Gjest svart olabukse og kortarmet skjorte Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 forlanger du at mannen har minst dressbukse og penskjorte på i 75-årsdag med et lite selskap??? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det hadde han heldivis forstått av seg selv. 0 Siter
Sør Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Klarer han ikke kle seg opp selv? Jeg bruker gjerne dress eller smoking, ev. med "Dracula"-kappen min. Med vennlig hilsen 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det kommer an på jubilanten og de andre gjestene. Om man vet at de kommer stivpyntet og at jubilanten selv også gjør det så er det dress ja. Ellers holder det med en pen bukse og skjorte synes jeg, om resten av gjestene og jubilanten er av den mer avslappede sorten. ) 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det er heldigvis utenkelig å skulle tvinge han til å kle seg pent:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg tvinger aldri manen min til noe som helst. Han er voksen og kan både å vurdere kleskodeks og å kle på seg. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei. Han er over 40 år og kan bestemme selv hva han vil kle seg i, og det gjør han også. ;0) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Mannen min skjønner selv hva han skal kle seg i når han er invitert i selskap, og også til andre anledninger. 0 Siter
AAA Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Hjelpes... Nei han forstår det helt av seg selv. Hva som er passende bekledning altså. 0 Siter
Gjest drvalley Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det er noe tragisk og stakkarslig over menn som ikke forstår dette på egen hånd. Om en er såpass stakkarslig, trenger en nok en hustru som vet bedre. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg tvinger aldri manen min til noe som helst. Han er voksen og kan både å vurdere kleskodeks og å kle på seg. Men, godtar du at han bryter med kleskodeksen?! Se DET er et mer interessant spørsmål! :0) Ja det gjør jeg. Han er fortsatt voksen og bestemmer selv. 0 Siter
Gjest svart olabukse og kortarmet skjorte Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det er noe tragisk og stakkarslig over menn som ikke forstår dette på egen hånd. Om en er såpass stakkarslig, trenger en nok en hustru som vet bedre. hustruen vet bedre men mannen bestemmer selv så det ble ubarbert, gammel svette blir som ny (deodrant) og 0 Siter
Katt-ja Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det hadde kommet an på 75-åringen. Hvis det var en av mine foreldre f.eks. hadde det ikke vært nødvendig med dress... Og i min 75-årsdag kommer jeg sikkert heller ikke til å være nøye på det ;-) Men det er noen år til, da... 0 Siter
Gjest svart olabukse og kortarmet skjorte Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei. Han er over 40 år og kan bestemme selv hva han vil kle seg i, og det gjør han også. ;0) hva kler han seg i da???? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Men, godtar du at han bryter med kleskodeksen?! Se DET er et mer interessant spørsmål! :0) Ja det gjør jeg. Han er fortsatt voksen og bestemmer selv. Jeg tror ikke jeg noen gang har opplevd at han har brutt kleskodeksen. Min mann er allsidig, han føler seg hjemme både der det brukes smoking og på rølpeparty. Så spørsmålet ditt blir veldig hypotetisk. Jeg tror nok jeg ville kommet med tips til ham hvis jeg så at han var helt feil kledd. Men jeg ville ikke prøvd å overkjøre ham. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 hva kler han seg i da???? Det han liker.. han har sin stil. Litt utenfor den konforme standarden kan man si. Uten å oute ham på nett. ;0) 0 Siter
Orio Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det ville jeg tatt for gitt at han greide å komme frem til på egen hånd. Tror ikke jeg ville brukt - mye - energi på å få en voksen mann til å kle seg korrekt. 0 Siter
Orio Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 hustruen vet bedre men mannen bestemmer selv så det ble ubarbert, gammel svette blir som ny (deodrant) og *grøss* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.