Gå til innhold

Dette slipper jeg.

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Nettopp fordi damer i Hidis, segunda og min alder har vært så strenge på den doringen ;o) Noe bra har da vi gjort også :oD

Takk ;O)

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

16

• Sør

8

• morsan

6

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83
Skrevet

Jo, jeg har calling og hvis de kjipe vet at jeg er hjemme og ikke åpner så klatrer de opp på svalgangen her og banker på vinduene og ringer på døra oppe og til og med plager kattene mine. Dessuten så rekker jeg ikke alltid callingen før folk har gått og det er kjipt hvis det er folk som skal på besøk til meg. Så jeg liker videokameraet. Så kan jeg åpne uten å være i nærheten av callingen

Var ikke videokameraet plassert ved siden av callingen? Trodde de hørte sammen jeg. Tenkte ikke på at du bor i blokk med svalgang. Men bor det så mange jævler der da? Høres jo helt grusomt ut.

Skrevet

Var ikke videokameraet plassert ved siden av callingen? Trodde de hørte sammen jeg. Tenkte ikke på at du bor i blokk med svalgang. Men bor det så mange jævler der da? Høres jo helt grusomt ut.

Det bor ikke så mange i blokka men rundt omkring bor det endel småjævler. Nå begynner de faktisk å bli store også og nå skal de inn for å plage nabogutten som er 10 år, pakistaner og psykisk funksjonshemmet. Så nå er de ikke så ofte og plager meg, men naboen. De plager sine egne også hvis de ikke er A4 og mora er kjempefortvilet.

Skrevet

Det bor ikke så mange i blokka men rundt omkring bor det endel småjævler. Nå begynner de faktisk å bli store også og nå skal de inn for å plage nabogutten som er 10 år, pakistaner og psykisk funksjonshemmet. Så nå er de ikke så ofte og plager meg, men naboen. De plager sine egne også hvis de ikke er A4 og mora er kjempefortvilet.

Hagler blir ikke registrert hos datatilsynet, så det bryr de seg ikke om.

*løsningsorientert*

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hagler blir ikke registrert hos datatilsynet, så det bryr de seg ikke om.

*løsningsorientert*

;-)

Med vennlig hilsen

Ikke spretterter heller, slike store thailandske vet du. Det er ikke noe forbud mot dem og politiet har ikke noe imot at de blir brukt bare man ikke skyter på hodet.

candyqueen_83
Skrevet

''nå skal de inn for å plage nabogutten som er 10 år, pakistaner og psykisk funksjonshemmet.''

Uff :o(((

Ikke at det er noe bedre at de plager andre, men det er så trist at man skal gå på de som er svakere enn seg selv. men sånn er det vel ofte :o(

Gjest Tullskjor
Skrevet

Og så.........hva er problemet? Jeg kan tenke mitt når du prøver å nedverdige meg med å si at jeg går på trygd, men du jobber. Det viser ikke særlig intelligense på et forum med mange trygdede mennsker som antageligvis ikke liker det.

Hvis du har mye aggresjon som du må få ut så bør du finne noen veier som ikke skader noen til å få den ut. Det blir dumt hvis du slår av pc'n, kaster katten utav vinduet og sparker til hunden.

Den mannlige delen av deg går på trygd og født i 58 er dere "begge to".

Du er like skrullete nå som du var 2005 med alle historiene dine.

Skrevet

''nå skal de inn for å plage nabogutten som er 10 år, pakistaner og psykisk funksjonshemmet.''

Uff :o(((

Ikke at det er noe bedre at de plager andre, men det er så trist at man skal gå på de som er svakere enn seg selv. men sånn er det vel ofte :o(

De er jo 2-3 år eldre enn min og så det har vært mye spetakkel.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Nettopp fordi damer i Hidis, segunda og min alder har vært så strenge på den doringen ;o) Noe bra har da vi gjort også :oD

Jeg bør anse meg som heldig jeg da, ingen hos oss som trenger ta ned doringen *flire*

Forøvrig så slipper jeg alt som står i hovedinnlegget, selv om jeg har sambo i huset :o) Får takke for at dere oppdro med doringen, men jeg må innrømme at jeg noen ganger glemmer den selv ;o)

Skrevet

??? Jeg pleier aldri å kaste noe i do med doringen opp. Hva skulle det vært?

Skittent vann fra vaskebøtta?

Våte matrester....

Gjest har jeg hørt
Skrevet

Våte matrester....

Jeg har lært man aldri skal kaste matrester i toalettet, uansett konsistensen på den. Det kan gjøre at det kommer rotter opp av kloakken

Skrevet

''Jeg har ikke mann og tvinger ingen til å kle seg i det ene eller det andre. Jeg trenger aldri å blande meg i farge på slips eller hull på sokkene. Det er ingen som blander seg i hvordan jeg kler meg eller hvor mye penger jeg bruker på klær.''

