Gå til innhold

Dette slipper jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har to døtre ja, men noen ganger har hun to sønner også. Slik er det med den saken :-)

Fælt så vanskelig du har for det. Ble det for komplisert for deg?

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

16

• Sør

8

• morsan

6

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du er ikke mann og Sør har ikke to sønner så dette begynner å bli komplisert. Kanskje du og Sør har slått dere sammen engang;-)

Han er opptatt, noen andre som har stukket av med ham ;o)

Gjest segunda
Skrevet

Ikke greit å holde styr på alle på dol:-) Man burde skaffe seg kartotekkort!

Jeg aner ikke hvor mange barn du har, eller om du har barn. Kanskje du har åtte barn og går i burka når du går ute med ungeflokken........

Gjest Tullskjor
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt både sønner og døtre, men slik ble det ikke. Hva vil du frem til? Kan du ikke komme til poenget?

Jeg fortalte deg det tidligere i dag og poenget vet du selv ;-)

Skrivefeilene dine går igjen i alle dine nick og falske historier:-)

Gjest segunda
Skrevet

Fælt så vanskelig du har for det. Ble det for komplisert for deg?

Transer og kjønnsskifte er vanskelig for mange.

Gjest Tullskjor
Skrevet

Det er forresten jeg som går på trygd også ;o)

Det handler ikke om deg, vet du ;-)

Skrevet

Ikke greit å holde styr på alle på dol:-) Man burde skaffe seg kartotekkort!

Men da kommer vel datatilsynet.

Vi har video ved inngangsdøra nede og nå har jammen meg datatilsynet bestemt at det får vi ikke ha. Så nå er den slått av så jeg ser ikke hvem som ringer på og her som det er så mye gærninger. Vi må søke spesialtillatelse enda den virker jo bare to minutter etterat det er ringt på døra.

Skrevet

Du er så forutsigbar at det er pinlig for deg.

Skrevet

Det handler ikke om deg, vet du ;-)

Men du kan jo ikke blande Segunda og meg da vel og datatilsynet kommer hvis du lager kartok over dolerne som morsan foreslo

Gjest segunda
Skrevet

Det enkleste for deg nå er å gå og legge deg. Jeg har ikke noen særlige skrivefeiler og det vet du utmerket godt. Det er ingen som leser dette nå som synes du er morsom eller klok i denne tråden.

Det er ikke særlig vellykket å prøve og heve seg over andre med å snakke om trygd og piller på et medisinsk forum.

Skrevet

Vi har video ved inngangsdøra nede og nå har jammen meg datatilsynet bestemt at det får vi ikke ha. Så nå er den slått av så jeg ser ikke hvem som ringer på og her som det er så mye gærninger. Vi må søke spesialtillatelse enda den virker jo bare to minutter etterat det er ringt på døra.

Datatilsynet ville neppe gitt sin tillatelse, men tviler på at de hadde dukket opp hjemme hos deg om du hadde opprettet et eget dol-kartotek!

Gjest Tullskjor
Skrevet

Men du kan jo ikke blande Segunda og meg da vel og datatilsynet kommer hvis du lager kartok over dolerne som morsan foreslo

;o)

candyqueen_83
Skrevet

Kopierer det hit jeg:

Og jeg har mann (samboer), men ingen av disse tingene forekommer i dette huset heller ;O)

Gjest segunda
Skrevet

Kopierer det hit jeg:

Og jeg har mann (samboer), men ingen av disse tingene forekommer i dette huset heller ;O)

Se det andre svaret;-)

Skrevet

Datatilsynet ville neppe gitt sin tillatelse, men tviler på at de hadde dukket opp hjemme hos deg om du hadde opprettet et eget dol-kartotek!

Men de kommer jo nå pga videokamera og skjermen i min leilighet. Uff, nei det hørtes skummelt ut ;o)

hidi, the scorpion
Skrevet

Men kunne du tenkt deg en ny mann boende i huset da? Det kunne ikke jeg, besøk og overnatting hadde bare vært hyggelig

Kunne ikke _tenke_ meg å ha en mann boende hos meg;)

Men dog ikke pga hva sedunda nevner.....

candyqueen_83
Skrevet

Har du ikke calling da? Du må jo ikke låse opp hvis du ikke vil da.

Skrevet

Kunne ikke _tenke_ meg å ha en mann boende hos meg;)

Men dog ikke pga hva sedunda nevner.....

Men det tror jeg faktisk Segunda har også. Det er ingen damer i vår alder som er ute etter en samboer, vi vil ha en særboer, det må jo være det perfekte.

Skrevet

Kopierer det hit jeg:

Nettopp fordi damer i Hidis, segunda og min alder har vært så strenge på den doringen ;o) Noe bra har da vi gjort også :oD

Skrevet

Har du ikke calling da? Du må jo ikke låse opp hvis du ikke vil da.

Jo, jeg har calling og hvis de kjipe vet at jeg er hjemme og ikke åpner så klatrer de opp på svalgangen her og banker på vinduene og ringer på døra oppe og til og med plager kattene mine. Dessuten så rekker jeg ikke alltid callingen før folk har gått og det er kjipt hvis det er folk som skal på besøk til meg. Så jeg liker videokameraet. Så kan jeg åpne uten å være i nærheten av callingen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...