Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker du?

Anbefalte innlegg

Gjest blondie77
Skrevet

Og veksler du mellom hverdagsparfyme og selskapsparfyme?

Jeg bruker ikke parfyme daglig, men må ha rollon, evnt deodorant hver dag.

SKal jeg noe ekstra dynker jeg kanskje bittelitt på meg,

men jeg er så redd for å lukte for mye.

kunne tenkt meg en signaturlukt som er MEG liksom....

men gjerne en litt dyr/ekslusiv en. Noen tips?

Skrevet

Jeg bruker Hugo Boss "Deep Red" både deo pg parfyme. Bare deo til hverdags, og en liten dråpe parfyme på halsen ved spesielle anledninger. Har brukt den nå i flere år, og kommer ikke til å bytte. Er spesielt fornøyd med deoen for den holder hele dagen, i motsetning til andre hvor jeg føler at det lukter svette etter bare et par timer.

Skrevet

Jeg bruker Hugo Boss "Deep Red" både deo pg parfyme. Bare deo til hverdags, og en liten dråpe parfyme på halsen ved spesielle anledninger. Har brukt den nå i flere år, og kommer ikke til å bytte. Er spesielt fornøyd med deoen for den holder hele dagen, i motsetning til andre hvor jeg føler at det lukter svette etter bare et par timer.

Hei

Jeg bruker en Hugo Boss women til daglig, og Coco Chanel til fest:o)

Coco`n er fantastisk god duft!

Skrevet

Det finnest mange gode parfymer, men den lukter ikke like godt på alle, desverre.

Ser at Hushjelpen sier Coco C er god, og det er den på noen, men på meg så lukter den desverre kattepiss :o

Jeg har funnet 3 parfymer som jeg bytter om på og det er Laura Biagotti ( nyydelig og passer de fleste ) Christian Diors J`adore og Salvador Dali`s røde bodyparfyme. Alle sortene er midt på treet når det gjelder pris, alt ettersom hvilken størrelse på flaska du velger.

Til daglig bruker jeg bare deo eller rollon uten lukt, og satser på at min egen lukt er like grei som andres ;)

Skrevet

Jeg bruker Red Delicious fra DKNY. Elsker den!

Flimmer1365381250
Skrevet

Har kjempevanskelig for å finne gode parfymer, har så langt bare funnet to det går an å bruke. Naomi cambell cat de luxe at night, og armani code... Bruker som regel parfyme hver dag, og bestandig deo. Til fest blir det litt ekstra bodylotion i samme merke som parfymen, da holder den lengre :)

Skrevet

Jeg har falt pladask for Chance fra Chanel. Bruker den både til hverdags og fest (men siden jeg for tiden er praksis på sykehus, kan jeg ikke bruke den så mye :()

Ellers synes jeg Obsession fra Calvin Klein er en god festduft - en god del mørkere enn Chance.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har falt pladask for Chance fra Chanel. Bruker den både til hverdags og fest (men siden jeg for tiden er praksis på sykehus, kan jeg ikke bruke den så mye :()

Ellers synes jeg Obsession fra Calvin Klein er en god festduft - en god del mørkere enn Chance.

''Ellers synes jeg Obsession fra Calvin Klein er en god festduft - en god del mørkere enn Chance.''

Enig i at Chance er god, brukte den fast tidligere, men Obsession lukter l**der! *pardon my French*

Skrevet

''Ellers synes jeg Obsession fra Calvin Klein er en god festduft - en god del mørkere enn Chance.''

Enig i at Chance er god, brukte den fast tidligere, men Obsession lukter l**der! *pardon my French*

LOL!!!

Skrevet

Jeg har flere jeg varierer mellom, og i det siste har det vært:

* Pure Poison fra Dior

* Chopard Wish Turquoise Diamond

* Elizabeth Arden Red Door

Og så har jeg en Samsara fra Guerlain som "bor fast" på hytta, fordi han på nabokontoret reagerer allergisk på den. Så hvis ikke den fyren oppfører seg pent, har jeg en trussel i bakhånd! *moahahaha*

Skrevet

Kanskje det er akkurat den effekten hun er ute etter? ;-)

Skrevet

Det finnest mange gode parfymer, men den lukter ikke like godt på alle, desverre.

Ser at Hushjelpen sier Coco C er god, og det er den på noen, men på meg så lukter den desverre kattepiss :o

Jeg har funnet 3 parfymer som jeg bytter om på og det er Laura Biagotti ( nyydelig og passer de fleste ) Christian Diors J`adore og Salvador Dali`s røde bodyparfyme. Alle sortene er midt på treet når det gjelder pris, alt ettersom hvilken størrelse på flaska du velger.

Til daglig bruker jeg bare deo eller rollon uten lukt, og satser på at min egen lukt er like grei som andres ;)

''Ser at Hushjelpen sier Coco C er god, og det er den på noen, men på meg så lukter den desverre kattepiss :o ''

Ja, hvor gode parfymer er, varierer med den som har den på.

Gjest gleder meg til å kjøpe årets :)
Skrevet

Jeg bruker sommerduften til Escada. Kommer ny hver sommer ;)

Årets utgave heter Marine-Groove og ser slik ut:

http://www.jebe.de/Parfuemerie-Kosmetik/Neuheiten/Escada-Marine-Groove-EdT-100ml.htm?shop=jebe&SessionId=&a=article&ProdNr=5908411&t=3&c=6307&p=6307

Fjorårets modell:http://www.velduftende.com/escada-ocean-lounge-2009

Min andre favoritt er DKNY Women. En sikker vinner når man skal ut ;)https://secure.scentworld.co.uk/images/106.jpg

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg bruker Gucci II

http://www.viewpoints.com/images/review/2007/317/12/1194979259-4418_full.jpg

På meg lukter den friskt og godt.

Til fest er jeg begynt å bruke L’Eau d’Issey:

http://www.justperfume.co.nz/images/871W.jpg

I svært mange år brukte jeg Laura Biagotti fast, den er veldig god, men jeg byttet til Gucci II pga at jeg ville ha litt forandring:

http://imgla21.strawberrynet.com/images/products/02299659006.jpg

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg er fan av Armani og Hugo Boss. Jeg har Femme by Boss, Sensi d'Armani og Idole d' Armani. Den første er frisk og lett, de to andre er krydrete. Bossparfymen bruker jeg nesten ikke i det hele tatt nå, men så er den også snart tom også. :-) Jeg liker best krydrete parfymer, de lukter best på meg.

Gå til et parfymeri og lukt deg frem. Du vil fort finne ut om du liker de søte, de syrlige/friske eller de litt tyngre, krydrete.

Gjest trådstarter
Skrevet

Jeg er fan av Armani og Hugo Boss. Jeg har Femme by Boss, Sensi d'Armani og Idole d' Armani. Den første er frisk og lett, de to andre er krydrete. Bossparfymen bruker jeg nesten ikke i det hele tatt nå, men så er den også snart tom også. :-) Jeg liker best krydrete parfymer, de lukter best på meg.

Gå til et parfymeri og lukt deg frem. Du vil fort finne ut om du liker de søte, de syrlige/friske eller de litt tyngre, krydrete.

Jeg liker også litt krydrede parfymer,

men de bør ikke være for tunge.

Gjerne litt syrlige med et hint av frukt....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...