Gå til innhold

Dette slipper jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble skilt fra mannen min pga. doringen og tannkremstuben.

Men det hjelper ikke å hive ut gubben pga det når man har to gutter hjemme...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

16

• Sør

8

• morsan

6

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

man kaster da ikke ting i do, Sør! Barnelærdom! ;-)

Joda, min samboer kaster hår etter at hun har stelt håret, og man kan kaste ting som gammel suppe som man ikke ønsker å ha i søppelet.

Med vennlig hilsen

Gjest segunda
Skrevet

Ja, hvis man krever at lokket skal lukkes også, ikke bare ringen ligge ned, så er det logisk.

Men jeg selv er så rar at jeg kicker på at ringen ikke er lagt ned, men godtar at lokket står oppe;-) Ikke så veldig logisk, annet enn at jeg føler at doen ser mye mer 'brukt' ut (i betydningen skitten), dersom ringen står oppe...

Rett før skilsmissen så prøvde min datter å si at hun hadde gått i søvne og tatt opp doringen for å få oss til å slutte og krangle om den;-)

Gjest Tullskjor
Skrevet

Stakkars deg som aldri har bodd sammen med en mann.

*flirer*

Godnatt, nå skal jeg sove. Noen må jobbe også, slik at du får trygda di:-)

Gjest segunda
Skrevet

Men det hjelper ikke å hive ut gubben pga det når man har to gutter hjemme...

Jeg har ingen mannfolk unntatt dem som kommer på besøk. Det pleier ikke å være noen problemer med doringen eller tannkremen hos gjestene.

Gjest segunda
Skrevet

*flirer*

Godnatt, nå skal jeg sove. Noen må jobbe også, slik at du får trygda di:-)

Er jeg på trygd? Det var nytt for meg. Gå og legg deg istedenfor å prøve å angripe noen du ikke vet noenting om.

Gjest segunda
Skrevet

Joda, min samboer kaster hår etter at hun har stelt håret, og man kan kaste ting som gammel suppe som man ikke ønsker å ha i søppelet.

Med vennlig hilsen

Jeg løper aldri ut på baderommet med gamle supper. De går i kjøkkenvasken.

Skrevet

Jeg har ingen mannfolk unntatt dem som kommer på besøk. Det pleier ikke å være noen problemer med doringen eller tannkremen hos gjestene.

13-åringen har sin egen tannpastatube, men han tar altså ned doringen. Men det tror jeg helst fordi han er redd kattene skal drukne nedi do ;o)

Gjest segunda
Skrevet

13-åringen har sin egen tannpastatube, men han tar altså ned doringen. Men det tror jeg helst fordi han er redd kattene skal drukne nedi do ;o)

Jeg har hatt problemer når jeg besøker en gammel venninne at jeg glemmer å ta ned lokket og hun er redd for at katten drukner;-)

Gjest Tullskjor
Skrevet

Noen ganger har du to sønner isteden for to døtre, men da bruker du et annet nick og er mann. Vi er ikke dumme.

Gjest segunda
Skrevet

Noen ganger har du to sønner isteden for to døtre, men da bruker du et annet nick og er mann. Vi er ikke dumme.

Og så.........hva er problemet? Jeg kan tenke mitt når du prøver å nedverdige meg med å si at jeg går på trygd, men du jobber. Det viser ikke særlig intelligense på et forum med mange trygdede mennsker som antageligvis ikke liker det.

Hvis du har mye aggresjon som du må få ut så bør du finne noen veier som ikke skader noen til å få den ut. Det blir dumt hvis du slår av pc'n, kaster katten utav vinduet og sparker til hunden.

Skrevet

Nei, det er jeg som har to gutter, segunda har to jenter og hvis du ikke har fått med deg at hun og jeg ikke er den samme så begynner jeg å lure.

Men jeg har ei datter også altså

Gjest segunda
Skrevet

Men alene.....;P

Om jeg slipper det alene?

Skrevet

Det er forresten jeg som går på trygd også ;o)

Gjest Tullskjor
Skrevet

Nei, det er jeg som har to gutter, segunda har to jenter og hvis du ikke har fått med deg at hun og jeg ikke er den samme så begynner jeg å lure.

Hun har to døtre ja, men noen ganger har hun to sønner også. Slik er det med den saken :-)

Gjest segunda
Skrevet

Du er ikke mann og Sør har ikke to sønner så dette begynner å bli komplisert. Kanskje du og Sør har slått dere sammen engang;-)

Skrevet

Men alene.....;P

Men kunne du tenkt deg en ny mann boende i huset da? Det kunne ikke jeg, besøk og overnatting hadde bare vært hyggelig

Gjest segunda
Skrevet

Hun har to døtre ja, men noen ganger har hun to sønner også. Slik er det med den saken :-)

Jeg skulle gjerne hatt både sønner og døtre, men slik ble det ikke. Hva vil du frem til? Kan du ikke komme til poenget?

Skrevet

Det er forresten jeg som går på trygd også ;o)

Ikke greit å holde styr på alle på dol:-) Man burde skaffe seg kartotekkort!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...