Gå til innhold

tvinger du mannen inn i dress???

Gjest svart olabukse og kortarmet skjorte

Anbefalte innlegg

Skrevet

forlanger du at mannen har minst dressbukse og penskjorte på i 75-årsdag med et lite selskap???

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

4

• candyqueen_83

3

• Orio

3

• EnolaGay

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det hadde han heldivis forstått av seg selv.

Skrevet

Klarer han ikke kle seg opp selv?

Jeg bruker gjerne dress eller smoking, ev. med "Dracula"-kappen min.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det kommer an på jubilanten og de andre gjestene. Om man vet at de kommer stivpyntet og at jubilanten selv også gjør det så er det dress ja. Ellers holder det med en pen bukse og skjorte synes jeg, om resten av gjestene og jubilanten er av den mer avslappede sorten. :o)

Skrevet

Det er heldigvis utenkelig å skulle tvinge han til å kle seg pent:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tvinger aldri manen min til noe som helst. Han er voksen og kan både å vurdere kleskodeks og å kle på seg.

Skrevet

Nei. Han er over 40 år og kan bestemme selv hva han vil kle seg i, og det gjør han også. ;0)

Gjest annlovinda
Skrevet

Mannen min skjønner selv hva han skal kle seg i når han er invitert i selskap, og også til andre anledninger.

Skrevet

Hjelpes...

Nei han forstår det helt av seg selv. Hva som er passende bekledning altså.

Gjest drvalley
Skrevet

Det er noe tragisk og stakkarslig over menn som ikke forstår dette på egen hånd.

Om en er såpass stakkarslig, trenger en nok en hustru som vet bedre.

Skrevet

Jeg tvinger aldri manen min til noe som helst. Han er voksen og kan både å vurdere kleskodeks og å kle på seg.

Men, godtar du at han bryter med kleskodeksen?! Se DET er et mer interessant spørsmål! :0)

Ja det gjør jeg. Han er fortsatt voksen og bestemmer selv.

Skrevet

Det er noe tragisk og stakkarslig over menn som ikke forstår dette på egen hånd.

Om en er såpass stakkarslig, trenger en nok en hustru som vet bedre.

hustruen vet bedre men mannen bestemmer selv så det ble ubarbert, gammel svette blir som ny (deodrant) og

Skrevet

Det hadde kommet an på 75-åringen. Hvis det var en av mine foreldre f.eks. hadde det ikke vært nødvendig med dress...

Og i min 75-årsdag kommer jeg sikkert heller ikke til å være nøye på det ;-) Men det er noen år til, da...

Skrevet

Nei. Han er over 40 år og kan bestemme selv hva han vil kle seg i, og det gjør han også. ;0)

hva kler han seg i da????

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Men, godtar du at han bryter med kleskodeksen?! Se DET er et mer interessant spørsmål! :0)

Ja det gjør jeg. Han er fortsatt voksen og bestemmer selv.

Jeg tror ikke jeg noen gang har opplevd at han har brutt kleskodeksen. Min mann er allsidig, han føler seg hjemme både der det brukes smoking og på rølpeparty. Så spørsmålet ditt blir veldig hypotetisk. Jeg tror nok jeg ville kommet med tips til ham hvis jeg så at han var helt feil kledd. Men jeg ville ikke prøvd å overkjøre ham.

Skrevet

hva kler han seg i da????

Det han liker.. han har sin stil. Litt utenfor den konforme standarden kan man si. Uten å oute ham på nett. ;0)

Skrevet

Det ville jeg tatt for gitt at han greide å komme frem til på egen hånd. Tror ikke jeg ville brukt - mye - energi på å få en voksen mann til å kle seg korrekt.

Skrevet

hustruen vet bedre men mannen bestemmer selv så det ble ubarbert, gammel svette blir som ny (deodrant) og

*grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...