cathlin Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det jeg skulle i dag ble avlyst, så nå sitter jeg her og lurer på hva jeg skal gjøre med denne dagen. Jeg har ingen ideer. Hva kan jeg gjøre? Kom med kreative ideer til meg! :-) Ellers kommer jeg til å plage dere resten av dagen.. 0 Siter
Maya Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Begynn med Geocaching ) Det er utrolig morsomt, alle kan delta, og man kan gjøre det overalt. Man blir hekta, og kommer seg ut av sofaen i tillegg. Se www.geocaching.com 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Lage vafler. Det gjør nemlig kjæresten min nå. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Begynn med Geocaching ) Det er utrolig morsomt, alle kan delta, og man kan gjøre det overalt. Man blir hekta, og kommer seg ut av sofaen i tillegg. Se www.geocaching.com Det så morsomt ut! Har ikke Gps, men det må jeg skaffe meg. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Lage vafler. Det gjør nemlig kjæresten min nå. Har ikke vaffeljern. Så noen må innvitere meg på vafler. 0 Siter
Gjest det ventet du ikke;) Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 du kan finne på noe annet enn å plage oss resten av dagen..... 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Du skal gjøre dette: Drikke masse kaffe, ligge på sofaen og dole, se på opptak fra gårsdagens Poirot, spise egg og bacon _til middag_ og avslutte med Frustrerte Fruer og en GT! 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Du skal gjøre dette: Drikke masse kaffe, ligge på sofaen og dole, se på opptak fra gårsdagens Poirot, spise egg og bacon _til middag_ og avslutte med Frustrerte Fruer og en GT! Hehe, så det er det du skal gjøre i dag.. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Hehe, så det er det du skal gjøre i dag.. I wish! ;-) Skal faktisk inn på jobb en tur pga en deadline, men jeg har prokastinert helt til nå.... 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 I wish! ;-) Skal faktisk inn på jobb en tur pga en deadline, men jeg har prokastinert helt til nå.... ''jeg har prokastinert helt til nå'' Bra! Du er ikke alene. 0 Siter
Gjest prokrastinere Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 I wish! ;-) Skal faktisk inn på jobb en tur pga en deadline, men jeg har prokastinert helt til nå.... Dette er ikke for å være frekk eller noe, men siden prokrastinere i min bok også er et innmari kjekt ord, så tenkte jeg å gjøre oppmerksom på at det skal være en r inni der. Prok -r -astinere, prokrastinering. 0 Siter
frosken Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Du kan enten ta frem et leksikon og lese bind nr 1, eller du kan gå en tur. Gjør det du tror er morsomst! 0 Siter
Babette Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Dette er ikke for å være frekk eller noe, men siden prokrastinere i min bok også er et innmari kjekt ord, så tenkte jeg å gjøre oppmerksom på at det skal være en r inni der. Prok -r -astinere, prokrastinering. Ikke for å være frekk, men du tar faktisk feil og morsan har rett. Det heter prokastinere. Hilsen cand. philol. 0 Siter
Babette Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Dette er ikke for å være frekk eller noe, men siden prokrastinere i min bok også er et innmari kjekt ord, så tenkte jeg å gjøre oppmerksom på at det skal være en r inni der. Prok -r -astinere, prokrastinering. Elle rettere sagt har dere rett begge to! 0 Siter
Gjest prokrastinere Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Ikke for å være frekk, men du tar faktisk feil og morsan har rett. Det heter prokastinere. Hilsen cand. philol. http://www.doktoronline.no/news/2007-10/prokrastinere.html?s=fm.b.relnews http://no.wikipedia.org/wiki/Prokrastinering Er du sikker på det? 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Du kan enten ta frem et leksikon og lese bind nr 1, eller du kan gå en tur. Gjør det du tror er morsomst! Ah, jeg har så mange leksikon. Vet ikke hva jeg skal velge. 0 Siter
Babette Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 http://www.doktoronline.no/news/2007-10/prokrastinere.html?s=fm.b.relnews http://no.wikipedia.org/wiki/Prokrastinering Er du sikker på det? Jeg trodde jeg var sikker, men det er du som har rett. Men av en eller annen grunn er det mange som skriver det uten r. Beklager! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg trodde jeg var sikker, men det er du som har rett. Men av en eller annen grunn er det mange som skriver det uten r. Beklager! :-) Ah, godt å få det avklart! :-) Ble litt forvirret av svaret over om at _begge_ hadde rett! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Dette er ikke for å være frekk eller noe, men siden prokrastinere i min bok også er et innmari kjekt ord, så tenkte jeg å gjøre oppmerksom på at det skal være en r inni der. Prok -r -astinere, prokrastinering. Takk for opplysningen:-) Sånn går'e når man lærer nye ord på dol og automatisk tror at dolfolket er velddig gode på rettskriving:-) 0 Siter
Babette Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Ah, godt å få det avklart! :-) Ble litt forvirret av svaret over om at _begge_ hadde rett! :-) Ja, jeg var litt for kjapp, husket jo å ha sett ordet uten r en rekke ganger. Men det kan jo ha smittet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.