Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg skulle i dag ble avlyst, så nå sitter jeg her og lurer på hva jeg skal gjøre med denne dagen. Jeg har ingen ideer.

Hva kan jeg gjøre? Kom med kreative ideer til meg! :-) Ellers kommer jeg til å plage dere resten av dagen..

Skrevet

Begynn med Geocaching :o) Det er utrolig morsomt, alle kan delta, og man kan gjøre det overalt.

Man blir hekta, og kommer seg ut av sofaen i tillegg.

Se www.geocaching.com

mariaflyfly
Skrevet

Lage vafler. Det gjør nemlig kjæresten min nå. ;)

Skrevet

Begynn med Geocaching :o) Det er utrolig morsomt, alle kan delta, og man kan gjøre det overalt.

Man blir hekta, og kommer seg ut av sofaen i tillegg.

Se www.geocaching.com

Det så morsomt ut! Har ikke Gps, men det må jeg skaffe meg.

Skrevet

Lage vafler. Det gjør nemlig kjæresten min nå. ;)

Har ikke vaffeljern. Så noen må innvitere meg på vafler.

Gjest det ventet du ikke;)
Skrevet

du kan finne på noe annet enn å plage oss resten av dagen.....

Skrevet

Du skal gjøre dette:

Drikke masse kaffe, ligge på sofaen og dole, se på opptak fra gårsdagens Poirot, spise egg og bacon _til middag_ og avslutte med Frustrerte Fruer og en GT!

Skrevet

Du skal gjøre dette:

Drikke masse kaffe, ligge på sofaen og dole, se på opptak fra gårsdagens Poirot, spise egg og bacon _til middag_ og avslutte med Frustrerte Fruer og en GT!

Hehe, så det er det du skal gjøre i dag..

Skrevet

Hehe, så det er det du skal gjøre i dag..

I wish! ;-) Skal faktisk inn på jobb en tur pga en deadline, men jeg har prokastinert helt til nå....

Skrevet

I wish! ;-) Skal faktisk inn på jobb en tur pga en deadline, men jeg har prokastinert helt til nå....

''jeg har prokastinert helt til nå''

Bra!

Du er ikke alene.

Gjest prokrastinere
Skrevet

Dette er ikke for å være frekk eller noe, men siden prokrastinere i min bok også er et innmari kjekt ord, så tenkte jeg å gjøre oppmerksom på at det skal være en r inni der. Prok -r -astinere, prokrastinering.

Skrevet

Du kan enten ta frem et leksikon og lese bind nr 1, eller du kan gå en tur. Gjør det du tror er morsomst!

Skrevet

Dette er ikke for å være frekk eller noe, men siden prokrastinere i min bok også er et innmari kjekt ord, så tenkte jeg å gjøre oppmerksom på at det skal være en r inni der. Prok -r -astinere, prokrastinering.

Ikke for å være frekk, men du tar faktisk feil og morsan har rett. Det heter prokastinere.

Hilsen cand. philol.

Skrevet

Elle rettere sagt har dere rett begge to!

Skrevet

Du kan enten ta frem et leksikon og lese bind nr 1, eller du kan gå en tur. Gjør det du tror er morsomst!

Ah, jeg har så mange leksikon. Vet ikke hva jeg skal velge.

Skrevet

Jeg trodde jeg var sikker, men det er du som har rett. Men av en eller annen grunn er det mange som skriver det uten r.

Beklager! :-)

Ah, godt å få det avklart! :-) Ble litt forvirret av svaret over om at _begge_ hadde rett! :-)

Skrevet

Takk for opplysningen:-)

Sånn går'e når man lærer nye ord på dol og automatisk tror at dolfolket er velddig gode på rettskriving:-)

Skrevet

Ah, godt å få det avklart! :-) Ble litt forvirret av svaret over om at _begge_ hadde rett! :-)

Ja, jeg var litt for kjapp, husket jo å ha sett ordet uten r en rekke ganger. Men det kan jo ha smittet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...