morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Aldri! :-( Men skal betale restskatten min til helga for å slippe renta...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 ''Skatteoppgjøret er klart torsdag 24. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter. '' http://www.skatteetaten.no/no/Artikler/2003/Nar-kommer-skatteoppgjoret/ 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Lurer jeg og på! *venter spent* Dette er et klassisk dol-spørsmål. Og alle burde vite at det kommer til St. Hans;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Aldri! :-( Men skal betale restskatten min til helga for å slippe renta...;-) Har du ikke lært fra i fjor? 0 Siter
Gjest kjeder du deg Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Dette er et klassisk dol-spørsmål. Og alle burde vite at det kommer til St. Hans;-) og problemet er..... 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Har du ikke lært fra i fjor? I fjor gikk jeg ut i null;-) Restskatten skyldes lavere rentefradrag, så jeg skal ikke klage :-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Dette er et klassisk dol-spørsmål. Og alle burde vite at det kommer til St. Hans;-) Gjør det altså? Pøøørfekt, jeg trenger dem til 26 juni! *gnir meg i henda* 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Gjør det altså? Pøøørfekt, jeg trenger dem til 26 juni! *gnir meg i henda* Ville ikke veddet ræva mi på det. Det er skatteoppgjøret, altså det skrivet som viiser selve utregningen av skaatten, som kommer til 24. juni. Pengene kan ta litt lengre tid. "Kort tid etter" sies det, men her er det sikkert kommunal forskjeller fra kemner til kemner. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 I fjor gikk jeg ut i null;-) Restskatten skyldes lavere rentefradrag, så jeg skal ikke klage :-) Å, syns å huske du måtte betale i fjor også, men det var det en annen:-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Å, syns å huske du måtte betale i fjor også, men det var det en annen:-) :-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Ville ikke veddet ræva mi på det. Det er skatteoppgjøret, altså det skrivet som viiser selve utregningen av skaatten, som kommer til 24. juni. Pengene kan ta litt lengre tid. "Kort tid etter" sies det, men her er det sikkert kommunal forskjeller fra kemner til kemner. Hm... da må jeg i så fall låne noen kroner av min mann, men det tror jeg skal gå bra. Pengene kommer i alle fall før oktober! 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Hm... da må jeg i så fall låne noen kroner av min mann, men det tror jeg skal gå bra. Pengene kommer i alle fall før oktober! Åja! Sikkert før 1. juli også :-) Men ikke nødvendigvis til 26/6. Alt dette selvsagt under forutsetning av at du ikke får skateoppgjør til høsten, slik som meg :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Gjør det altså? Pøøørfekt, jeg trenger dem til 26 juni! *gnir meg i henda* Japp, sånn ca da forhåpentligvis:-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Åja! Sikkert før 1. juli også :-) Men ikke nødvendigvis til 26/6. Alt dette selvsagt under forutsetning av at du ikke får skateoppgjør til høsten, slik som meg :-) Nei, jeg har ikke endret en strek i angivelsen. Fikk femten igjen så jeg satt helt stille og glemte nesten å puste i to minutter! Jeg er litt sånn enda, at jeg ikke helt tror på det før jeg ser pengene...hehe... Regner med det ville tatt lenger tid om jeg hadde masse rettinger eller bedrev bedrift og sånt. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Åja! Sikkert før 1. juli også :-) Men ikke nødvendigvis til 26/6. Alt dette selvsagt under forutsetning av at du ikke får skateoppgjør til høsten, slik som meg :-) Jeg får også til høsten, men fikk ikke ikke vite om jeg får igjen eller blir skyldig. Sto det noe på din selvangivelse? 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei, jeg har ikke endret en strek i angivelsen. Fikk femten igjen så jeg satt helt stille og glemte nesten å puste i to minutter! Jeg er litt sånn enda, at jeg ikke helt tror på det før jeg ser pengene...hehe... Regner med det ville tatt lenger tid om jeg hadde masse rettinger eller bedrev bedrift og sånt. ...eller dersom du har en mann som har noe av det...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg får også til høsten, men fikk ikke ikke vite om jeg får igjen eller blir skyldig. Sto det noe på din selvangivelse? Nei, men jeg regnet det ut :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.