candyqueen_83 Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei, svart olabukse og skjorte hadde holdt. 0 Siter
org Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det der klarer mannen min heeelt selv. Jeg legger meg nødig borti klesvalget hans. Men det kleineste jeg ser, er voksne folk med slitte, skitne olabukser og en gammel utvaska genser på 17. mai! Det er lavmål, det, synes 0 Siter
org Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det der klarer mannen min heeelt selv. Jeg legger meg nødig borti klesvalget hans. Men det kleineste jeg ser, er voksne folk med slitte, skitne olabukser og en gammel utvaska genser på 17. mai! Det er lavmål, det, synes - eller på en 75-årsdag, som det er snakk om her... - Ro, ro... 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det er noe tragisk og stakkarslig over menn som ikke forstår dette på egen hånd. Om en er såpass stakkarslig, trenger en nok en hustru som vet bedre. Enig, men hva med menn som trenger hjelp til aa plukke ut riktig slips til skjorta? Er disse stakkarslige? Er kona eventuelt kontrolerende? 0 Siter
org Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 hustruen vet bedre men mannen bestemmer selv så det ble ubarbert, gammel svette blir som ny (deodrant) og Gammel svettelukt ville jeg uansett ha kommentert før avreise. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det der klarer mannen min heeelt selv. Jeg legger meg nødig borti klesvalget hans. Men det kleineste jeg ser, er voksne folk med slitte, skitne olabukser og en gammel utvaska genser på 17. mai! Det er lavmål, det, synes Er så enig så enig!! Syns det er skikkelig trist med barn, ungdom og voksne som ikke pynter seg på 17. mai. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det er ikke nødvendig. Han er fullt ut i stand til å kle seg etter forholdene uten at jeg legger meg opp i det. Men i yngre dager hadde jeg en gang en kjæreste som jeg tvang til å anskaffe dress, da jeg nektet å gå på julebord (stort firmajulebord med pen dresskode) med ham hvis han skulle gå med det han hadde tenkt - nemlig hullete dongeri og utvasket t-skjorte med en eller annen tilfeldig firmalogo. 0 Siter
annegunn Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 I sånne situasjoner er det vel mer vanlig at jeg spør han om jeg _må_ ha på meg skjørt.... Jeg tvinger han ikke til å ha på noe som helst, han har kledd på seg selv i flere tiår og vet hva som trengs. En sjelden gang blir jeg spurt om hvilket slips som passer best til skjorta, da... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei, jeg kler meg meget pyntet selv, og da tar han som regel dressen. Forresten så er menn i dress STILIGE! 0 Siter
org Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Er så enig så enig!! Syns det er skikkelig trist med barn, ungdom og voksne som ikke pynter seg på 17. mai. Barn og unge er på en måte forståelig, synes jeg (selv om foreldrene godt kunne stasa dem opp litt). Men voksne er kleint, ja. 0 Siter
Orio Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei, jeg kler meg meget pyntet selv, og da tar han som regel dressen. Forresten så er menn i dress STILIGE! *enig* 0 Siter
Gjest svart olabukse og pen skjorte Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei, jeg kler meg meget pyntet selv, og da tar han som regel dressen. Forresten så er menn i dress STILIGE! en fryd for øyet...... 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 en fryd for øyet...... Ja, fryd for øyet. Pen dress, pen skjorte og god lukt. Hmmmm! 0 Siter
Gjest svart olabukse og kortarmet skjorte Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Ja, fryd for øyet. Pen dress, pen skjorte og god lukt. Hmmmm! har hørt flere menn si de føler de kveles i dress??? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 har hørt flere menn si de føler de kveles i dress??? Og hva hører du kvinner si, der de stapper sine ben i høyhælede sko- som har lite plass til tærne? 0 Siter
Gjest svart olabukse og kortarmet skjorte Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Og hva hører du kvinner si, der de stapper sine ben i høyhælede sko- som har lite plass til tærne? *knegg* 0 Siter
ariadne Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Er han i tenåringsopprøret ennå siden han ikke kan hedre en 75-åring med å kle seg respektfullt? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Barn og unge er på en måte forståelig, synes jeg (selv om foreldrene godt kunne stasa dem opp litt). Men voksne er kleint, ja. Nei, jeg syns det er nesten like trist med barn og unge! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Mannen min har heldigvis vett på å kle seg pent, helt på egen hånd. Men dersom han ikke hadde hatt det, ville jeg nok tipset ham sterkt, ja. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har ikke mann og tvinger ingen til å kle seg i det ene eller det andre. Jeg trenger aldri å blande meg i farge på slips eller hull på sokkene. Det er ingen som blander seg i hvordan jeg kler meg eller hvor mye penger jeg bruker på klær. Det er ingen som blander seg i når jeg legger meg, eller når jeg står opp. Det er ingen som bruker tannkremstuben feil på mitt baderom, og ingen som glemmer å henge opp håndkleet. Det er ingen som står sur og ubarbert i helgene i min leilighet. Og det er INGEN som lar doringen være oppe slik at jeg må ta den ned når jeg går på do...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.