Gjest sydenfareren Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har ingen erfaring med sånn hopp-på-tur, men i år har jeg muligheten til å hive meg på en uke til syden helt på sparket, om jeg finner noe billig da. Men hvordan fungerer det? Kan jeg sette meg på Gardermoen, kikke litt på nett og finne en tur den dagen som jeg "bestiller i luken"? Eller må jeg bestille dagen før? Det er ikke så nøye hvor jeg drar, bare det er godt og varmt der. 0 Siter
Maximia Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Er ikke restplass og hopp-på-tur det samme? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 http://www.solfaktor.no/restplasser/ Her kanskje? God tur! ) 0 Siter
Gjest sydenfareren Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 http://www.solfaktor.no/restplasser/ Her kanskje? God tur! ) Jeg har massevis av linker hvor jeg kan finne turer. :-) Det jeg lurer på er om jeg kan bestille mens jeg praktisk talt står klar på gardermoen? 0 Siter
Gjest sydenfareren Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Er ikke restplass og hopp-på-tur det samme? Jo, det er vel to ord for samme sak. 0 Siter
Sør Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har massevis av linker hvor jeg kan finne turer. :-) Det jeg lurer på er om jeg kan bestille mens jeg praktisk talt står klar på gardermoen? Hvis du er villig til å ta sjansen på at noe er ledig på så kort varsel, så er det bare å ta med en bærbar og logge seg på fra Gardermoen eller andre steder. Husk dog at mange avreiser er midt på natten. Med vennlig hilsen 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har massevis av linker hvor jeg kan finne turer. :-) Det jeg lurer på er om jeg kan bestille mens jeg praktisk talt står klar på gardermoen? Ja, det tror jeg nesten du kan. Det er sånne turer som man bestiller dagen før omtrent. 0 Siter
Speak Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Dersom du har relativt kort vei til Gardermoen (dersom du skal reise derfra) så hadde jeg bestilt hjemmefra. Vet at noen turer har under 24 timer til avreise da. God tur:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.