Gå til innhold

Hårkur - hvilken

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente
Skrevet

Innlegget havnet visst på psykiatri, siden det er lite psykiatri med i bildet ved valg av hårkur poster jeg det her hvor det var meningen det skulle komme.

Jeg var hos frisøren idag og de hadde et tilbud hvor hårkur var inkludert i klippen. Merker enorm forskjell på håret. Frisøren anbefalte på det sterkeste at jeg skulle kjøpe en å bruke hjemme en gang i uken.

Slikt er altfor dyrt å kjøpe hos frisøren så jeg handler på på nett. Hos tidligere frisører har de skrevet opp produkter de anbefaler slik at jeg kan bestille dem selv. Jeg prøvde å få frisøren til å skrive ned den hun anbefalte, de hadde den ikke inne så jeg fikk ikke sett den (da kunne jeg husket det selv). Det var tydelig at hun skjønte at jeg ikke kom til å kjøpe hos henne hvis hun skrev det ned.

Så - er det noen som har hårkurer å anbefale? Frisøren anbefalte en kur for tørt og krøllete hår. Som bare skulle virke 3-5 min i dusje.

candyqueen_83
Skrevet

Fudge dynamite er god. Wella hydre er også god mot tørt hår. hvis du ser på lookfantastic.com står det brukeranmedelser på nesten alle produktene :o)

candyqueen_83
Skrevet

Fudge dynamite er god. Wella hydre er også god mot tørt hår. hvis du ser på lookfantastic.com står det brukeranmedelser på nesten alle produktene :o)

Wella hydrate heter den visst.

Mary Poppins
Skrevet

En kollega av meg får mye gratis produkter av sin venn som er frisør, og denne kollegaen min gir en del av dette til meg. Sist fikk jeg et produkt fra et merke som heter Sassoon,.

Produktet heter Diamond Polish - jeg har brukt den de siste 3 vaskene og har aldri hatt så fint hår!!! Dette er en serum som gjør håret glansfult og rett og slett fantastisk fint, i tillegg til at det er varmebeskyttende. Jeg har prøvd MANGE merker men dette produktet er noe av det beste jeg har prøvd!!! Ser at dette merke fører kurer også..

http://www.gorgeouslocks.co.uk/Professional-Beauty-Products/Index.aspx?&k=sassoon&page=2

Jeg skal i hvert fall gå til innkjøp av hårkuren :-)

candyqueen_83
Skrevet

En kollega av meg får mye gratis produkter av sin venn som er frisør, og denne kollegaen min gir en del av dette til meg. Sist fikk jeg et produkt fra et merke som heter Sassoon,.

Produktet heter Diamond Polish - jeg har brukt den de siste 3 vaskene og har aldri hatt så fint hår!!! Dette er en serum som gjør håret glansfult og rett og slett fantastisk fint, i tillegg til at det er varmebeskyttende. Jeg har prøvd MANGE merker men dette produktet er noe av det beste jeg har prøvd!!! Ser at dette merke fører kurer også..

http://www.gorgeouslocks.co.uk/Professional-Beauty-Products/Index.aspx?&k=sassoon&page=2

Jeg har bare prøvd shampo og var ikke så veldig fornøyd, men kurene kan jo være veldig gode for det :o)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har bare prøvd shampo og var ikke så veldig fornøyd, men kurene kan jo være veldig gode for det :o)

Når er egentlig en shampo bra? Og hvordan merker man forskjell på shampoer? Alle shampoer jeg har prøvd har gitt så og si likt resultat, og egentlig vet jeg ikke hva jeg kan forvente av en shampo heller. Derimot ser jeg stor forskjell på hårkurer og stylingprodukter, så det er det jeg legger mest penger i:)

candyqueen_83
Skrevet

Når er egentlig en shampo bra? Og hvordan merker man forskjell på shampoer? Alle shampoer jeg har prøvd har gitt så og si likt resultat, og egentlig vet jeg ikke hva jeg kan forvente av en shampo heller. Derimot ser jeg stor forskjell på hårkurer og stylingprodukter, så det er det jeg legger mest penger i:)

Jeg får stritt, tørt hår av noen shampoer, og mykt hår av andre. Uten å bruke balsam. Noen klør jeg av, og noen blir håret fett av :o)

Skrevet

fuktighetskurer er bra å bruke da. Hydre hårkur fra sebastian. Hydrate kur fra SP, intense restore fra sassoon.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg får stritt, tørt hår av noen shampoer, og mykt hår av andre. Uten å bruke balsam. Noen klør jeg av, og noen blir håret fett av :o)

