Caloni Makaroni Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 For dere som er kjent i Trondheim: Er Nidelven bru kun bilvei, eller har den fortau/gangfelt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Nå har jeg ikke vært på den kanten av byen på år og dag (jeg er omtrent aldri i midtbyen!), men er det brua fra Royal Garden og over mot jernbanen du tenker på? Det er fortau på den, det var i alle fall det før. Finnes det bruer i Trondheim som er kun for biler? Bortsett fra Kroppanbrua og noen slike bruer kanskje, men ikke i sentrum? 0 Siter
Gjest AnnePanneOlsen Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Gangfelt på begge sider, bilvei midt i. Alle bruene i Midtbyen er for fotgjengere, men det er ikke alle som er for biltrafikk. 0 Siter
Axcia Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Den har en smal forjævlig planke-gangvei, med bratt trapp ned i Havnegata. (har ikke vært der siden i fjor) Hva med å benytte Verftsbrua istedet? http://www.tih.no/uploads/bilder/havna/Kart+Trondheim+havn.jpg 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Den har en smal forjævlig planke-gangvei, med bratt trapp ned i Havnegata. (har ikke vært der siden i fjor) Hva med å benytte Verftsbrua istedet? http://www.tih.no/uploads/bilder/havna/Kart+Trondheim+havn.jpg Ja, jeg er egentlig kjent i området, men akkurat Nidelvbrua passer så fint senere i dag, serru 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Nå har jeg ikke vært på den kanten av byen på år og dag (jeg er omtrent aldri i midtbyen!), men er det brua fra Royal Garden og over mot jernbanen du tenker på? Det er fortau på den, det var i alle fall det før. Finnes det bruer i Trondheim som er kun for biler? Bortsett fra Kroppanbrua og noen slike bruer kanskje, men ikke i sentrum? Ikke vet jeg, men siden den blomsterbrua er kun for fotgjengere, og den er så nær Nidelvbrua, så tenkte jeg at det kaaaan jo være at grunnen til det er at Nidelvbrua ikke er for fotgjengere. Men ser ut til at den er for fotgjengere den også 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Gangfelt på begge sider, bilvei midt i. Alle bruene i Midtbyen er for fotgjengere, men det er ikke alle som er for biltrafikk. Thanks! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.