Gå til innhold

Har du fått fartsbot ved fotoboks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Ja, det er direkte ufordragelig å plassere et sånn kamera i nedoverbakke i en tunnell....!''

OG å plassere den 150 m etter skilt med lavere fart og godt gjemt bak et gedigent tre! ....

''I brevet står det også at dessverre kan man ikke kan få tilsendt bildet.''

Men man kan be om å få se det. Husbonden gjorde det, da han ikke hadde lagt merke til noe blink. Det tok ekstra lang tid, for da måtte bildet sendes til nærmeste politikontor, og så møtte han opp der og så bildet. Og ja, det var ingen tvil hvem som var på DET bildet, så det var bare å skrive under på forelegget der&da..;-)

De ser nok på bildene, for jeg kjørte min mors bil da jeg fikk boten, og de har nok sjekket fødselsdatoen til bilens eier mot det skrekkslagne ansiktet på bildet, for det kom et vedlegg der man skulle fylle ut sjåførens navn. Det fulgte ikke med den gang det var mannen min som ble tatt, i vår bil.

Sure penger, uansett.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

10

• morsan

7

• AAA

6

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er det den fra Drøbak til Hurum? ;-)

Nope. Rennfasttunnellen i Rogaland. Bratt nedoverbakke..

Skrevet

De ser nok på bildene, for jeg kjørte min mors bil da jeg fikk boten, og de har nok sjekket fødselsdatoen til bilens eier mot det skrekkslagne ansiktet på bildet, for det kom et vedlegg der man skulle fylle ut sjåførens navn. Det fulgte ikke med den gang det var mannen min som ble tatt, i vår bil.

Sure penger, uansett.

Ja, vi fikk også slikt brev med skjema den gangen jeg ble tatt i bilen som er registrert på min mann...;-)

Skrevet

Nope. Rennfasttunnellen i Rogaland. Bratt nedoverbakke..

Ok, har hørt at den fra Drøbak også er ganske 'skummel' med tanke på fartsbot - bratt nedoverbakke med fotoboks!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...