Gå til innhold

15 kilo vekk, men "bollemus"

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

5

• Lillemus

2

• morsan

2

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hvordan få det vekk?
Skrevet

Oj. Det har jeg aldri sett før. Men er det så ille da?

Ja, jeg syntes det er ille. Kan ikke gå i tights uten å se ut som om man har penis eller noe.

Gjest runa i ulla
Skrevet

Ja, jeg syntes det er ille. Kan ikke gå i tights uten å se ut som om man har penis eller noe.

man skal helst ha noe over tightsen da...

går ikke an å punktslanke seg heller

Skrevet

man skal helst ha noe over tightsen da...

går ikke an å punktslanke seg heller

Tights var bare et av mange plagg.

Bikini, skjørt, jeans som sitter stramt på osv.

Det vises!!!

Skrevet

Er du sprø? Hvordan kan det se fint ut!? Ser vel ut som jeg har en penis hvis jeg har tettsittende leggings på uten noe over!

''Ser vel ut som jeg har en penis hvis jeg har tettsittende leggings på uten noe over!''

Hvem i all verden kler seg slik? Eneste jeg kan komme på, er løpetights, men da løper du så raskt fra folk at de ikke legger merke til musefasongen ;-D

Gjest segunda
Skrevet

Er du sprø? Hvordan kan det se fint ut!? Ser vel ut som jeg har en penis hvis jeg har tettsittende leggings på uten noe over!

Peniser er fine;-), og bollemuser også. Hva er det som plager deg egentlig? Hvis du går i tights for å vise alt så vis alt;-) De aller aller fleste menn vil synes dette er sexy. Spør menn rundt deg.

Skrevet

''Ser vel ut som jeg har en penis hvis jeg har tettsittende leggings på uten noe over!''

Hvem i all verden kler seg slik? Eneste jeg kan komme på, er løpetights, men da løper du så raskt fra folk at de ikke legger merke til musefasongen ;-D

Det var bare et av mange plagg.

Bikini, skjørt, trange jeans osv.

Mary Poppins
Skrevet

Bollemus regnes som meget sexy blant de fleste menn så tenk på det før du gjør noe drastisk :)

Men til spørsmålet ditt - det går naturligvis ikke ann å punktslanke bort bollemusen, men det er fullt mulig å fettsuge venusberget.

Skrevet

Mange menn vil nok gjerne slanke bort bollemusa for deg.

Gjest musculus
Skrevet

Skulle jeg liksom forandre mening på grunn av det innlegget?

Jeg mener det er vanskelig å gjøre noe med dette problemet ditt uten kirurgi kanskje. Derfor mener jeg du kan se deg litt rundt omkring. Da vil du se at det går veldig mange bollemuser rundt omkring i dette landet og at dette er ganske normalt :-).

Skrevet

Det var bare et av mange plagg.

Bikini, skjørt, trange jeans osv.

Jeg tror ikke det er noen andre enn du selv som ser dette - de menn som evt. ser det gjør det fordi de synes det er deilig. :o)

Og som de andre sier - det er ikke mulig å slanke den bort, det er jo bein!

Mary Poppins
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen andre enn du selv som ser dette - de menn som evt. ser det gjør det fordi de synes det er deilig. :o)

Og som de andre sier - det er ikke mulig å slanke den bort, det er jo bein!

Man kan ha ekstra mye fett på venusberget, så det trenger ikke bare skyldes ben. Dette fettet kan fettsuges, men personlig ville jeg ikke gjort det da bollemus jo anses av mange som sexy :-)

Gjest maximus-t
Skrevet

Tights var bare et av mange plagg.

Bikini, skjørt, jeans som sitter stramt på osv.

Det vises!!!

"Det vises!!!"

Og hva så? Det samme gjelder pupper. Menn har bulk i buksa. Ingen er da flau over sånt. Vi er da bare mennesker. Det finnes endog kvinner som opererer seg for å få bollemus! Nei, det der skulle du heller være glad for, akkurat som mange kvinner ønsker seg litt større pupper. :-)

Gjest Litt pessi
Skrevet

"Det vises!!!"

Og hva så? Det samme gjelder pupper. Menn har bulk i buksa. Ingen er da flau over sånt. Vi er da bare mennesker. Det finnes endog kvinner som opererer seg for å få bollemus! Nei, det der skulle du heller være glad for, akkurat som mange kvinner ønsker seg litt større pupper. :-)

Oppererer seg for å få bollemus? Er dette noe du bare anntar? Hvor har du lest det? Høres bare så lite sannsynlig ut. er det fordi de ønsker det skal se ut som de penis under klærne da? For det er jo det som er den lille ulempen med bollemus.

Gjest maximus-t
Skrevet

Oppererer seg for å få bollemus? Er dette noe du bare anntar? Hvor har du lest det? Høres bare så lite sannsynlig ut. er det fordi de ønsker det skal se ut som de penis under klærne da? For det er jo det som er den lille ulempen med bollemus.

Har bare lest det og blitt fortalt det av ei dame som hadde gjort det. Ingen tror på mannlig utstyr hos en kvinne da. Vær heller glad for at du er som du er. :-)

Gjest Rudin
Skrevet

Har bare lest det og blitt fortalt det av ei dame som hadde gjort det. Ingen tror på mannlig utstyr hos en kvinne da. Vær heller glad for at du er som du er. :-)

Jo, de kan tro du er en "He-man" ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...