Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Sønnen min har lyst til å melde seg inn i hjerneklubben.no for å bedre konsentrasjon, hukommelse og lære seg studieteknikk. Noen som har hørt om det og vet om dette har noe for seg? Det koster 1000 kr halvåret. 0 Siter
Gjest utnytting Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Helt ærlig? Det høres ut som noe for folk med så lite omløp i hodet at de ikke skjønner at de blir lurt. Temmelig slu pris. For den prisen kan han kjøpe seg 3-4 bøker som handler om akkurat det samme, og lære seg det på egen hånd. 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Helt ærlig? Det høres ut som noe for folk med så lite omløp i hodet at de ikke skjønner at de blir lurt. Temmelig slu pris. For den prisen kan han kjøpe seg 3-4 bøker som handler om akkurat det samme, og lære seg det på egen hånd. Det er derfor jeg spør her da, for ikke å bli lurt. 0 Siter
Elis31 Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Det så veldig gøy ut. Han kan jo begynne med en måned til kr 149,- http://hjerneklubben.no/hjem/ 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Det så veldig gøy ut. Han kan jo begynne med en måned til kr 149,- http://hjerneklubben.no/hjem/ Han bruker jo så mye tid forran pc`n uansett, så det er vel uansett bedre enn å spille spill. 0 Siter
Tonette Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Det er derfor jeg spør her da, for ikke å bli lurt. Det er vel ingen krise om du blir lurt heller. Da har du iallfall forsøkt. Jeg har tro på Hjerneklubben, og har lurt på å melde meg inn selv også. Jeg prøvde demoen de har for å lære fargene på spansk. Jeg gikk gjennom det to ganger for en tid tilbake, og jeg husker det ennå. Det jeg har gått et halvt år på spanskkurs for å lære sliter jeg med å huske. Og det kurset kostet mer enn 1000 kr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.