Gå til innhold

Lillemus - eller andre også :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

*humrer* Etter at jeg bakte wienerbrød på et skolekjøkken en gang i den mørke middelalder har jeg ikke klart å spise det... *grøss*

Jeg liker egentlig ikke wienerbrød.

Men mannen kom plutselig og serverte slike som var full av vaniljekrem. Og det er noen timer siden jeg spiste sist, så....nå sitter jeg her fylt opp av to wienerbrød. *stønn*

Jeg er ikke så veldig hysterisk for sånne ting egentlig. Men liker uansett ikke Splenda.

Jeg får kjempevondt i magen av Splenda. Første gangen jeg virkelig har fått vondt av å spise noe, bortsett fra at hvis jeg spiser mer enn to skiver brød i løpet av en dag.

Jeg får kjempevondt i magen av Splenda. Første gangen jeg virkelig har fått vondt av å spise noe, bortsett fra at hvis jeg spiser mer enn to skiver brød i løpet av en dag.

Jeg har forkastet splenda som et alternativ i det hele tatt. :o)

Hadde muligens prøvd stevia om det var tillatt i Norge, men såvidt jeg vet er det kun tillatt solgt som dyrefor!

Jeg har forkastet splenda som et alternativ i det hele tatt. :o)

Hadde muligens prøvd stevia om det var tillatt i Norge, men såvidt jeg vet er det kun tillatt solgt som dyrefor!

Jeg har en kompis som bruker stevia, men han sier det kan gi en bitter ettersmak. Men jeg kan høre hvor han kjøper det, jeg trodde han kjøpte det på helsekostforretningen.

Jeg bruker også suketter og er egentlig ikke noe glad i det, men som regel drikker jeg en caffe latte om dagen så noe stort forbruk har jeg ikke.

Jeg har en kompis som bruker stevia, men han sier det kan gi en bitter ettersmak. Men jeg kan høre hvor han kjøper det, jeg trodde han kjøpte det på helsekostforretningen.

Jeg bruker også suketter og er egentlig ikke noe glad i det, men som regel drikker jeg en caffe latte om dagen så noe stort forbruk har jeg ikke.

Jeg har blitt ei real te-kjerring (min kjære kaller meg innimellom for Teskjekjerringa!) og det kan gå med 4-5 kopper på en dag, men vanligvis 1-2 og med 2 suketter i hver kopp blir det litt, får prøve å kutte ned til 1 sukett kanskje...

Annonse

Jeg har blitt ei real te-kjerring (min kjære kaller meg innimellom for Teskjekjerringa!) og det kan gå med 4-5 kopper på en dag, men vanligvis 1-2 og med 2 suketter i hver kopp blir det litt, får prøve å kutte ned til 1 sukett kanskje...

Jeg driver med tranebærjuice og vann om dagen og nå er jeg så sur i magen at jeg dauer. Så nå har jeg hevet i meg et glass soyamelk med sjokoladesmak som jeg fikk anbefalt her inne.

Ellers så er jeg veldig glad i grønn te med mynte, mynten vokser på balkongkassa på svalgangen, jeg håper det blir masse av den for det kan drikkes både kaldt og varmt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...