Gå til innhold

Meldingsvarsel på Facebook

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

Tidligere når jeg har fått private meldinger på facebook har det stått "1" i en rød boble liksom, på ikonet for innboksen. De siste dagene har det ikke gjort det, jeg får fortsatt mail om at jeg har fått en melding, men på selve facebooksiden er det ingenting som viser at jeg har fått det, før jeg går og sjekker i selve innboksen.

Noen andre som opplever det samme?

Gjest sundai
Skrevet

Det skal komme opp under "notifications" (jordkloden oppe til venstre). Har jeg fått en melding bruker "messages" også å vise inbox, notifications, -de underfanene, og komme opp. Syns det funket bedre sånn det var før.

Caloni Makaroni
Skrevet

Det skal komme opp under "notifications" (jordkloden oppe til venstre). Har jeg fått en melding bruker "messages" også å vise inbox, notifications, -de underfanene, og komme opp. Syns det funket bedre sånn det var før.

Det er det det ikke gjør lenger, serru. Det kommer ikke som notification på jordkloden eller på ikonet for innboksen. Det gjorde det før, det har ikke blitt tatt bort av facebooks forandringer, det virker bare som det har falt ut, på en måte...

Caloni Makaroni
Skrevet

Jepp. Samme manglende meldingsvarsel her.

Så fiks det, da, og fortell meg hvordan det gjøres :D (høres ut som en god plan, synes jeg)

Caloni Makaroni
Skrevet

Jepp. Samme manglende meldingsvarsel her.

NÅ kom den! Det hjelper å spørre, tydeligvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...