Gå til innhold

tvinger du mannen inn i dress???

Gjest svart olabukse og kortarmet skjorte

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Nei, svart olabukse og skjorte hadde holdt.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

4

• candyqueen_83

3

• Orio

3

• EnolaGay

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det der klarer mannen min heeelt selv.

Jeg legger meg nødig borti klesvalget hans.

Men det kleineste jeg ser, er voksne folk med slitte, skitne olabukser og en gammel utvaska genser på 17. mai! Det er lavmål, det, synes

Skrevet

Men det kleineste jeg ser, er voksne folk med slitte, skitne olabukser og en gammel utvaska genser på 17. mai! Det er lavmål, det, synes

- eller på en 75-årsdag, som det er snakk om her...

- Ro, ro...

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det er noe tragisk og stakkarslig over menn som ikke forstår dette på egen hånd.

Om en er såpass stakkarslig, trenger en nok en hustru som vet bedre.

Enig, men hva med menn som trenger hjelp til aa plukke ut riktig slips til skjorta? Er disse stakkarslige? Er kona eventuelt kontrolerende?

Skrevet

hustruen vet bedre men mannen bestemmer selv så det ble ubarbert, gammel svette blir som ny (deodrant) og

Gammel svettelukt ville jeg uansett ha kommentert før avreise.

trollemor;o)
Skrevet

Er så enig så enig!! Syns det er skikkelig trist med barn, ungdom og voksne som ikke pynter seg på 17. mai.

Gjest mallet
Skrevet

Det er ikke nødvendig. Han er fullt ut i stand til å kle seg etter forholdene uten at jeg legger meg opp i det. Men i yngre dager hadde jeg en gang en kjæreste som jeg tvang til å anskaffe dress, da jeg nektet å gå på julebord (stort firmajulebord med pen dresskode) med ham hvis han skulle gå med det han hadde tenkt - nemlig hullete dongeri og utvasket t-skjorte med en eller annen tilfeldig firmalogo.

Skrevet

I sånne situasjoner er det vel mer vanlig at jeg spør han om jeg _må_ ha på meg skjørt....

Jeg tvinger han ikke til å ha på noe som helst, han har kledd på seg selv i flere tiår og vet hva som trengs. En sjelden gang blir jeg spurt om hvilket slips som passer best til skjorta, da...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Nei, jeg kler meg meget pyntet selv, og da tar han som regel dressen.

Forresten så er menn i dress STILIGE!

Skrevet

Er så enig så enig!! Syns det er skikkelig trist med barn, ungdom og voksne som ikke pynter seg på 17. mai.

Barn og unge er på en måte forståelig, synes jeg (selv om foreldrene godt kunne stasa dem opp litt). Men voksne er kleint, ja.

Skrevet

*enig*

Gjest svart olabukse og pen skjorte
Skrevet

en fryd for øyet......

Gjest sjøstjerna
Skrevet

en fryd for øyet......

Ja, fryd for øyet. Pen dress, pen skjorte og god lukt. Hmmmm!

Skrevet

Ja, fryd for øyet. Pen dress, pen skjorte og god lukt. Hmmmm!

har hørt flere menn si de føler de kveles i dress???

Gjest sjøstjerna
Skrevet

har hørt flere menn si de føler de kveles i dress???

Og hva hører du kvinner si, der de stapper sine ben i høyhælede sko- som har lite plass til tærne?

Skrevet

Og hva hører du kvinner si, der de stapper sine ben i høyhælede sko- som har lite plass til tærne?

*knegg*

Skrevet

Er han i tenåringsopprøret ennå siden han ikke kan hedre en 75-åring med å kle seg respektfullt?

trollemor;o)
Skrevet

Barn og unge er på en måte forståelig, synes jeg (selv om foreldrene godt kunne stasa dem opp litt). Men voksne er kleint, ja.

Nei, jeg syns det er nesten like trist med barn og unge!

Mrs. Wallace
Skrevet

Mannen min har heldigvis vett på å kle seg pent, helt på egen hånd. Men dersom han ikke hadde hatt det, ville jeg nok tipset ham sterkt, ja.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har ikke mann og tvinger ingen til å kle seg i det ene eller det andre. Jeg trenger aldri å blande meg i farge på slips eller hull på sokkene. Det er ingen som blander seg i hvordan jeg kler meg eller hvor mye penger jeg bruker på klær.

Det er ingen som blander seg i når jeg legger meg, eller når jeg står opp.

Det er ingen som bruker tannkremstuben feil på mitt baderom, og ingen som glemmer å henge opp håndkleet. Det er ingen som står sur og ubarbert i helgene i min leilighet. Og det er INGEN som lar doringen være oppe slik at jeg må ta den ned når jeg går på do......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...