Gå til innhold

Hopp-på-tur

Anbefalte innlegg

Gjest sydenfareren
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med sånn hopp-på-tur, men i år har jeg muligheten til å hive meg på en uke til syden helt på sparket, om jeg finner noe billig da. Men hvordan fungerer det? Kan jeg sette meg på Gardermoen, kikke litt på nett og finne en tur den dagen som jeg "bestiller i luken"? Eller må jeg bestille dagen før? Det er ikke så nøye hvor jeg drar, bare det er godt og varmt der.

Skrevet

Er ikke restplass og hopp-på-tur det samme?

Gjest sydenfareren
Skrevet

http://www.solfaktor.no/restplasser/

Her kanskje? God tur! :o)

Jeg har massevis av linker hvor jeg kan finne turer. :-) Det jeg lurer på er om jeg kan bestille mens jeg praktisk talt står klar på gardermoen?

Gjest sydenfareren
Skrevet

Er ikke restplass og hopp-på-tur det samme?

Jo, det er vel to ord for samme sak.

Skrevet

Jeg har massevis av linker hvor jeg kan finne turer. :-) Det jeg lurer på er om jeg kan bestille mens jeg praktisk talt står klar på gardermoen?

Hvis du er villig til å ta sjansen på at noe er ledig på så kort varsel, så er det bare å ta med en bærbar og logge seg på fra Gardermoen eller andre steder. Husk dog at mange avreiser er midt på natten.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ja, det tror jeg nesten du kan. Det er sånne turer som man bestiller dagen før omtrent.

Skrevet

Dersom du har relativt kort vei til Gardermoen (dersom du skal reise derfra) så hadde jeg bestilt hjemmefra.

Vet at noen turer har under 24 timer til avreise da.

God tur:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...