Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk. Slik var det vitterlig ikke da jeg kjøpte min forrige, og det er da slett ikke så mange år siden. Da måtte jeg selv putte i batteriet da jeg kom hjem, og jeg tenkte jeg kanskje ødela det ved å la det være i maskina hele tiden. Det har i alle fall aldri fungert når jeg skulle noe sted uten strøm. Det sier bare at det er tomt :( Derfor var jeg redd for å gjøre samme feilen igjen.

Har det _alltid_ vært tomt? Aldri hatt noe strøm i det hele tatt? Du er sikker på at du har satt det riktig i?

Gjest bær og bar
Skrevet

Har det _alltid_ vært tomt? Aldri hatt noe strøm i det hele tatt? Du er sikker på at du har satt det riktig i?

Hehe, ja _så_ dum er jeg ikke ;-) Det kan da viterlig bare settes ordntlig inn på en måte :)

Skrevet

Hehe, ja _så_ dum er jeg ikke ;-) Det kan da viterlig bare settes ordntlig inn på en måte :)

Jeg aner ikke hvordan batteriet i pc'n min ser ut, men vanlige batterier har jeg satt feil mange ganger. :-D

Skrevet

LOL!

Aktuelt hos oss som har kjøpt øy uten strøm og innlagt vann :)

Gjest Elextra
Skrevet

Det er egentlig en interessant diskusjon hvorfor det "må til".

Hvorfor er det så mange som tror at hytte er "bedre" enn internett?

Med vennlig hilsen

''Hvorfor er det så mange som tror at hytte er "bedre" enn internett?''

Haha, det er liksom vel så bra å sitte å surfe om sjølivet som å oppleve det?

Skrevet

''Hvorfor er det så mange som tror at hytte er "bedre" enn internett?''

Haha, det er liksom vel så bra å sitte å surfe om sjølivet som å oppleve det?

Vel, man trenger jo ikke surfe om sjølivet. De er mye annet på internett.

Poenget var mer hvorfor tid på hytten er ansett som mer verdifull enn f. eks. tid på internett.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er egentlig en interessant diskusjon hvorfor det "må til".

Hvorfor er det så mange som tror at hytte er "bedre" enn internett?

Med vennlig hilsen

Hytte er vel ikke bedre enn internett. Men det kan jo være greit å oppleve noe annet enn internett en gang i mellom også?

Vi har vært på hytta i helgen, da var det 9 måneder siden sist. Internett bruker vi hver dag. Jeg synes ikke synd på barna som måtte unnvære internett i nesten tre dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...