I see:) Jeg bruker bestandig balsam etter shampo, hvis ikke er håret mitt helt umulig å børste. Jeg bruker faktisk bare shampo fra Elvital jeg. Men jeg bruker alt for mye penger på styling produkter - kan aldri få nok ;-)

Skrevet

Man merker det best hvis man bruker både shampoo, balsam/hårkur og evt styling i samme merke..

candyqueen_83
Skrevet

I see:) Jeg bruker bestandig balsam etter shampo, hvis ikke er håret mitt helt umulig å børste. Jeg bruker faktisk bare shampo fra Elvital jeg. Men jeg bruker alt for mye penger på styling produkter - kan aldri få nok ;-)

Samme her. Men jeg bestiller alt på nett så blir jo ikke kjempedyrt pr produkt. Jeg bruker frisørshampo, men på nett koster det jo rundt 100 kr, og holder lenger enn butikkshampo :o)

Gjest trist jente
Skrevet

Den ser veldig bra ut - men klarer ikke å finne ut hvor stor pakken er. I tillegg var det frakt.. Men eneste nettbutikken jeg vet om som hadde sassoon. Fått så mange gode tips.

Hvem ville du anbefalt av Sassoon Intense Restore og Sassoon Diamond Polish?

Gjest trist jente
Skrevet

Samme her. Men jeg bestiller alt på nett så blir jo ikke kjempedyrt pr produkt. Jeg bruker frisørshampo, men på nett koster det jo rundt 100 kr, og holder lenger enn butikkshampo :o)

Jeg varier mellom tigi og redken i shampo og balsam. Pleier å kjøpe 750 ml flasker hvor shampo og balsam tilsammen blir under 200 kr.

Gjest trist jente
Skrevet

Tusen takk for tips. Aberet er at kun den nettbutikken du linket til (av de jeg vet om) fører sassoon og der betaler man frakten.

Hvem ville du anbefalt av Sassoon Diamond Polish og Sassoon Intense Restore?

Hvis jeg velger Diamand polish kommer jeg over grensen på 200 kr, produktet koster under 200 NOK, men med frakt blir det over. Vet du om man må betale toll og mva når det er fraktgebyret som gjøre at man kommer over den magiske grensen?

candyqueen_83
Skrevet

Tusen takk for tips. Aberet er at kun den nettbutikken du linket til (av de jeg vet om) fører sassoon og der betaler man frakten.

Hvis jeg velger Diamand polish kommer jeg over grensen på 200 kr, produktet koster under 200 NOK, men med frakt blir det over. Vet du om man må betale toll og mva når det er fraktgebyret som gjøre at man kommer over den magiske grensen?

Frakten regnes ikke med når det gjelder tollgebyr.

candyqueen_83
Skrevet

Diamond Polish er bare et serum, ikke hårkur.

Mary Poppins
Skrevet

Den ser veldig bra ut - men klarer ikke å finne ut hvor stor pakken er. I tillegg var det frakt.. Men eneste nettbutikken jeg vet om som hadde sassoon. Fått så mange gode tips.

Hvem ville du anbefalt av Sassoon Intense Restore og Sassoon Diamond Polish?

Diamond polish er ikke en hårkur men en serum som man kan bruke i håret etter at det er nyvasket:)

Jeg ville nok heller gått for intense restore dersom du er ute etter en hårkur :-)

Gjest trist jente
Skrevet

Diamond polish er ikke en hårkur men en serum som man kan bruke i håret etter at det er nyvasket:)

Jeg ville nok heller gått for intense restore dersom du er ute etter en hårkur :-)

Takk, tror jeg hadde gått rett på og kjøpt serum. Men det er hårkur jeg er ute etter. Kunne sikkert trengt begge deler, men så der det denne økonomien da :o)

Gjest trist jente
Skrevet

Frakten regnes ikke med når det gjelder tollgebyr.

Du er virkelig ekspert på netthandel! Jeg er imponert.

All kosmetikk og hår/kroppsprodukter har jeg kjøpt over nett i mange år nå. Men det er ikke lenge siden jeg ble gjort oppmerksom på at strawberry betaler toll og mva - har ikke gått inn på kundeservice.

Gjest trist jente
Skrevet

Nå har jeg fått mange gode alternativer - tusen takk alle sammen.

Får gå litt i tenkeboksen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...