Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri! :-(

Men skal betale restskatten min til helga for å slippe renta...;-)

Skrevet

Lurer jeg og på! *venter spent*

Dette er et klassisk dol-spørsmål. Og alle burde vite at det kommer til St. Hans;-)

Skrevet

Aldri! :-(

Men skal betale restskatten min til helga for å slippe renta...;-)

Har du ikke lært fra i fjor?

Gjest kjeder du deg
Skrevet

Dette er et klassisk dol-spørsmål. Og alle burde vite at det kommer til St. Hans;-)

og problemet er.....

Skrevet

Har du ikke lært fra i fjor?

I fjor gikk jeg ut i null;-)

Restskatten skyldes lavere rentefradrag, så jeg skal ikke klage :-)

Skrevet

Gjør det altså? Pøøørfekt, jeg trenger dem til 26 juni! *gnir meg i henda*

Skrevet

Ville ikke veddet ræva mi på det. Det er skatteoppgjøret, altså det skrivet som viiser selve utregningen av skaatten, som kommer til 24. juni. Pengene kan ta litt lengre tid. "Kort tid etter" sies det, men her er det sikkert kommunal forskjeller fra kemner til kemner.

Skrevet

I fjor gikk jeg ut i null;-)

Restskatten skyldes lavere rentefradrag, så jeg skal ikke klage :-)

Å, syns å huske du måtte betale i fjor også, men det var det en annen:-)

Skrevet

Å, syns å huske du måtte betale i fjor også, men det var det en annen:-)

:-)

Skrevet

Ville ikke veddet ræva mi på det. Det er skatteoppgjøret, altså det skrivet som viiser selve utregningen av skaatten, som kommer til 24. juni. Pengene kan ta litt lengre tid. "Kort tid etter" sies det, men her er det sikkert kommunal forskjeller fra kemner til kemner.

Hm... da må jeg i så fall låne noen kroner av min mann, men det tror jeg skal gå bra. Pengene kommer i alle fall før oktober!

Skrevet

Hm... da må jeg i så fall låne noen kroner av min mann, men det tror jeg skal gå bra. Pengene kommer i alle fall før oktober!

Åja! Sikkert før 1. juli også :-) Men ikke nødvendigvis til 26/6.

Alt dette selvsagt under forutsetning av at du ikke får skateoppgjør til høsten, slik som meg :-)

Skrevet

Japp, sånn ca da forhåpentligvis:-)

Skrevet

Alt dette selvsagt under forutsetning av at du ikke får skateoppgjør til høsten, slik som meg :-)

Nei, jeg har ikke endret en strek i angivelsen. Fikk femten igjen så jeg satt helt stille og glemte nesten å puste i to minutter! Jeg er litt sånn enda, at jeg ikke helt tror på det før jeg ser pengene...hehe...

Regner med det ville tatt lenger tid om jeg hadde masse rettinger eller bedrev bedrift og sånt.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg får også til høsten, men fikk ikke ikke vite om jeg får igjen eller blir skyldig.

Sto det noe på din selvangivelse?

Skrevet

Nei, jeg har ikke endret en strek i angivelsen. Fikk femten igjen så jeg satt helt stille og glemte nesten å puste i to minutter! Jeg er litt sånn enda, at jeg ikke helt tror på det før jeg ser pengene...hehe...

Regner med det ville tatt lenger tid om jeg hadde masse rettinger eller bedrev bedrift og sånt.

...eller dersom du har en mann som har noe av det...;-)

Skrevet

Jeg får også til høsten, men fikk ikke ikke vite om jeg får igjen eller blir skyldig.

Sto det noe på din selvangivelse?

Nei, men jeg regnet det ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...