Gå til innhold

Hjerneklubben- Har dette noe for seg?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Sønnen min har lyst til å melde seg inn i hjerneklubben.no for å bedre konsentrasjon, hukommelse og lære seg studieteknikk.

Noen som har hørt om det og vet om dette har noe for seg?

Det koster 1000 kr halvåret.

Gjest utnytting
Skrevet

Helt ærlig? Det høres ut som noe for folk med så lite omløp i hodet at de ikke skjønner at de blir lurt. Temmelig slu pris.

For den prisen kan han kjøpe seg 3-4 bøker som handler om akkurat det samme, og lære seg det på egen hånd.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Helt ærlig? Det høres ut som noe for folk med så lite omløp i hodet at de ikke skjønner at de blir lurt. Temmelig slu pris.

For den prisen kan han kjøpe seg 3-4 bøker som handler om akkurat det samme, og lære seg det på egen hånd.

Det er derfor jeg spør her da, for ikke å bli lurt.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Det så veldig gøy ut. Han kan jo begynne med en måned til kr 149,-

http://hjerneklubben.no/hjem/

Han bruker jo så mye tid forran pc`n uansett, så det er vel uansett bedre enn å spille spill.

Skrevet

Det er derfor jeg spør her da, for ikke å bli lurt.

Det er vel ingen krise om du blir lurt heller. Da har du iallfall forsøkt.

Jeg har tro på Hjerneklubben, og har lurt på å melde meg inn selv også. Jeg prøvde demoen de har for å lære fargene på spansk. Jeg gikk gjennom det to ganger for en tid tilbake, og jeg husker det ennå. Det jeg har gått et halvt år på spanskkurs for å lære sliter jeg med å huske. Og det kurset kostet mer enn 1000 kr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...