Gå til innhold

hårkur - hvillken?

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente
Skrevet

Jeg var hos frisøren idag og de hadde et tilbud hvor hårkur var inkludert i klippen. Merker enorm forskjell på håret. Frisøren anbefalte på det sterkeste at jeg skulle kjøpe en å bruke hjemme en gang i uken.

Slikt er altfor dyrt å kjøpe hos frisøren så jeg handler på på nett. Hos tidligere frisører har de skrevet opp produkter de anbefaler slik at jeg kan bestille dem selv. Jeg prøvde å få frisøren til å skrive ned den hun anbefalte, de hadde den ikke inne så jeg fikk ikke sett den (da kunne jeg husket det selv). Det var tydelig at hun skjønte at jeg ikke kom til å kjøpe hos henne hvis hun skrev det ned.

Så - er det noen som har hårkurer å anbefale? Frisøren anbefalte en kur for tørt og krøllete hår. Som bare skulle virke 3-5 min i dusje.

Gjest trist jente
Skrevet

Fudge dynamite er veldig god.

Den så veldig bra ut! Men det stod ikke noe om hvor lenge den skulle sitte i? Hvis jeg må ha den i en halvtime og tusle rundt mens den skal virke kommer jeg aldri til å bruke den..

På Fudge Head Bath Lightweight Moisture Masque 150g stod det 2 minutter. Men regner med at den du anbefalte er bedre. Navnet skulle jo også tilsi det.

candyqueen_83
Skrevet

Den så veldig bra ut! Men det stod ikke noe om hvor lenge den skulle sitte i? Hvis jeg må ha den i en halvtime og tusle rundt mens den skal virke kommer jeg aldri til å bruke den..

På Fudge Head Bath Lightweight Moisture Masque 150g stod det 2 minutter. Men regner med at den du anbefalte er bedre. Navnet skulle jo også tilsi det.

Jeg har dem som regel i fra 2-5 min i dusjen. Innimellom tar jeg den i på kvelden og sover med den til neste morgen :o)

candyqueen_83
Skrevet

Ikke kjøp på lookfantastic da. det er som regel dyrere enn andre steder. Feelunique f.eks pleier å være billigere. Og husk å kjøpe i pund, ikke NOK :o)

Gjest trist jente
Skrevet

Ikke kjøp på lookfantastic da. det er som regel dyrere enn andre steder. Feelunique f.eks pleier å være billigere. Og husk å kjøpe i pund, ikke NOK :o)

Kjøper ikke på lookfantastic nei - de er dyrere + at man betaler for frakt.

Holder meg til strawberrynet og feelunique. Vet du om flere?

Strawberry er veldig greie i og med at de betaler tollgebyret dersom man kjøper for over 200 NOK, men de hadde veldig lite utvalg på hårkurer. Synes egentlig de generelt har dårligere utvalg enn feelunique.

candyqueen_83
Skrevet

Kjøper ikke på lookfantastic nei - de er dyrere + at man betaler for frakt.

Holder meg til strawberrynet og feelunique. Vet du om flere?

Strawberry er veldig greie i og med at de betaler tollgebyret dersom man kjøper for over 200 NOK, men de hadde veldig lite utvalg på hårkurer. Synes egentlig de generelt har dårligere utvalg enn feelunique.

Strawberry har blitt veldig dyre nå så det lønner seg nesten aldri. Men både feelunique og strawberry betaler tilbake tollgebyr og mva da. Hvis man gidder å ta seg bryet med det.

Bestiller nesten alt på feelunique og cheapsmells jeg.

Gjest trist jente
Skrevet

Strawberry har blitt veldig dyre nå så det lønner seg nesten aldri. Men både feelunique og strawberry betaler tilbake tollgebyr og mva da. Hvis man gidder å ta seg bryet med det.

Bestiller nesten alt på feelunique og cheapsmells jeg.

Visste ikke at feelunique betalte tilbake tollbegyr og mva - da får jeg litt bredere spekter når jeg ikke må passe på 200 kronersgrensen. Har så dårlig råd at jeg ville nok tatt meg bryet med å få det dekket. cheapsmells har jeg ikke hørt om - takk for tips!

Er enig med deg i fht stawberry, før var de blandt de billigste men det er de ikke nå lenger. Fått sa mange bra råd så er litt i villrede hvilken jeg skal bestille. Luksusproblem ;)

candyqueen_83
Skrevet

Visste ikke at feelunique betalte tilbake tollbegyr og mva - da får jeg litt bredere spekter når jeg ikke må passe på 200 kronersgrensen. Har så dårlig råd at jeg ville nok tatt meg bryet med å få det dekket. cheapsmells har jeg ikke hørt om - takk for tips!

Er enig med deg i fht stawberry, før var de blandt de billigste men det er de ikke nå lenger. Fått sa mange bra råd så er litt i villrede hvilken jeg skal bestille. Luksusproblem ;)

Nå ble jeg egentlig litt usikker på om de fortsatt betaler tilbake, men det skal stå i infoen deres.

Gjest trist jente
Skrevet

Nå ble jeg egentlig litt usikker på om de fortsatt betaler tilbake, men det skal stå i infoen deres.

Klarte ikke å finne det ut, men har sendt mail de forhåpentligvis svarer på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...