Dorthe Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg ble skilt fra mannen min pga. doringen og tannkremstuben. Men det hjelper ikke å hive ut gubben pga det når man har to gutter hjemme... 0 Siter
Sør Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 man kaster da ikke ting i do, Sør! Barnelærdom! ;-) Joda, min samboer kaster hår etter at hun har stelt håret, og man kan kaste ting som gammel suppe som man ikke ønsker å ha i søppelet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Ja, hvis man krever at lokket skal lukkes også, ikke bare ringen ligge ned, så er det logisk. Men jeg selv er så rar at jeg kicker på at ringen ikke er lagt ned, men godtar at lokket står oppe;-) Ikke så veldig logisk, annet enn at jeg føler at doen ser mye mer 'brukt' ut (i betydningen skitten), dersom ringen står oppe... Rett før skilsmissen så prøvde min datter å si at hun hadde gått i søvne og tatt opp doringen for å få oss til å slutte og krangle om den;-) 0 Siter
Gjest Tullskjor Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Stakkars deg som aldri har bodd sammen med en mann. *flirer* Godnatt, nå skal jeg sove. Noen må jobbe også, slik at du får trygda di:-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Men det hjelper ikke å hive ut gubben pga det når man har to gutter hjemme... Jeg har ingen mannfolk unntatt dem som kommer på besøk. Det pleier ikke å være noen problemer med doringen eller tannkremen hos gjestene. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 *flirer* Godnatt, nå skal jeg sove. Noen må jobbe også, slik at du får trygda di:-) Er jeg på trygd? Det var nytt for meg. Gå og legg deg istedenfor å prøve å angripe noen du ikke vet noenting om. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Joda, min samboer kaster hår etter at hun har stelt håret, og man kan kaste ting som gammel suppe som man ikke ønsker å ha i søppelet. Med vennlig hilsen Jeg løper aldri ut på baderommet med gamle supper. De går i kjøkkenvasken. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har ingen mannfolk unntatt dem som kommer på besøk. Det pleier ikke å være noen problemer med doringen eller tannkremen hos gjestene. 13-åringen har sin egen tannpastatube, men han tar altså ned doringen. Men det tror jeg helst fordi han er redd kattene skal drukne nedi do ;o) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 13-åringen har sin egen tannpastatube, men han tar altså ned doringen. Men det tror jeg helst fordi han er redd kattene skal drukne nedi do ;o) Jeg har hatt problemer når jeg besøker en gammel venninne at jeg glemmer å ta ned lokket og hun er redd for at katten drukner;-) 0 Siter
Gjest Tullskjor Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har ingen mannfolk unntatt dem som kommer på besøk. Det pleier ikke å være noen problemer med doringen eller tannkremen hos gjestene. Noen ganger har du to sønner isteden for to døtre, men da bruker du et annet nick og er mann. Vi er ikke dumme. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Noen ganger har du to sønner isteden for to døtre, men da bruker du et annet nick og er mann. Vi er ikke dumme. Og så.........hva er problemet? Jeg kan tenke mitt når du prøver å nedverdige meg med å si at jeg går på trygd, men du jobber. Det viser ikke særlig intelligense på et forum med mange trygdede mennsker som antageligvis ikke liker det. Hvis du har mye aggresjon som du må få ut så bør du finne noen veier som ikke skader noen til å få den ut. Det blir dumt hvis du slår av pc'n, kaster katten utav vinduet og sparker til hunden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Noen ganger har du to sønner isteden for to døtre, men da bruker du et annet nick og er mann. Vi er ikke dumme. Nei, det er jeg som har to gutter, segunda har to jenter og hvis du ikke har fått med deg at hun og jeg ikke er den samme så begynner jeg å lure. Men jeg har ei datter også altså 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Men alene.....;P Om jeg slipper det alene? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Noen ganger har du to sønner isteden for to døtre, men da bruker du et annet nick og er mann. Vi er ikke dumme. Det er forresten jeg som går på trygd også ;o) 0 Siter
Gjest Tullskjor Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei, det er jeg som har to gutter, segunda har to jenter og hvis du ikke har fått med deg at hun og jeg ikke er den samme så begynner jeg å lure. Men jeg har ei datter også altså Hun har to døtre ja, men noen ganger har hun to sønner også. Slik er det med den saken :-) 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nei, det er jeg som har to gutter, segunda har to jenter og hvis du ikke har fått med deg at hun og jeg ikke er den samme så begynner jeg å lure. Men jeg har ei datter også altså Du er ikke mann og Sør har ikke to sønner så dette begynner å bli komplisert. Kanskje du og Sør har slått dere sammen engang;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Men alene.....;P Men kunne du tenkt deg en ny mann boende i huset da? Det kunne ikke jeg, besøk og overnatting hadde bare vært hyggelig 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Hun har to døtre ja, men noen ganger har hun to sønner også. Slik er det med den saken :-) Jeg skulle gjerne hatt både sønner og døtre, men slik ble det ikke. Hva vil du frem til? Kan du ikke komme til poenget? 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det er forresten jeg som går på trygd også ;o) Ikke greit å holde styr på alle på dol:-) Man burde skaffe seg kartotekkort! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.