Gå til innhold

Ny stilling i samme firma

Anbefalte innlegg

Gjest arbeidstageren
Skrevet

Jeg jobber i en stor statlig bedrift og har søkt meg til en stilling i samme bedrift i en annen del av landet. Kan sjefen nekte meg å ta den nye stillingen? Det er ikke mange med min kompetanse i den landsdelen jeg bor i nå, derfor lurer jeg på om sjefen min kan holde meg tilbake her.

Skrevet

Selvsagt kan han ikke det. Du er da ikke bundet av å jobbe et bestemt sted for resten av livet ditt:-)

Men når det er sagt... Så kan jo sjefen ha innflytelse på om du får den andre jobben....

Gjest arbeidstageren
Skrevet

Selvsagt kan han ikke det. Du er da ikke bundet av å jobbe et bestemt sted for resten av livet ditt:-)

Men når det er sagt... Så kan jo sjefen ha innflytelse på om du får den andre jobben....

Takk, det var det jeg trodde. Jeg har allerede fått jobben og skrevet kontrakt, men det skulle ikke forundre meg om min ustabile sjef klarer å forkludre dette.

Skrevet

Takk, det var det jeg trodde. Jeg har allerede fått jobben og skrevet kontrakt, men det skulle ikke forundre meg om min ustabile sjef klarer å forkludre dette.

Dersom du har skrevet kontrakt, så kan jo ikke sjefen din gjøre noe. Vanlig oppsigelsestid gjelder.

Lykke til med ny jobb:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...