Gjest liker linser Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har nå brukt linser i ca 2 år og har vært storfornøyd. Men nå i det siste har jeg begynt å få så vondt i øynene av dem... Jeg tar de selvfølgelig av da, når dette oppstår. Jeg har månedslinser og har prøvd alt fra og bytte linsepar til å vaske de grundid osv, men det hjelper liksom ikke. Noen som vet hva dette skyldes? Har jeg rett og slett blitt allergisk mot linser? Jeg håper ikke det, for er helt avhengig av dem, jeg liker IKKE å bruke briller, og det er veldig upraktisk ved trening osv.. Noen tips? 0 Siter
sweetness Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Har du sjekket øynene i det siste? Linsekontroll mener jeg? Hvor lenge hver dag bruker du linsene? Sover du med dem? Det kan være lurt å ikke tyne øynene mtp lang bæretid og ha de på når man sover etc. 0 Siter
Gjest trist jente Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Har du byttet medisiner nylig? Visse medisiner (vet ikke hvilke) kan påvirke tåreproduksjonen. Da blir øynene tørrere og det vil gjøre vondt med linser. En mulighet er å dryppe veldig ofte med sterilt saltvann / linsevæske. Hvis jeg var deg ville jeg oppsøkt optiker/øyelege for å se om de finner noe. Er jo noe som må ha forandret seg siden det plutselig gjør vondt å bruke linser. 0 Siter
Gjest har brukt det meste av linser Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Kan være et forsøkt verdt å bytte merke. De gangene jeg har begynt å reagere negativt på linsene mine har jeg byttet til andre typer..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.