Gå til innhold

Hvilken bok står øverst til venstre i bokhylla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et gammelt eks av "Bymarka", arvet fra jobben! :o)

Rart hva som havner øverst til venstre:-)

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

12

• morsan

4

• candyqueen_83

4

• annegunn

2

Skrevet

"Dyrenes skjulte krefter"

Den er ikke så skummel som den høres om, den er om dyrenes sanser :)

Skrevet

Harry Potter og de vises sten.

Riktignok storesøsters...

Skrevet

Nordmenn før oss = min gamle historiebok fra vgs på 70-tallet

Skrevet

Der står Snorre Sturlasons Kongesager.

Ah, endelig en med en bok av en _norsk_ forfatter...;-) ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Ok. Da kan jeg tilrettelegge og finne et annet spørsmål. F.eks hva står øverst til venstre i krydderhylla di?

:-)

Nå måtte jeg gå å sjekke. I selve "krydderskapet" stod det en boks med kokosmelk øverst til venstre, men i krydderhyllene stod det et glass med karri :o))

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ah, endelig en med en bok av en _norsk_ forfatter...;-) ;-)

He he, nå får du snart Segunda på nakken ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Waow:-)

Jeg har til og med lest en god del i den :-)

Skrevet

Øverst til venstre står selvsagt Douglas Adams, The hitchhiker's guide to the galaxy. Hva slags gale folk er det som svarer her, det er jo ingen som organiserer bokhyllene sine alfabetisk.

Skrevet

Jeg har til og med lest en god del i den :-)

Me too. Kjøpte en 3-bindsvariant i paperback (!) på Ark pocket, fordi det er lettere å drasse med seg i veska, slik at man kan lese mens man er på vei et sted eller venter på noe. Leste de to første bindene, men så stoppet det av en eller annen grunn opp før bind nr 3...

Skrevet

Øverst til venstre står selvsagt Douglas Adams, The hitchhiker's guide to the galaxy. Hva slags gale folk er det som svarer her, det er jo ingen som organiserer bokhyllene sine alfabetisk.

Hva tror du står først i andre bokhylle her?

Jeg hadde forøvrig en venninne som sorterte skjønnlitteraturen etter farge.

Gjest fra bergen
Skrevet

He he, nå får du snart Segunda på nakken ;-)

Liker hun ikke norske forfattere?

Skrevet

Øverst til venstre står de barnebøkene som ikke har fått plass på barnerommet. Den øverste til venstre er Ufo i barnehagen av Kenneth Andersson.

Av voksenbøkene står Historien om Europa av Karsten Alnæs øverst til venstre. Det vil si, aller øverst til venstre ligger Se meg, Medusa av Torkil Damhaug, fordi det ikke er plass til alle bøkene i hyllene og vi ikke har fått kjøpt flere hyller enda.

Skrevet

Elsker den boka :)

Skrevet

"Flode Alene" - Trond Viggo Torgersen :D Har mange bokhyller, denne var nærmest.

Skrevet

"Flode Alene" - Trond Viggo Torgersen :D Har mange bokhyller, denne var nærmest.

Er den så trist som den høres ut?

Skrevet

"Dyrenes skjulte krefter"

Den er ikke så skummel som den høres om, den er om dyrenes sanser :)

Dyrebøker må man ha:-)

Skrevet

Jeg var så gal at jeg nesten ubevisst slang bøkene opp i bokhylla rett fra flytteskene sist jeg flytta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...