Gå til innhold

Bli venner?

Anbefalte innlegg

Gjest vil bli kjent..
Skrevet

Har kontakt med et par mødre i barnehagen der ungen min går,

vi pleier å møtes av og til så ungene får lekt sammen,

men jeg kunne tenkt meg å møtt de litt utenom ungene og,

blitt bedre kjent med dem, blitt venn med dem liksom...

men er redd for å trenge meg på, de har kanskje nok venner og omgangskrets

og er kun ute etter lekekamerater til ungene sine?

Hva tror dere?

Kan jeg foreslå å finne på noe bare vi voksne?

Og hva med parmiddag? hadde vært så koselig om mannen min ble kjent med mannen til hun ene. Han er nyinnflyttet her og kjenner ikke så mange.

Skrevet

"Og hva med parmiddag? hadde vært så koselig om mannen min ble kjent med mannen til hun ene. Han er nyinnflyttet her og kjenner ikke så mange."

Det høres veldig fornuftig ut! Uansett er det slik her i verden at for å bli kjent med folk må man ta inititativ.

Noen er interessert - andre er det ikke fullt så interesserte. Det kan være mange gode grunner til det og man kan ikke tillate seg selv å bli såret eller denslags. Man prøver hele tiden til man har etablert det nettverket man ønsker. Venner er viktig. Lykke til!

Skrevet

"Og hva med parmiddag? hadde vært så koselig om mannen min ble kjent med mannen til hun ene. Han er nyinnflyttet her og kjenner ikke så mange."

Det høres veldig fornuftig ut! Uansett er det slik her i verden at for å bli kjent med folk må man ta inititativ.

Noen er interessert - andre er det ikke fullt så interesserte. Det kan være mange gode grunner til det og man kan ikke tillate seg selv å bli såret eller denslags. Man prøver hele tiden til man har etablert det nettverket man ønsker. Venner er viktig. Lykke til!

Støttes, du skreiv det jeg tenkte :-)

Gjest ikke superfast nick
Skrevet

''man kan ikke tillate seg selv å bli såret eller denslags. Man prøver hele tiden til man har etablert det nettverket man ønsker. Venner er viktig''

Har merket meg at vi ofte er uenige i diskusjoner her, men akkurat dette er jeg heeelt enig i! :) Vel skrevet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...