Hushjelpen Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Hehe, har kjøpt en STOOOOR plastikkkrukke med plastikkoppheng, hengeampel med Lobelia... men jeg har egentlig ingen fine steder og henge den... Kan jeg bare sette den i annen potte og ha den på bordet? Kanskje dumt spørsmål, men jeg har rosa fingre:o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Da vil den jo bare ligge utover bordet da. De er finest når de henger syns jeg ) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 har du en litt stor krukke for å plante uteplanter i? så kanskje du kan bruke den i en sammenplantning... med noe annet sammens med og la hengelobelian bre seg utover i plantekaret og utover kanten.. bare et forslag... Tror ikke jeg ville hatt den på bordet selv... Men det er jo ingen lov som sier at du ikke kan prøve om du vil... :-) 0 Siter
siameser Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Vi bruker å plante hengelobelia i en høy urneting, den ser nesten ut som et fuglebad. Den legger seg utover og vokser som en foss 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.