Caloni Makaroni Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Tidligere når jeg har fått private meldinger på facebook har det stått "1" i en rød boble liksom, på ikonet for innboksen. De siste dagene har det ikke gjort det, jeg får fortsatt mail om at jeg har fått en melding, men på selve facebooksiden er det ingenting som viser at jeg har fått det, før jeg går og sjekker i selve innboksen. Noen andre som opplever det samme? 0 Siter
Gjest sundai Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det skal komme opp under "notifications" (jordkloden oppe til venstre). Har jeg fått en melding bruker "messages" også å vise inbox, notifications, -de underfanene, og komme opp. Syns det funket bedre sånn det var før. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Det skal komme opp under "notifications" (jordkloden oppe til venstre). Har jeg fått en melding bruker "messages" også å vise inbox, notifications, -de underfanene, og komme opp. Syns det funket bedre sånn det var før. Det er det det ikke gjør lenger, serru. Det kommer ikke som notification på jordkloden eller på ikonet for innboksen. Det gjorde det før, det har ikke blitt tatt bort av facebooks forandringer, det virker bare som det har falt ut, på en måte... 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Jepp. Samme manglende meldingsvarsel her. Så fiks det, da, og fortell meg hvordan det gjøres (høres ut som en god plan, synes jeg) 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Jepp. Samme manglende meldingsvarsel her. NÅ kom den! Det hjelper å spørre, tydeligvis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.