Hushjelpen Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Skulle gjerne hatt noen overskrifter fra gårdsdagen... Skriv gjerne hva hovedoppslaget var og hvilken avis det gjelder.. Takk for hjelp! 0 Siter
Helmi Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Dessverre....i denne byen kommer ingen avis ut på søndager 0 Siter
Gjest gunda gro Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Sjekk nettavisene? Syns det bare går i Grand Prix og "vås". Var mye fotball i går da! :-D 0 Siter
laban Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Det har ikke kommet ut noen "ordentlig" avis siden fredag. Tabloidene hadde en utgave pinseaften, altså lørdag, men det var en såkalt hermetikk-avis med avsluttet redaksjon tidligere i uka (før fredagens). Nettavisene er betraktelig mer oppdaterte. 0 Siter
laban Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Er dette et sånt "Dette skjedde den dagen du ble født"-prosjekt? Jeg tror hovedoppslaget på nett-Dagbla' i går morges var at demningene i Polen holdt på å bryte sammen, og at enkemannen til en eller annen kjendis jeg ikke vet hvem er, Brittany Murphy, også var død. I går kveld var det vel ingen nyhet i verden som kunne overskygge den utrolige viktige hendelsen som fant sted på AKA Arena, nemlig at Hønefoss tok tre poeng fra Brann fordi sisnevnte puttet ballen i eget nett to ganger i løpet av et kvarter (fnis og gjesp). 0 Siter
Gjest gunda gro Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Er dette et sånt "Dette skjedde den dagen du ble født"-prosjekt? Jeg tror hovedoppslaget på nett-Dagbla' i går morges var at demningene i Polen holdt på å bryte sammen, og at enkemannen til en eller annen kjendis jeg ikke vet hvem er, Brittany Murphy, også var død. I går kveld var det vel ingen nyhet i verden som kunne overskygge den utrolige viktige hendelsen som fant sted på AKA Arena, nemlig at Hønefoss tok tre poeng fra Brann fordi sisnevnte puttet ballen i eget nett to ganger i løpet av et kvarter (fnis og gjesp). .. og i dag kommer den virkelig store nyheten på forsiden av BA (Bergens avisen): http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10007313 0 Siter
laban Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 .. og i dag kommer den virkelig store nyheten på forsiden av BA (Bergens avisen): http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10007313 Zzzzznooooork........ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.