Gjest yr Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Blondinevitser? jeg tar sjansen! En ung buktaler har en kveld en forestilling i en liten by.Med dukken på fanget,starter han som vanlig med sine dumme Blondinevitser. Plutselig spretter en blond kvinne på 4 rad opp på stoel Hva har fargen på en kvinnens hår å gjøre med hennes verdi som menneske? Det er karer som deg,som gjør at kvinner som meg ikke blir respektert i arbeids-og samfunnslivet,og til å utnytte vårt potensiale til fulle. Det er fordi du og dine likesinnede fortsetter å diskriminere oss...ikke bare blonde kvinner,men kvinner generelt... OG ALT I HUMORENS NAVN!" Den etterhvert litt flaue buktaleren begynner å beklage,og da roper kvinnen: "Du holder deg unna dette, jeg snakker med den lille drittsekken på kneet ditt!" hi-hi 0 Siter
Lollipops Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Hmm, den var ikke morsom i det hele tatt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.