Speak Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Jeg ser at de har et abonnement hvor du får de første 185,- du bruker gratis. Noen som bruker dette, og som kan fortelle om det fungerer? 0 Siter
Gjest telenor fri familie Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Hvis du lager deg abonnement hos konkurskongen, må du regne med at pengene skal gå rett i lomma på han, og at det sannsynligvis er dyrt i lengden. Jeg styrer unna Hr Vollviks prosjekter. 0 Siter
Speak Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Skrevet 26. mai 2010 Hvis du lager deg abonnement hos konkurskongen, må du regne med at pengene skal gå rett i lomma på han, og at det sannsynligvis er dyrt i lengden. Jeg styrer unna Hr Vollviks prosjekter. Blir jo ikke mye penger i hans lomme når man kan ringe for 185,- pr. mnd. uten å betale noe. Jeg ringer aldri for mer enn det. Men tar noen få samtaler fra utlandet som da vil bli fakturert. Bruker One Call i dag, og får jo veldig lave regninger der også. Men dette blir enda billigere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.