Gå til innhold

Dette slipper jeg.

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Jeg har ikke mann og tvinger ingen til å kle seg i det ene eller det andre. Jeg trenger aldri å blande meg i farge på slips eller hull på sokkene. Det er ingen som blander seg i hvordan jeg kler meg eller hvor mye penger jeg bruker på klær.

Det er ingen som blander seg i når jeg legger meg, eller når jeg står opp.

Det er ingen som bruker tannkremstuben feil på mitt baderom, og ingen som glemmer å henge opp håndkleet. Det er ingen som står sur og ubarbert i helgene i min leilighet. Og det er INGEN som lar doringen være oppe slik at jeg må ta den ned når jeg går på do......

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

16

• Sør

8

• morsan

6

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvordan bruker man en tannkremtube "feil"?

*bekymret*

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

*bekymret*

Med vennlig hilsen

Begynner i midten istedenfor i bunnen og så blir den stygg der hvor den står på baderommet.

"Hjelpsom overfor stakkars mannfolk"

Skrevet

*bekymret*

Med vennlig hilsen

Dette var vel mer et problem i gamle dager da tannkremen kom i metalltuber. Klemming hardt på midten kunne føre til at det gikk hull på tuben slik at det som lå lenger ned i tuben siden ble klemt ut av slike hull istedenfor på toppen! ;-)

Med dagens plasttuber er det ikke noe å snakke om, synes jeg :-)

Men man kan fortssatt "klemme feil" på kaviartuben, da.

Gjest segunda
Skrevet

Dette var vel mer et problem i gamle dager da tannkremen kom i metalltuber. Klemming hardt på midten kunne føre til at det gikk hull på tuben slik at det som lå lenger ned i tuben siden ble klemt ut av slike hull istedenfor på toppen! ;-)

Det er riktig at det var større problem før, men jeg er blitt ganske gammel så jeg husker problemet godt. Dette årsaket mange skilsmisser........

Skrevet

Plasttubene har åpenbart reddet mange ekteskap!

*konkluderer*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Begynner i midten istedenfor i bunnen og så blir den stygg der hvor den står på baderommet.

"Hjelpsom overfor stakkars mannfolk"

Jeg er åpenbart kapabel til å bruke tannkrem!

*stolt*

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

Plasttubene har åpenbart reddet mange ekteskap!

*konkluderer*

Med vennlig hilsen

Ikke mitt;-(

Gjest segunda
Skrevet

Jeg er åpenbart kapabel til å bruke tannkrem!

*stolt*

Med vennlig hilsen

Det var en trøst, men HVA med doringen?

Skrevet

Det var en trøst, men HVA med doringen?

Her kan vel menn beklage seg over at kvinner aldri setter ringen OPP igjen etter seg? Hvorfor er det _ned_ som er "default"? ;-)

Gjest segunda
Skrevet

Her kan vel menn beklage seg over at kvinner aldri setter ringen OPP igjen etter seg? Hvorfor er det _ned_ som er "default"? ;-)

Menn bruker noen ganger doringen nede så det er ikke naturlig å ha den oppe hele tiden. Det mest naturlige er å sette lokket på så man ikke trenger å se ned i doen når man kommer inn.

Skrevet

Menn bruker noen ganger doringen nede så det er ikke naturlig å ha den oppe hele tiden. Det mest naturlige er å sette lokket på så man ikke trenger å se ned i doen når man kommer inn.

Men hvis man kaster ting i do, så gjør man det gjerne med doringen oppe, så kvinner bruker den også oppe.

:-)

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

Men hvis man kaster ting i do, så gjør man det gjerne med doringen oppe, så kvinner bruker den også oppe.

Med vennlig hilsen

??? Jeg pleier aldri å kaste noe i do med doringen opp. Hva skulle det vært?

Skrevet

Med vennlig hilsen

man kaster da ikke ting i do, Sør! Barnelærdom! ;-)

Gjest Tullskjor
Skrevet

Det du nevner er flisespikkerei. Lager man problemer ut av en tannkremtube og doring, har man et problem.

Ingen bestemmer når jeg skal legge meg heller, men siden jeg skal opp tidlig og på jobb, må jeg legge meg nå.

Ps. Dette slipper jeg: Være sinna og våken hele natta, fordi en venn ikke dukket opp i et møte. Skadet venn pga. drapsforsøk osv.

Gjest segunda
Skrevet

Det du nevner er flisespikkerei. Lager man problemer ut av en tannkremtube og doring, har man et problem.

Ingen bestemmer når jeg skal legge meg heller, men siden jeg skal opp tidlig og på jobb, må jeg legge meg nå.

Ps. Dette slipper jeg: Være sinna og våken hele natta, fordi en venn ikke dukket opp i et møte. Skadet venn pga. drapsforsøk osv.

Jeg ble skilt fra mannen min pga. doringen og tannkremstuben.

Skrevet

Ja, hvis man krever at lokket skal lukkes også, ikke bare ringen ligge ned, så er det logisk.

Men jeg selv er så rar at jeg kicker på at ringen ikke er lagt ned, men godtar at lokket står oppe;-) Ikke så veldig logisk, annet enn at jeg føler at doen ser mye mer 'brukt' ut (i betydningen skitten), dersom ringen står oppe...

Gjest segunda
Skrevet

man kaster da ikke ting i do, Sør! Barnelærdom! ;-)

Mannfolk ass.......................

Gjest Tullskjor
Skrevet

Jeg ble skilt fra mannen min pga. doringen og tannkremstuben.

Jeg er ikke overrasket.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg er ikke overrasket.

Stakkars deg som aldri har bodd sammen med en mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...