Gå til innhold

tvinger du mannen inn i dress???

Gjest svart olabukse og kortarmet skjorte

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har ikke mann og tvinger ingen til å kle seg i det ene eller det andre. Jeg trenger aldri å blande meg i farge på slips eller hull på sokkene. Det er ingen som blander seg i hvordan jeg kler meg eller hvor mye penger jeg bruker på klær.

Det er ingen som blander seg i når jeg legger meg, eller når jeg står opp.

Det er ingen som bruker tannkremstuben feil på mitt baderom, og ingen som glemmer å henge opp håndkleet. Det er ingen som står sur og ubarbert i helgene i min leilighet. Og det er INGEN som lar doringen være oppe slik at jeg må ta den ned når jeg går på do......

Og jeg har mann (samboer), men ingen av disse tingene forekommer i dette huset heller ;O)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

4

• candyqueen_83

3

• Orio

3

• EnolaGay

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest segunda
Skrevet

Og jeg har mann (samboer), men ingen av disse tingene forekommer i dette huset heller ;O)

Ja du er heldig, men jeg slipper ikke en mann inn her for å bo fast. Besøk tar jeg gjerne imot, men de pleier å ta ned doringen.

candyqueen_83
Skrevet

Ja du er heldig, men jeg slipper ikke en mann inn her for å bo fast. Besøk tar jeg gjerne imot, men de pleier å ta ned doringen.

Glad jeg har en mann som tar ned doringen, for det er egentlig ganske irriterende når den står oppe :o)

Gjest segunda
Skrevet

Glad jeg har en mann som tar ned doringen, for det er egentlig ganske irriterende når den står oppe :o)

Ja det vet jeg alt om;-)

Skrevet

Heh, jeg forlanger ikke noe jeg, hvis han vil gå med noe annet så får han vel "ta støyten" selv ;-)

Skrevet

Det pleier heldigvis ikke være nødvendig å tvinge noen til noe som helst :o) Det hender jeg sier noe om hva som hadde passet fint til den og den anledningen, evt tar han hintet selv når han ser hva jeg har tatt på meg. Ofte spør han om meningen min, veldig greit i grunnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...