Gå til innhold

Hårkur - hvilken

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Du er virkelig ekspert på netthandel! Jeg er imponert.

All kosmetikk og hår/kroppsprodukter har jeg kjøpt over nett i mange år nå. Men det er ikke lenge siden jeg ble gjort oppmerksom på at strawberry betaler toll og mva - har ikke gått inn på kundeservice.

''Du er virkelig ekspert på netthandel! Jeg er imponert. ''

Jeg vet ikke akkurat om det er noe å skryte av. Haha. Bankkontoen liker det hvertfall ikke :o)

Gjest trist jente
Skrevet

''Du er virkelig ekspert på netthandel! Jeg er imponert. ''

Jeg vet ikke akkurat om det er noe å skryte av. Haha. Bankkontoen liker det hvertfall ikke :o)

''Jeg vet ikke akkurat om det er noe å skryte av. Haha. Bankkontoen liker det hvertfall ikke :o)''

Men hadde du ikke kjøpt kosmetikk, hårprodukter uansett? Da blir det plutselig økonomisk å handle på nett, så bankkonoten bør være fornøyd ;)

candyqueen_83
Skrevet

''Jeg vet ikke akkurat om det er noe å skryte av. Haha. Bankkontoen liker det hvertfall ikke :o)''

Men hadde du ikke kjøpt kosmetikk, hårprodukter uansett? Da blir det plutselig økonomisk å handle på nett, så bankkonoten bør være fornøyd ;)

Jo, men jeg kjøper nok litt mer enn jeg trenger når jeg ser noe fristende på nett.

Gjest trist jente
Skrevet

Jo, men jeg kjøper nok litt mer enn jeg trenger når jeg ser noe fristende på nett.

Må innrømme det jeg også ;)

Skrevet

Den ser veldig bra ut - men klarer ikke å finne ut hvor stor pakken er. I tillegg var det frakt.. Men eneste nettbutikken jeg vet om som hadde sassoon. Fått så mange gode tips.

Hvem ville du anbefalt av Sassoon Intense Restore og Sassoon Diamond Polish?

De to produktene er helt forskjellige ting.. Hva prioriterer du av hårkur og en serum?

Gjest trist jente
Skrevet

De to produktene er helt forskjellige ting.. Hva prioriterer du av hårkur og en serum?

Frisøren anbefalte jevnlige hårkurer en gang i uken siden håret var ekstremt tørt.

Serum vet jeg ikke hva er.

Mulig jeg trenger begge?

Skrevet

Frisøren anbefalte jevnlige hårkurer en gang i uken siden håret var ekstremt tørt.

Serum vet jeg ikke hva er.

Mulig jeg trenger begge?

serumet er mest for å få ned brusete hår, og få det til å se finere ut.. Men hårkur styrker håret innenfra.

Har du tørt og slitt hår hadde jeg hvertfall prioritert hårkur :)

Gjest trist jente
Skrevet

serumet er mest for å få ned brusete hår, og få det til å se finere ut.. Men hårkur styrker håret innenfra.

Har du tørt og slitt hår hadde jeg hvertfall prioritert hårkur :)

Tusen takk

Skrevet

Tusen takk

:) jeg bruker hårkuren som en balsam jeg.. Da blir håret så fint til slutt atte :) hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...