Gå til innhold

Masterchef deltakerne

Anbefalte innlegg

Gjest matentusiast
Skrevet

Er disse amatører? Hva ligger i tilfelle i det? At ingen av dem har noen som helst erfaring/utdannelse innen kokkefaget? Synes det er rart at de har kunnet tillære seg så mye kunnskap og praksis om matlaging i såfall!

Gjest speer
Skrevet

Det er mange som er lidenskapelig opptatt av dette på hobby basis.

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

det skal jo være en konkurranse for amatører, og tror da ikke at de kan ha utdannelse. Har andre hørt rykter om hvem som vinner? Jeg har hørt det fra dag en, så det blir rart å se om det stemmer.....

Gjest speer
Skrevet

det skal jo være en konkurranse for amatører, og tror da ikke at de kan ha utdannelse. Har andre hørt rykter om hvem som vinner? Jeg har hørt det fra dag en, så det blir rart å se om det stemmer.....

Det er ganske åpenbart hvem som kommer til å vinne hvis man har sett programmet...

Skrevet

Det er ganske åpenbart hvem som kommer til å vinne hvis man har sett programmet...

Mener du da henriette? for det er ikke det jeg har hørt.

Gjest speer
Skrevet

Mener du da henriette? for det er ikke det jeg har hørt.

Ja.

Mener du Rune?

Skrevet

Ja.

Mener du Rune?

Ja, jeg har hørt Rune.Rykter..... og også hørt hva han har planlagt fram i tid.

Skrevet

Amatører betyr vel at de ikke til daglig lever av å lage mat… Og når jeg så to stykker lage egg og bacon så tenkte jeg «AMATØRER»

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...