Gjest Nickløsheletia Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Pleier dere aa bry dere om hva slags skjorte og slips mannen velger? Jeg maa innroemme at jeg gjoer det innimellom. Jeg ser bedre enn han hva slags slips som passer til valgte skjorte. Dessuten liker jeg ikke "braakete" slips. Liker det stilrent. Til syvende og sist bestemmer han selv, men han pleier aa hoere paa meg. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Ja, jeg kan jo si hva jeg mener. Han velger selv om han hører på det. :-) (som regel hører han på det, akkurat som jeg hører på han om han kommenterer noe med mine klær) 0 Siter
org Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Ja, jeg kan jo si hva jeg mener. Han velger selv om han hører på det. :-) (som regel hører han på det, akkurat som jeg hører på han om han kommenterer noe med mine klær) Som jeg skulle sagt det selv. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei, men han bryr av og til meg med det;-) "synes du jeg skal ha den skjorta og det slipset til denne jakka, eller den skjorta og det slipset?" 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei, jeg bryr meg ikke. Men det har hendt han har plukket ut to, for så å spørre meg hvilket han skal ta. Det er veldig sjeldent vi er med på noe som krever slips da. Han har ett slips han ikke får lov av meg å bruke da Et fælt rosa et. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei, men han bryr av og til meg med det;-) "synes du jeg skal ha den skjorta og det slipset til denne jakka, eller den skjorta og det slipset?" Det hender her ogsaa ja og gjerne naar jeg er ferdig pyntet for leeeenge siden:) 0 Siter
Gjest svart olabukse og hva det nå var Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 sier hva jeg mener men han bestemmer selv 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det hender her ogsaa ja og gjerne naar jeg er ferdig pyntet for leeeenge siden:) *nikker gjenkjennede* 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Nei, men han bryr av og til meg med det;-) "synes du jeg skal ha den skjorta og det slipset til denne jakka, eller den skjorta og det slipset?" Min replikk har alltid vært - finn en annen jakke er du snill. Han har hatt en aldeles grusom kjedelig engelsk tweedjakke som liksom skal være sånn allroundjakke. Kjedelig snitt og en sånn grå-brun-beige ubestemmelig farge. Sist vi ryddet opp i klesskapet puttet han den med et dypt og lengselsfullt sukk ned i posen til Fretex og sa farvel til sin stygge 5000 kroners jakke. Ellers er han veldig flink til å sette sammen skjorter og slips, spør sjelden det, men heller om jakke. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Min kjære bruker dress som arbeidsklær, og er veldig flink til å finne skjorter og slips som er fine. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 ja hvis jeg syns skjorta og slipset abslolutt ikke passer sammen så sier jeg fra.. 0 Siter
Bookworm Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Når jeg leser disse innleggene her, er jeg jammen glad for at jeg har en (voksen) mann som klarer å kle på seg selv... 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Min replikk har alltid vært - finn en annen jakke er du snill. Han har hatt en aldeles grusom kjedelig engelsk tweedjakke som liksom skal være sånn allroundjakke. Kjedelig snitt og en sånn grå-brun-beige ubestemmelig farge. Sist vi ryddet opp i klesskapet puttet han den med et dypt og lengselsfullt sukk ned i posen til Fretex og sa farvel til sin stygge 5000 kroners jakke. Ellers er han veldig flink til å sette sammen skjorter og slips, spør sjelden det, men heller om jakke. Min er faktisk veldig flink til å kle seg og sette sammen. men han spør likevel innimellom - akkurat som at jeg spør han om jeg ska ha på med x eller y . 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Når jeg leser disse innleggene her, er jeg jammen glad for at jeg har en (voksen) mann som klarer å kle på seg selv... Dette var en pussig kommentar. Er jeg ikke voksen hvis jeg spør min mann før vi skal i et selskap hvilke sko han synes er penest til kjolen jeg skal ha på meg? 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Dette var en pussig kommentar. Er jeg ikke voksen hvis jeg spør min mann før vi skal i et selskap hvilke sko han synes er penest til kjolen jeg skal ha på meg? Når du spør om detaljer slik, er det jo noe helt annet - du har jo tross alt skjønt at du bør ha på deg en kjole. Jeg mener antrekket generellt jeg da, at en voksen mann bør skjønne når han bør bruke dress og når han ikke trenger å gjøre det. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Når du spør om detaljer slik, er det jo noe helt annet - du har jo tross alt skjønt at du bør ha på deg en kjole. Jeg mener antrekket generellt jeg da, at en voksen mann bør skjønne når han bør bruke dress og når han ikke trenger å gjøre det. ''at en voksen mann bør skjønne når han bør bruke dress og når han ikke trenger å gjøre det'' Men det var jo ikke det dette innlegget handler om. Blander du med en annen tråd? 0 Siter
Bookworm Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 ''at en voksen mann bør skjønne når han bør bruke dress og når han ikke trenger å gjøre det'' Men det var jo ikke det dette innlegget handler om. Blander du med en annen tråd? Dette var jo ikke et svar på innlegget ditt direkte, men en kommentar til de siste klesinnleggene som har vært her - det vil du se av mitt første svar, samt svaret jeg akkurat sendte til morsan... 0 Siter
morsan Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Når du spør om detaljer slik, er det jo noe helt annet - du har jo tross alt skjønt at du bør ha på deg en kjole. Jeg mener antrekket generellt jeg da, at en voksen mann bør skjønne når han bør bruke dress og når han ikke trenger å gjøre det. Det er jeg helt enig i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.