Axcia Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Kan jo være kjekt å ha med seg på ferie der man ikke har tilgaang til kjøleskap :-) Ja, men jeg ville vært skeptisk til det, om været var varmt. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Ja, men jeg ville vært skeptisk til det, om været var varmt. Jeg er superskeptisk når det gjelder mat og holdbarhet og sånn, men har bare gode erfaringer med babybel - selv i Italia i fjor sommer. Riktignok aircondition på rommet. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 De smaker omtrent ingenting. Med andre ord: Ekstremt milde. 0 Siter
Angustia Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 grädd = fløte på svensk http://no.wikipedia.org/wiki/Gr%C3%A4ddost Min favorittost. I DK kalles den flødehavarti Selvfølegelig, går litt fort i svingene :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Skrevet 25. mai 2010 De smaker omtrent ingenting. Med andre ord: Ekstremt milde. Synes de smakte "vanlig" hvitost jeg. ) Da har jeg prøvd dem i alle fall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Skrevet 25. mai 2010 De er veldig milde:-) De var ikke så veldig gode, men da har jeg prøvd. ) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 De var ikke så veldig gode, men da har jeg prøvd. ) Jeg synes ikke de er noe særlig gode, liker vanlig gulost bedre. 0 Siter
Speak Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 De var ikke så veldig gode, men da har jeg prøvd. ) Jeg synes de er gode. Men kanskje litt kjedelige... Det finnes jo så mange spennende oster:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Skrevet 25. mai 2010 Jeg synes ikke de er noe særlig gode, liker vanlig gulost bedre. Jeg synes de smakte som vanlig hvitost. ) Bedre enn jarlsberg, men på samme nivå som norvegia synes jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Skrevet 25. mai 2010 Jeg synes de er gode. Men kanskje litt kjedelige... Det finnes jo så mange spennende oster:-) Jeg er ikke overbegeistret for sånne faste, hvite oster, men prøver litt. ) Kremoster derimot kan være godt! Er glad i philadelphia (den uten noe) og elsker Tine sin med mandarin! 0 Siter
Speak Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er ikke overbegeistret for sånne faste, hvite oster, men prøver litt. ) Kremoster derimot kan være godt! Er glad i philadelphia (den uten noe) og elsker Tine sin med mandarin! Finnes en gulost med chilli. Victoria chilli tror jeg den heter. Kjempegod:-) Liker vel alt unntatt muggoster tror jeg. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er ikke overbegeistret for sånne faste, hvite oster, men prøver litt. ) Kremoster derimot kan være godt! Er glad i philadelphia (den uten noe) og elsker Tine sin med mandarin! Den nye med bakt paprika synes jeg er god. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.