Jeg er gift, men trenger aldri blande meg i farge på slips eller hull på sokkene. Det er ingen som blander seg inn i hvordan jeg kler meg eller hvor mye penger jeg bruker på klær.

''Det er ingen som blander seg i når jeg legger meg, eller når jeg står opp.''

Det er ingen som blander seg i når jeg legger meg, eller når jeg slår opp.

''Det er ingen som bruker tannkremstuben feil på mitt baderom, og ingen som glemmer å henge opp håndkleet. Det er ingen som står sur og ubarbert i helgene i min leilighet. Og det er INGEN som lar doringen være oppe slik at jeg må ta den ned når jeg går på do......''

Det er ingen som bruker tannkremtuben feil i vårt baderom og bare ungene som av og til glemmer å henge opp håndkleet. Det er ingen som står sur og ubarbert i helgene i huset vårt, men det hender det står en som er blid og ubarbert - noe jeg elsker.

Det er heller INGEN som lar doringen være oppe slik at jeg må ta den ned når jeg går på do...

Men, jeg har en som elsker meg og som er flink til å vise det på alle mulige måter. Jeg har en som liker å ha meg liggende på armen sin i senga. Jeg har en å krype inntil i sofaen om kvelden. Og ikke minst så har jeg en å ha deilig sex med :)

Ulempen er at han pendler, så han er ikke hjemme på langt nær så ofte som jeg skulle ønske.

Gjest segunda
Skrevet

Våte matrester....

Pleier heller å kaste det ut av kjøkkenvinduet og håpe at det treffer hodet til naboen;-)

Gjest ung, blåøyd kvinne
Skrevet

Men det tror jeg faktisk Segunda har også. Det er ingen damer i vår alder som er ute etter en samboer, vi vil ha en særboer, det må jo være det perfekte.

'' Det er ingen damer i vår alder som er ute etter en samboer, vi vil ha en særboer, det må jo være det perfekte.''

Er det fordi dere har oppdaget alle fordelene med å være alene, eller er det mannfolka som er "umulige" og man lever bedre uten? Har vi unge kvinnfolka bare ikke oppdaget at det er bedre å leve uten et mannfolk i huset?

Skrevet

'' Det er ingen damer i vår alder som er ute etter en samboer, vi vil ha en særboer, det må jo være det perfekte.''

Er det fordi dere har oppdaget alle fordelene med å være alene, eller er det mannfolka som er "umulige" og man lever bedre uten? Har vi unge kvinnfolka bare ikke oppdaget at det er bedre å leve uten et mannfolk i huset?

Ja, det er endel fordeler med å bo alene, alle trenger alenetid og så slipper man å irritere seg over ting f.eks at endel menn skal se alle fotballkamper, de vasker tøyet sitt hjemme sjøl, man har ikke felles økonomi. Det beste er selvfølgelig at man ikke trenger å ta hensyn til noen. Jeg tror begge mine menn har irritert seg grønn over all lesingen min, jeg har irritert meg over fotballkamper og komiserier på tv.

Så når man ikke har barn så er det hyggelig med besøk og også overnatting når man har lyst og så kan man invitere den andre på middag og ting blir litt mer stas enn den vanlige hverdagstralten. Man kan gjøre hyggelig ting sammen og hverdagstingene om oppvask og middagslagingkrangel er ikkeeksisterende.

Men jeg kjenner også unge folk som har det slik og trives med det, men da er det heller ikke felles barn med i bildet

Skrevet

''Er det fordi dere har oppdaget alle fordelene med å være alene, eller er det mannfolka som er "umulige" og man lever bedre uten? Har vi unge kvinnfolka bare ikke oppdaget at det er bedre å leve uten et mannfolk i huset?''

Du må ikke høre på de gamle damene der, jeg er hakket yngre enn Dorthe i alle fall og skulle mer enn gjerne bodd sammen med kjæresten min, men vi er særbo ennå noen år dessverre.

Gjest segunda
Skrevet

Vi har i hvert fall oppdaget fordelene med å være alene;-) Det er noe helt annet å være midtveis i livet, ha voksne barn, ha levd i ekteskap og være ferdig med fasen "mor og far og åtte barn i skogen", eller "mor, far, barn og bil".

Det er simpelthen ikke aktuelt for meg å bo sammen med noen. Jeg trives bra med livet slik det er nå.

Skrevet

Jeg er gift - men jeg slipper "å blande meg" i hva han har på seg, og neimen om han trenger å blande seg inn i det jeg har på meg heller:-)

Dessuten tror jeg heller ikke at min måte å gjøre ting på, nødvendigvis er den riktige måten å gjøre det på, så slik sett blir det neppe feil om han gjør noe annerledes. Når det kommer til normal "folkeskikk" som doringer og alminnelig renselighet, er jeg heldigvis gift med en voksen mann som selv skjønner hvordan han skal oppføre seg i hverdagen. Jeg har barn som jeg trenger å oppdra, mannen var ferdig oppdratt da jeg traff ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...