cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Et gammelt eks av "Bymarka", arvet fra jobben! ) Rart hva som havner øverst til venstre:-) 0 Siter
siameser Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 "Dyrenes skjulte krefter" Den er ikke så skummel som den høres om, den er om dyrenes sanser 0 Siter
annegunn Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Harry Potter og de vises sten. Riktignok storesøsters... 0 Siter
Helmi Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nordmenn før oss = min gamle historiebok fra vgs på 70-tallet 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Der står Snorre Sturlasons Kongesager. Ah, endelig en med en bok av en _norsk_ forfatter...;-) ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Ok. Da kan jeg tilrettelegge og finne et annet spørsmål. F.eks hva står øverst til venstre i krydderhylla di? :-) Nå måtte jeg gå å sjekke. I selve "krydderskapet" stod det en boks med kokosmelk øverst til venstre, men i krydderhyllene stod det et glass med karri )) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Ah, endelig en med en bok av en _norsk_ forfatter...;-) ;-) He he, nå får du snart Segunda på nakken ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Waow:-) Jeg har til og med lest en god del i den :-) 0 Siter
Atene Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Øverst til venstre står selvsagt Douglas Adams, The hitchhiker's guide to the galaxy. Hva slags gale folk er det som svarer her, det er jo ingen som organiserer bokhyllene sine alfabetisk. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har til og med lest en god del i den :-) Me too. Kjøpte en 3-bindsvariant i paperback (!) på Ark pocket, fordi det er lettere å drasse med seg i veska, slik at man kan lese mens man er på vei et sted eller venter på noe. Leste de to første bindene, men så stoppet det av en eller annen grunn opp før bind nr 3... 0 Siter
annegunn Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Øverst til venstre står selvsagt Douglas Adams, The hitchhiker's guide to the galaxy. Hva slags gale folk er det som svarer her, det er jo ingen som organiserer bokhyllene sine alfabetisk. Hva tror du står først i andre bokhylle her? Jeg hadde forøvrig en venninne som sorterte skjønnlitteraturen etter farge. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 He he, nå får du snart Segunda på nakken ;-) Liker hun ikke norske forfattere? 0 Siter
....AV Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Øverst til venstre står de barnebøkene som ikke har fått plass på barnerommet. Den øverste til venstre er Ufo i barnehagen av Kenneth Andersson. Av voksenbøkene står Historien om Europa av Karsten Alnæs øverst til venstre. Det vil si, aller øverst til venstre ligger Se meg, Medusa av Torkil Damhaug, fordi det ikke er plass til alle bøkene i hyllene og vi ikke har fått kjøpt flere hyller enda. 0 Siter
Elbereth Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Øverst til venstre står selvsagt Douglas Adams, The hitchhiker's guide to the galaxy. Hva slags gale folk er det som svarer her, det er jo ingen som organiserer bokhyllene sine alfabetisk. Elsker den boka 0 Siter
Elbereth Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 "Flode Alene" - Trond Viggo Torgersen Har mange bokhyller, denne var nærmest. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 "Flode Alene" - Trond Viggo Torgersen Har mange bokhyller, denne var nærmest. Er den så trist som den høres ut? 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 "Dyrenes skjulte krefter" Den er ikke så skummel som den høres om, den er om dyrenes sanser Dyrebøker må man ha:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Øverst til venstre står selvsagt Douglas Adams, The hitchhiker's guide to the galaxy. Hva slags gale folk er det som svarer her, det er jo ingen som organiserer bokhyllene sine alfabetisk. Jeg var så gal at jeg nesten ubevisst slang bøkene opp i bokhylla rett fra flytteskene sist jeg flytta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.