Gjest Ulvinnen Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Me too. Kjøpte en 3-bindsvariant i paperback (!) på Ark pocket, fordi det er lettere å drasse med seg i veska, slik at man kan lese mens man er på vei et sted eller venter på noe. Leste de to første bindene, men så stoppet det av en eller annen grunn opp før bind nr 3... Trebindsvarianten høres smart ut. Min er for tung til å leses på senga, må nesten ha et bord å legge den på. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Liker hun ikke norske forfattere? Snorre er islandsk, noe de fleste nordmenn vet. Men Segunda hevder at alle nordmenn har et eierforhold til Snorre og at vi tror han er norsk. Det var en lang tråd om dette for ikke så lenge siden. Det er nok den morsan tenkte på, hun vet også at Snorre er islandsk, ikke norsk. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Tony Hawks: "Round Ireland with a fridge" Eller det vil si... jeg tok den akkurat ut, fordi jeg fikk fryktelig lyst til å lese den igjen, så nå står Tor Åge Bringsværd: "Jesus elsker ikke griser" øverst oppe til venstre- 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Trebindsvarianten høres smart ut. Min er for tung til å leses på senga, må nesten ha et bord å legge den på. Man skulle latt flere bøker kommet ut i bind/hefter. Det er jo flott med store praktverk i bokhylla, men det meste av det jeg leser, leses på bussen, på stranda etc. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Trebindsvarianten høres smart ut. Min er for tung til å leses på senga, må nesten ha et bord å legge den på. Mine òg;))) På tide noen finner opp en smart løsning for oss;))) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Man skulle latt flere bøker kommet ut i bind/hefter. Det er jo flott med store praktverk i bokhylla, men det meste av det jeg leser, leses på bussen, på stranda etc. Enig. De siste Harry Potter bøkene var også plagsomt uhåndterlige. 0 Siter
Gjest folkeskolen Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har ingen bokhyller. Hva? Hvor har du bøkene dine da? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 "Hvor er Willy? I Hollywood"! Den er liksom så stor at den måtte gjemmes helt til venstre 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Hva? Hvor har du bøkene dine da? Gjemt bort. Syns ikke det er noe fint med bokhyller jeg. Ser så rotete ut. Nå låner jeg de fleste bøkene på biblioteket ettersom jeg aldri leser en bok to ganger uansett. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har tre liggende, nettopp flytta inn. De tre er "Snow falling on cedars" - David Guterson, "The color purple" - Alice Walker og "Gösta Berlings saga" - Selma Lagerlöf. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Snorre er islandsk, noe de fleste nordmenn vet. Men Segunda hevder at alle nordmenn har et eierforhold til Snorre og at vi tror han er norsk. Det var en lang tråd om dette for ikke så lenge siden. Det er nok den morsan tenkte på, hun vet også at Snorre er islandsk, ikke norsk. Jeg vet... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Gjemt bort. Syns ikke det er noe fint med bokhyller jeg. Ser så rotete ut. Nå låner jeg de fleste bøkene på biblioteket ettersom jeg aldri leser en bok to ganger uansett. Oj, leser du aldri bøker om igjen? Det gjør jeg - de aller beste kan leses _mange_ ganger. :-) Det samme gjelder gode filmer og gode serier - dem ser jeg også om igjen - og koser meg bare mer med dem for hver gang... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Oj, leser du aldri bøker om igjen? Det gjør jeg - de aller beste kan leses _mange_ ganger. :-) Det samme gjelder gode filmer og gode serier - dem ser jeg også om igjen - og koser meg bare mer med dem for hver gang... Nei, jeg syns det er kjedelig når jeg vet hele handlinga jeg. Har så mange bøker jeg vil lese så da rekker jeg ikke å lese dem to ganger ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Jeg vet... Så hvorfor spurte du? Det føles litt bortkastet å gi lange forklaringer til noen som alt vet svaret på det de spør om. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Der står en Dahpne de Mauriers serie og den første som står der er "Huset ved stranden" og den serien har jeg sikker hatt i 35 år. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Øverst til venstre står selvsagt Douglas Adams, The hitchhiker's guide to the galaxy. Hva slags gale folk er det som svarer her, det er jo ingen som organiserer bokhyllene sine alfabetisk. Mine er, men jeg har tre bokhyller til høyre og det ble spurt om vestre. Øverst til høyre står leksikonet mitt som aldri blir brukt lenger pga google, men de store ungene brukte det da de gikk på videregående 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Den er fin:-) Men jeg leste aldri slutten. Terrassen din er litt sånn halvferdig, med andre ord? ;oP 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.