Gå til innhold

Kjole i fredagsbryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest Bryllupsgjest
Skrevet

Vi er bedt i en bryllupsfest til noen som gifter seg hos sorenskriveren en fredag på dagen, og festen er på kvelden.

I invitasjonen står det antrekk:pent. Da blir jeg litt usikker på _hvor_ pyntet det er meningen at man skal være. Bommer jeg helt hvis jeg dukker opp i en såpass pyntet kjole som en ville brukt i et alminnelig, tradisjonelt bryllup? Eller bommer jeg hvis jeg dukker opp i en litt mer uformell, mer "casual" sommerkjole?

Gjest mener jeg
Skrevet

Når invitasjonen sier pent og ikke casual, så synes jeg du skal holde deg til det. Ingen grunn til noe annet, og om du kler deg for pent får det stå på deres kappe. Man kan ikke tolke pent som casual, bare fordi det holdes på en fredag.

Skrevet

Jeg ville valgt en pen sommerkjole til det hele. Og pyntet den litt med matchende sko/veske eller noe slikt. Floyd har mye fint!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...