Gjest prokrastinere Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Takk for opplysningen:-) Sånn går'e når man lærer nye ord på dol og automatisk tror at dolfolket er velddig gode på rettskriving:-) Bare hyggelig. Jeg bruker ikke rette for bare å gjøre det, men dette ordet er jo et ord som er litt morsomt å kunne og morsomt å bruke, og da er det litt kjekt å bruke et slikt fremmedord helt rett. Det er litt gøy med alle disse "nye" ordene på gamle og velkjente fenomener. 0 Siter
sant å si Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Ah, jeg har så mange leksikon. Vet ikke hva jeg skal velge. Det som står øverst til venstre! ) 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Det som står øverst til venstre! ) Jeg sjekket, og øverst til venstre i min bokhylle stod "A Book of Beauty" -an anthology og words and pictures, compiled by John Hadfield. Jepp.Og jeg har ikke lest den. Kanskje jeg skal lese den nå. 0 Siter
sant å si Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg sjekket, og øverst til venstre i min bokhylle stod "A Book of Beauty" -an anthology og words and pictures, compiled by John Hadfield. Jepp.Og jeg har ikke lest den. Kanskje jeg skal lese den nå. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.