Gjest Hvordan få det vekk? Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Hva er egentlig en bollemus? dette: http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg Og det er den humpen på oppsiden der som jeg vil ha vekk. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 dette: http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg Og det er den humpen på oppsiden der som jeg vil ha vekk. Oj. Det har jeg aldri sett før. Men er det så ille da? 0 Siter
Gjest Hvordan få det vekk? Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Oj. Det har jeg aldri sett før. Men er det så ille da? Ja, jeg syntes det er ille. Kan ikke gå i tights uten å se ut som om man har penis eller noe. 0 Siter
Gjest musculus Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 dette: http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg Og det er den humpen på oppsiden der som jeg vil ha vekk. Les denne: http://www.walkofshameblogg.com/?p=124 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 dette: http://www.pbase.com/hmetal/image/52492888/medium.jpg Og det er den humpen på oppsiden der som jeg vil ha vekk. Den får du ikke vekk. Det er bein og bollemus er da noe menn liker. 0 Siter
Gjest Hvordan få det vekk? Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Les denne: http://www.walkofshameblogg.com/?p=124 Skulle jeg liksom forandre mening på grunn av det innlegget? 0 Siter
Gjest runa i ulla Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Ja, jeg syntes det er ille. Kan ikke gå i tights uten å se ut som om man har penis eller noe. man skal helst ha noe over tightsen da... går ikke an å punktslanke seg heller 0 Siter
Gjest Hvordan få det vekk? Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 man skal helst ha noe over tightsen da... går ikke an å punktslanke seg heller Tights var bare et av mange plagg. Bikini, skjørt, jeans som sitter stramt på osv. Det vises!!! 0 Siter
Axcia Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Er du sprø? Hvordan kan det se fint ut!? Ser vel ut som jeg har en penis hvis jeg har tettsittende leggings på uten noe over! ''Ser vel ut som jeg har en penis hvis jeg har tettsittende leggings på uten noe over!'' Hvem i all verden kler seg slik? Eneste jeg kan komme på, er løpetights, men da løper du så raskt fra folk at de ikke legger merke til musefasongen ;-D 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Er du sprø? Hvordan kan det se fint ut!? Ser vel ut som jeg har en penis hvis jeg har tettsittende leggings på uten noe over! Peniser er fine;-), og bollemuser også. Hva er det som plager deg egentlig? Hvis du går i tights for å vise alt så vis alt;-) De aller aller fleste menn vil synes dette er sexy. Spør menn rundt deg. 0 Siter
Gjest Hvordan få det vekk? Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 ''Ser vel ut som jeg har en penis hvis jeg har tettsittende leggings på uten noe over!'' Hvem i all verden kler seg slik? Eneste jeg kan komme på, er løpetights, men da løper du så raskt fra folk at de ikke legger merke til musefasongen ;-D Det var bare et av mange plagg. Bikini, skjørt, trange jeans osv. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Bollemus regnes som meget sexy blant de fleste menn så tenk på det før du gjør noe drastisk Men til spørsmålet ditt - det går naturligvis ikke ann å punktslanke bort bollemusen, men det er fullt mulig å fettsuge venusberget. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Mange menn vil nok gjerne slanke bort bollemusa for deg. 0 Siter
Gjest musculus Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Skulle jeg liksom forandre mening på grunn av det innlegget? Jeg mener det er vanskelig å gjøre noe med dette problemet ditt uten kirurgi kanskje. Derfor mener jeg du kan se deg litt rundt omkring. Da vil du se at det går veldig mange bollemuser rundt omkring i dette landet og at dette er ganske normalt :-). 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det var bare et av mange plagg. Bikini, skjørt, trange jeans osv. Jeg tror ikke det er noen andre enn du selv som ser dette - de menn som evt. ser det gjør det fordi de synes det er deilig. ) Og som de andre sier - det er ikke mulig å slanke den bort, det er jo bein! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg tror ikke det er noen andre enn du selv som ser dette - de menn som evt. ser det gjør det fordi de synes det er deilig. ) Og som de andre sier - det er ikke mulig å slanke den bort, det er jo bein! Man kan ha ekstra mye fett på venusberget, så det trenger ikke bare skyldes ben. Dette fettet kan fettsuges, men personlig ville jeg ikke gjort det da bollemus jo anses av mange som sexy :-) 0 Siter
Gjest maximus-t Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Tights var bare et av mange plagg. Bikini, skjørt, jeans som sitter stramt på osv. Det vises!!! "Det vises!!!" Og hva så? Det samme gjelder pupper. Menn har bulk i buksa. Ingen er da flau over sånt. Vi er da bare mennesker. Det finnes endog kvinner som opererer seg for å få bollemus! Nei, det der skulle du heller være glad for, akkurat som mange kvinner ønsker seg litt større pupper. :-) 0 Siter
Gjest Litt pessi Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 "Det vises!!!" Og hva så? Det samme gjelder pupper. Menn har bulk i buksa. Ingen er da flau over sånt. Vi er da bare mennesker. Det finnes endog kvinner som opererer seg for å få bollemus! Nei, det der skulle du heller være glad for, akkurat som mange kvinner ønsker seg litt større pupper. :-) Oppererer seg for å få bollemus? Er dette noe du bare anntar? Hvor har du lest det? Høres bare så lite sannsynlig ut. er det fordi de ønsker det skal se ut som de penis under klærne da? For det er jo det som er den lille ulempen med bollemus. 0 Siter
Gjest maximus-t Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Oppererer seg for å få bollemus? Er dette noe du bare anntar? Hvor har du lest det? Høres bare så lite sannsynlig ut. er det fordi de ønsker det skal se ut som de penis under klærne da? For det er jo det som er den lille ulempen med bollemus. Har bare lest det og blitt fortalt det av ei dame som hadde gjort det. Ingen tror på mannlig utstyr hos en kvinne da. Vær heller glad for at du er som du er. :-) 0 Siter
Gjest Rudin Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Har bare lest det og blitt fortalt det av ei dame som hadde gjort det. Ingen tror på mannlig utstyr hos en kvinne da. Vær heller glad for at du er som du er. :-) Jo, de kan tro du er en "He-man" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.