, og et teppe oppå overlakenet. Lakenene var strukket stramt, slik at det kjentes ut som om å ligge i en konvolutt :-)

Da vi var på Mallorca i høst og bodde i leilighet, var det samme opplegg i sengene, og ungene syntes dette var veldig rart. Jeg fortalte om de franske konvoluttene, og de forstod det godt :-)

I Sverige er det dyner som er vanlig, mener jeg, men de har en annen standard størrelse på putene enn vi har i Norge (vi har vel 50x70 tror jeg)

Det med svenske puter har jeg ikke lagt merke til, var i Stockholm før jul, men mener det var vanlige puter.

Konvolutter, ja. Skikkelig innpakning.

Skrevet

Har sovet mange netter både i Tyskland og Nederland, noen også i Belgia - hadde dyne der - også på sommeren :)

Gjest men bare spekulasjoner altså ;)
Skrevet

I DK er putene ihverfall 60 x 60, kanskje det er det samme i SE? :)

Gjest kjenner noen slike
Skrevet

Har absolutt ingen forståelse for "lakenskrekk";)))

Skjønner det bare ikke...

Lakenskrekk refererer til folk som ikke ønsker å legge seg (dvs de ønsker å være opp og feste til den lyse morgen) ;))

Gjest kjenner noen slike
Skrevet

Jeg foretrekker rene lakener, men jeg vet egentlig ikke hva "lakenskrekk" er.

Lakenskrekk refererer til folk som ikke ønsker å legge seg (dvs de ønsker å være oppe og feste til den lyse morgen) ;))

Skrevet

Ja, kjenner til laken over og under, samt teppe oppå :-)

Og slike senger er veldig vanskelige å re!

Glatte flater uten skrukk og pent stappet ned i sidene... Veldig pertentlig og ikke så enkelt å få til perfekt.

Skrevet

Det med svenske puter har jeg ikke lagt merke til, var i Stockholm før jul, men mener det var vanlige puter.

Konvolutter, ja. Skikkelig innpakning.

Ja, putene er "vanlige", akkurat som våre, men de er 50x60 (tror jeg), så ikke kjøp med deg putevar fra Sverige til bruk hjemme :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...