Gå til innhold

husleie - hvor mye

Anbefalte innlegg

Gjest Huseiern
Skrevet

Takk for tips om nedvask. Det ordnet seg bra. Så til neste spørsmål. Leilighet 70 m2, nyoppusset soverom (nytt gulv, nytt tapet 3 vegger nytt garderobeskap 1 hel vegg) stort kjøkken med kjøleskap, komfyr, oppvaskmaskin og mikro, nytt flislagt bad med varmekabler, stor stue delvis nyoppusset (malt vegger og tak). med peisovn og fri tilgang til ved. Tilgang til stor balkong og stor hage, med frukttrær. Biloppstillingsplass i gården. Attraktivt strøk, (ikke oslo) . Vet om noen som betaler 6500 for tilsvarende str. leilighet uten strøm., men der er det to soverom, Er 8000,- kr mnd inkl. støm og varmvann for mye?

Skrevet

Det er vel bare å prøve å avertere og se om noen er interessert til den prisen? Får du ingen henvendelser ligger du for høyt i pris. :o)

Skrevet

Det er vel bare å prøve å avertere og se om noen er interessert til den prisen? Får du ingen henvendelser ligger du for høyt i pris. :o)

Det avhenger vel litt av strategien din: vi du ha mest mulig ut av kåken eller vil du ha et stabilt leieforhold? Dette er jo inkl. strøm så prisen er kanskje ikke så ille den....Å leie er jo uansett kukdyrt.

Skrevet

Det avhenger vel litt av strategien din: vi du ha mest mulig ut av kåken eller vil du ha et stabilt leieforhold? Dette er jo inkl. strøm så prisen er kanskje ikke så ille den....Å leie er jo uansett kukdyrt.

Legg svaret ditt rett fra trådstarter så får h*n det på sin "svar til meg"-side. :o)

Gjest trondheimsboer
Skrevet

Jeg vet ikke hvor du skal leie ut, men her jeg bor, i Trondheims hotteste strøk, betaler jeg 8500,- for 38m2. Da er vannbåren varme (all oppvarming + varmtvann) inkl, kabel-tv og internett inkludert. Jeg har eget soverom, ca 2 meter "kjøkken" på ene veggen i stuen, som inneholder koketopp og stekeovn, og en liten kumme. Det er ingen benkplass og lite skapplass. Badet er romslig, flislagt og med vaskemaskin. Det er en liten bod i leiligheten og en bod i kjelleren. Bygget var nytt i 2006. Felles takterrasse. Jeg betaler mao for beliggenhet, beliggenhet og beliggenhet.

Jeg vil tro du kan få myyye mer for leiligheten du leier ut om den ligger i en av de store byene. Veranda og uteplass er jo gull!! Og biloppstillingsplass er det mange som ser etter og ofte vanskelig å finne. Hadde jeg fått leiligheten din hadde jeg følt jeg gjorde et varp! Prøv deg på 10.000,- og se om noen dukker opp på visning. Så få du evt gå ned i pris etterhvert.

Gjest trondheimsboer
Skrevet

Peis og -fri- tilgang til ved er ekslusivt. Du betaler praktisk talt for strømmen til de som leier hos deg.

Gjest fra bergen
Skrevet

Her i Bergen by hadde du glatt fått 12.000.

Gjest Huseieren
Skrevet

Her i Bergen by hadde du glatt fått 12.000.

Litt mindre by på sentralt Østlandet.

Mary Poppins
Skrevet

Det er veldig vanskelig å si når man ikke vet hvilken by det er (sentralt på østlandet kan jo være så mangt), men jeg vil fint tro du kan få 8000kr for den ja, om ikke en tusenlapp mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...