Gå til innhold

Hvilken bok står øverst til venstre i bokhylla?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Me too. Kjøpte en 3-bindsvariant i paperback (!) på Ark pocket, fordi det er lettere å drasse med seg i veska, slik at man kan lese mens man er på vei et sted eller venter på noe. Leste de to første bindene, men så stoppet det av en eller annen grunn opp før bind nr 3...

Trebindsvarianten høres smart ut. Min er for tung til å leses på senga, må nesten ha et bord å legge den på.

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

12

• morsan

4

• candyqueen_83

4

• annegunn

2

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Liker hun ikke norske forfattere?

Snorre er islandsk, noe de fleste nordmenn vet. Men Segunda hevder at alle nordmenn har et eierforhold til Snorre og at vi tror han er norsk. Det var en lang tråd om dette for ikke så lenge siden. Det er nok den morsan tenkte på, hun vet også at Snorre er islandsk, ikke norsk.

Rhea Silvia
Skrevet

Tony Hawks: "Round Ireland with a fridge"

Eller det vil si... jeg tok den akkurat ut, fordi jeg fikk fryktelig lyst til å lese den igjen, så nå står Tor Åge Bringsværd: "Jesus elsker ikke griser" øverst oppe til venstre-

Skrevet

Trebindsvarianten høres smart ut. Min er for tung til å leses på senga, må nesten ha et bord å legge den på.

Man skulle latt flere bøker kommet ut i bind/hefter. Det er jo flott med store praktverk i bokhylla, men det meste av det jeg leser, leses på bussen, på stranda etc.

hidi, the scorpion
Skrevet

Mine òg;)))

På tide noen finner opp en smart løsning for oss;)))

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Man skulle latt flere bøker kommet ut i bind/hefter. Det er jo flott med store praktverk i bokhylla, men det meste av det jeg leser, leses på bussen, på stranda etc.

Enig. De siste Harry Potter bøkene var også plagsomt uhåndterlige.

Gjest i min hylle
Skrevet

Bjørneboe: Drømmen og Hjulet

Gjest folkeskolen
Skrevet

Jeg har ingen bokhyller.

Hva? Hvor har du bøkene dine da?

Caloni Makaroni
Skrevet

"Hvor er Willy? I Hollywood"!

Den er liksom så stor at den måtte gjemmes helt til venstre :P

candyqueen_83
Skrevet

Hva? Hvor har du bøkene dine da?

Gjemt bort. Syns ikke det er noe fint med bokhyller jeg. Ser så rotete ut. Nå låner jeg de fleste bøkene på biblioteket ettersom jeg aldri leser en bok to ganger uansett.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Jeg har tre liggende, nettopp flytta inn. De tre er "Snow falling on cedars" - David Guterson, "The color purple" - Alice Walker og "Gösta Berlings saga" - Selma Lagerlöf.

Gjest fra bergen
Skrevet

Snorre er islandsk, noe de fleste nordmenn vet. Men Segunda hevder at alle nordmenn har et eierforhold til Snorre og at vi tror han er norsk. Det var en lang tråd om dette for ikke så lenge siden. Det er nok den morsan tenkte på, hun vet også at Snorre er islandsk, ikke norsk.

Jeg vet...

Skrevet

Gjemt bort. Syns ikke det er noe fint med bokhyller jeg. Ser så rotete ut. Nå låner jeg de fleste bøkene på biblioteket ettersom jeg aldri leser en bok to ganger uansett.

Oj, leser du aldri bøker om igjen?

Det gjør jeg - de aller beste kan leses _mange_ ganger. :-)

Det samme gjelder gode filmer og gode serier - dem ser jeg også om igjen - og koser meg bare mer med dem for hver gang...

candyqueen_83
Skrevet

Oj, leser du aldri bøker om igjen?

Det gjør jeg - de aller beste kan leses _mange_ ganger. :-)

Det samme gjelder gode filmer og gode serier - dem ser jeg også om igjen - og koser meg bare mer med dem for hver gang...

Nei, jeg syns det er kjedelig når jeg vet hele handlinga jeg. Har så mange bøker jeg vil lese så da rekker jeg ikke å lese dem to ganger :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vet...

Så hvorfor spurte du? Det føles litt bortkastet å gi lange forklaringer til noen som alt vet svaret på det de spør om.

Skrevet

Der står en Dahpne de Mauriers serie og den første som står der er "Huset ved stranden" og den serien har jeg sikker hatt i 35 år.

Skrevet

Øverst til venstre står selvsagt Douglas Adams, The hitchhiker's guide to the galaxy. Hva slags gale folk er det som svarer her, det er jo ingen som organiserer bokhyllene sine alfabetisk.

Mine er, men jeg har tre bokhyller til høyre og det ble spurt om vestre.

Øverst til høyre står leksikonet mitt som aldri blir brukt lenger pga google, men de store ungene brukte det da de gikk på videregående

Gjest verinoca
Skrevet

Den er fin:-) Men jeg leste aldri slutten.

Terrassen din er litt sånn halvferdig, med andre ord? ;oP

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...