Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett "Million dollar baby" som også er en sann historie og det holder for meg.

Skrevet

Jeg har sett "Million dollar baby" som også er en sann historie og det holder for meg.

Øh...hæ? Den sammenligningen skjønte jeg ikke. Men jeg har ikke sett filmen.

Den dokumentaren er foresten ikke en film men virkeligheten filmet i mai i år.

Skrevet

Øh...hæ? Den sammenligningen skjønte jeg ikke. Men jeg har ikke sett filmen.

Den dokumentaren er foresten ikke en film men virkeligheten filmet i mai i år.

Ja, men filmen handler om det samme bortsett fra at hun brakk nakken i bokseringen.

Jeg klarer ikke å se at folk tar livet sitt for det, jeg vet om nok folk som har tatt livet av seg pga det, det er for tragisk.

Skrevet

Ja, men filmen handler om det samme bortsett fra at hun brakk nakken i bokseringen.

Jeg klarer ikke å se at folk tar livet sitt for det, jeg vet om nok folk som har tatt livet av seg pga det, det er for tragisk.

Men hun tar ikke livet sitt. Hun er dødssyk og ber om å få avslutte livsforlengende behandling fordi den tross alt ikke leder henne noe sted enn til død alikevel. Og med store smerter. (Hun lever med og på grunn av respirator)

Synes ikke du det er en forskjell?

Skrevet

Men hun tar ikke livet sitt. Hun er dødssyk og ber om å få avslutte livsforlengende behandling fordi den tross alt ikke leder henne noe sted enn til død alikevel. Og med store smerter. (Hun lever med og på grunn av respirator)

Synes ikke du det er en forskjell?

For meg blir det det samme. Dessuten dør man ikke av nevrofibromatose og endel med høye nakkeskader er avhengig av resperator og de aller fleste har store smerter. Og jeg vet om folk som likevel lever et helt ok liv, men med oppturer og nedturer som de fleste andre mennesker.

Jeg vet om folk som har tatt livet av seg og jeg blir lei meg hver gang noen gjør det..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...