Gå til innhold

alene i verden for en dag

Anbefalte innlegg

Gjest alonein
Skrevet

hva hadde du ville gjort den ene dagen hvis du var helt alene i verden.

Har en liten oppgave å skrive, og trenger tips .

Skrevet

Gått tur, hørt på vakker musikk, lyttet til stillheten og hatt det fortreffelig i mitt eget selskap.

Mary Poppins
Skrevet

Gått rundt og lett etter hvor alle var blitt av :-)

Skrevet

Nytt stillheten, roen og freden. Slappet av, sovet og spist og sikkert gått en lang tur i skogen. :o)

Skrevet

Spist masse sjokolade og sett en film mens jeg venta på at de andre skulle komme tilbake! :0)

Gjest Elextra
Skrevet

Så lenge jeg visste ensomheten var midlertidig ville jeg bare nyte situasjonen. Slik det er nå er jeg altfor sjelden alene, og tror kanskje jeg for en gangs skyld bare ville vært hjemme og gjort minst mulig

Skrevet

Da tror jeg jeg hadde gått meg en lang, lang tur i det peneste terrenget i nærheten og på turen hadde jeg nytt stillheten og tenkt over alt som virkelig betød noe for meg, hva livet er, hva jeg vil det skal være, hva jeg synes om alt og alle.

Skikkelig meditasjon altså :D

Det tror jeg enhver kunne trenge i ny og ne for å få tilbake pusten i hverddagen :D

Så hadde jeg tatt meg en nydelig dusj, fått på meg noe deilig tøy, satt på en god film, laget meg noe god mat, og igjen nytt roen.

Så hadde jeg lagt meg med forhåpentligvis et rolig hjerte i visshet om at når jeg våknet var mine kjære hos meg igjen, og jeg, et sånn nogenlunde, "nytt" menneske ;)

Skrevet

Da ville jeg gått en lang tur i skogen med niste og kamera!!!!

Skrevet

Hvis det var sommer og varmt, skulle jeg badet naken i elva, leeenge. Og så skulle jeg gått i yndlingsbutikkene mine og plukket til meg varer jeg likte. Ville også gått meg en lang tur og riktig nytt stillheten.

Også hadde jeg gledet meg til dagen etter når jeg traff mine kjære igjen. :o)

Skrevet

Sitte stille i flere timer å lese uten å blir forstyrret:-)

Skrevet

Etter at jeg kom over angsten over å være alene, ville jeg øvelseskjørt eller syklet midt i veien, og kanskje sneket meg inn i store villaer og snoket rundt, hvis døren var åpen. Deretter ville jeg dratt på en strand og lest bøker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...