Gå til innhold

15 kilo vekk, men "bollemus"

Anbefalte innlegg

Gjest Hvordan få det vekk?
Skrevet

Slanket meg vekk 15 kilo på 1 år.

Men har fått en bollemus pga det, hvordan skal man klare å slanke vekk den?

Må det operasjon til?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

5

• Lillemus

2

• morsan

2

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest bollemusa
Skrevet

Hva er problemet med å ha bollemus, da? Den er vel ikke fra navelen til midt på låret? Tipper det er en genetisk greie som i liten grad kan slankes vekk. Fettsuging av bollemus virker litt for sært til at det skal være et alternativ, eller?

Gjest muskulus
Skrevet

Hvis du har en mann kan kanskje han hjelpe deg? :-).

Neida, fra spøk til alvor, jeg antar dette er en muskel? Muskler går jo an å trene, men jeg vet ikke helt hvordan du får tak i denne. Muskelstimulator kanskje?

Skrevet

Operere vekk?? Jeg tror du er galen jente! "Bollemus" kommer som oftest av at skambeinet er mer utstikkende enn "vanlig".

Jeg vil nå se den mann her på kloden som ikke setter pris på en god bollemus du! ;0P

Skrevet

Hva er problemet med å ha bollemus, da? Den er vel ikke fra navelen til midt på låret? Tipper det er en genetisk greie som i liten grad kan slankes vekk. Fettsuging av bollemus virker litt for sært til at det skal være et alternativ, eller?

Når jeg nå har slank mage så syntes jeg da ikke det er fint at jeg har en liten "mage" der musen begynner!

Gjest Ellers er siste setningen til EnolaGay verdt å virkelig høre på!!!! :)
Skrevet

Løping og badstue, annen hver dag - vil jeg tro hjelper _litt_ til å få redusert den noe. Det vil nok også "gå seg mere til", tror jeg. Du har jo slanket bort mange kilo på relativt kort tid, så litt heng og ujevnheter vil det nok være den første tiden.

Gjest nikitas
Skrevet

Når jeg nå har slank mage så syntes jeg da ikke det er fint at jeg har en liten "mage" der musen begynner!

Jeg vil tro at enhver mann synes det er kjempefint.

Skrevet

Jeg vil tro at enhver mann synes det er kjempefint.

Er du sprø? Hvordan kan det se fint ut!? Ser vel ut som jeg har en penis hvis jeg har tettsittende leggings på uten noe over!

Gjest Ellers er siste setningen til EnolaGay verdt å virkelig høre på!!!! :)
Skrevet

Løping og badstue, annen hver dag - vil jeg tro hjelper _litt_ til å få redusert den noe. Det vil nok også "gå seg mere til", tror jeg. Du har jo slanket bort mange kilo på relativt kort tid, så litt heng og ujevnheter vil det nok være den første tiden.

Glemte en ting: Vanndrivende kremer - faktisk superbra! F.eks Massage Drain peel fra Biotherm, dyr, men den er verdt forsøket!! Lykke til :)

Gjest verinoca
Skrevet

Bollemus skyldes jo bein da... Ikke så lett å slanke bort. ;-)

Skrevet

Synes ikke de fleste menn at bollemus er lekkert da?

Skrevet

Hva er egentlig en bollemus?

Noe som gir smuler i trusa!

Skrevet

Synes ikke de fleste menn at bollemus er lekkert da?

Er det lekkert at man helst ikke vil gå i tights fordi det ser ut som man har en liten mage der musen er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...