Gå til innhold

Nidelvbrua for fotgjengere?

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

For dere som er kjent i Trondheim: Er Nidelven bru kun bilvei, eller har den fortau/gangfelt?

Skrevet

Nå har jeg ikke vært på den kanten av byen på år og dag (jeg er omtrent aldri i midtbyen!), men er det brua fra Royal Garden og over mot jernbanen du tenker på? Det er fortau på den, det var i alle fall det før.

Finnes det bruer i Trondheim som er kun for biler? Bortsett fra Kroppanbrua og noen slike bruer kanskje, men ikke i sentrum?

Gjest AnnePanneOlsen
Skrevet

Gangfelt på begge sider, bilvei midt i. Alle bruene i Midtbyen er for fotgjengere, men det er ikke alle som er for biltrafikk.

Caloni Makaroni
Skrevet

Nå har jeg ikke vært på den kanten av byen på år og dag (jeg er omtrent aldri i midtbyen!), men er det brua fra Royal Garden og over mot jernbanen du tenker på? Det er fortau på den, det var i alle fall det før.

Finnes det bruer i Trondheim som er kun for biler? Bortsett fra Kroppanbrua og noen slike bruer kanskje, men ikke i sentrum?

Ikke vet jeg, men siden den blomsterbrua er kun for fotgjengere, og den er så nær Nidelvbrua, så tenkte jeg at det kaaaan jo være at grunnen til det er at Nidelvbrua ikke er for fotgjengere. Men ser ut til at den er for fotgjengere den også :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Gangfelt på begge sider, bilvei midt i. Alle bruene i Midtbyen er for fotgjengere, men det er ikke alle som er for biltrafikk.

Thanks!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...