candyqueen_83 Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Skal sausen i fiskegratengen være veldig fast når den settes i ovnen? For det er ikke min 0 Siter
Gjest fiskegrateng Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Jeg lager vanlig hvitsaus som jeg tilsetter muskatnøtt og ett eller to egg. Jeg lager sausen litt tykkere enn vanlig, men ikke veldig. I oppskrifter står det som regel at du skal stivpiske eggehvitene, jeg gjør ikke det og det har alltid gått fint. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Skrevet 25. mai 2010 Neida Den var ganske fast før jeg tok oppi alt det andre ) Men jeg ser det stivner litt i ovnen heldigvis. Gleder meg til middag. Tok utgangspunkt i oppskriften din, men tok oppi litt stekt bacon, løk, vårløk og litt revet gulrot også. Nam nam ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Skrevet 25. mai 2010 Jeg lager vanlig hvitsaus som jeg tilsetter muskatnøtt og ett eller to egg. Jeg lager sausen litt tykkere enn vanlig, men ikke veldig. I oppskrifter står det som regel at du skal stivpiske eggehvitene, jeg gjør ikke det og det har alltid gått fint. Jeg blandet bare eggene i, skilte dem ikke. Sausen var ganske tykk før jeg blandet i egg og resten av det som skulle oppi. Ser den stivner litt i ovnen nå. Trodde jeg skulle mislykkes helt jeg ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Den var ganske fast før jeg tok oppi alt det andre ) Men jeg ser det stivner litt i ovnen heldigvis. Gleder meg til middag. Tok utgangspunkt i oppskriften din, men tok oppi litt stekt bacon, løk, vårløk og litt revet gulrot også. Nam nam ) Hørtes godt ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.