Gjest FruH Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har bedt folk på middag i morgen, og skulle ha kylligfilet og kyllinglår. Når jeg kommer ut i frysern er den store posen med kyllinglår borte. Så nå har jeg som kriseløsning funnet frem karbonadedeig og skal lage hjemmelagede burgere på grillen. Men har aldri gjort det før. Noen som har noen gode tips de vil dele? 0 Siter
Gjest Husmoderen Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har funnet ut at det enkle er det beste: Bland inn salt, pepper og kanskje litt peppermix i karbonadedeigen, og lag så store kjøttkaker som du klemmer flate. Går ned på virkelig høykant her i huset, i alle fall. :-) 0 Siter
Sør Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Så det du sier er at du har frosne kyllinglår på rømmen i huset ditt? Tør du sove i natt? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Så det du sier er at du har frosne kyllinglår på rømmen i huset ditt? Tør du sove i natt? Med vennlig hilsen He, he. Mistenker både mann og barn for å ha vært på snokern mens jeg har vært borte på kurs et par dager. Men de er begge borte nå så jeg får ikke konfrontert dem med den store forbrytelsen! Og selvfølgelig burde jo jeg, som den gode husmor jeg liksom skal være, sjekket at de fremdeles lå i frysern før jeg dro og handlet på lørdag. Men det gjorde jeg ikke, og vi får syv gjester til middag i morgen. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Bland gjerne i noen biter hakket løk og paprika, det er kjempegodt! Og så tror jeg det er lurt og grille de på litt folie først, de har lett for og henge seg litt opp i risten hvis de ikke er frosne... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Jeg blander ofte i ett egg eller to, gjerne finhakket løk, litt vann. Godt med krydder, paprika, hvitløk, salt, pepper osv. Jeg har noen ganger litt worchestershiresaus i, da krydrer jeg ikke så mye. Lag kaker og grill. Nammenam! 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Bland gjerne i noen biter hakket løk og paprika, det er kjempegodt! Og så tror jeg det er lurt og grille de på litt folie først, de har lett for og henge seg litt opp i risten hvis de ikke er frosne... ok, Takk, det skal jeg huske på. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1274647418' post='4365424] Jeg blander ofte i ett egg eller to, gjerne finhakket løk, litt vann. Godt med krydder, paprika, hvitløk, salt, pepper osv. Jeg har noen ganger litt worchestershiresaus i, da krydrer jeg ikke så mye. Lag kaker og grill. Nammenam! Akkurat slik jeg også lager dem. Kjempegodt med worchestersaus i. 0 Siter
Angustia Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 [quote name=Shira )' timestamp='1274647418' post='4365424] Jeg blander ofte i ett egg eller to, gjerne finhakket løk, litt vann. Godt med krydder, paprika, hvitløk, salt, pepper osv. Jeg har noen ganger litt worchestershiresaus i, da krydrer jeg ikke så mye. Lag kaker og grill. Nammenam! ''Jeg blander ofte i ett egg eller to, gjerne finhakket løk, litt vann. Godt med krydder, paprika, hvitløk, salt, pepper osv. Jeg har noen ganger litt worchestershiresaus i, da krydrer jeg ikke så mye. Lag kaker og grill. Nammenam! – Shira )'' Har du rappa oppskrifta mi ;.-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Akkurat slik jeg også lager dem. Kjempegodt med worchestersaus i. Ja, det gir ekstra god smak. Tror jeg må ha hamburger en dag, lenge siden sist. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 ''Jeg blander ofte i ett egg eller to, gjerne finhakket løk, litt vann. Godt med krydder, paprika, hvitløk, salt, pepper osv. Jeg har noen ganger litt worchestershiresaus i, da krydrer jeg ikke så mye. Lag kaker og grill. Nammenam! – Shira )'' Har du rappa oppskrifta mi ;.-) Jepp, jeg snek meg inn og stjal den ;o) 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 ''Jeg blander ofte i ett egg eller to, gjerne finhakket løk, litt vann. Godt med krydder, paprika, hvitløk, salt, pepper osv. Jeg har noen ganger litt worchestershiresaus i, da krydrer jeg ikke så mye. Lag kaker og grill. Nammenam! – Shira )'' Har du rappa oppskrifta mi ;.-) Bruker dere ikke litt brød eller kavring i? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Bruker dere ikke litt brød eller kavring i? Jeg gjør ikke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.